teacup b

6.4K posts

teacup b banner
teacup b

teacup b

@teacupberill

Amsterdam, The Netherlands Katılım Ağustos 2018
475 Takip Edilen281 Takipçiler
teacup b retweetledi
christian
christian@christian32794·
@sariverse You look like a very beautiful human female version of tung tung tung sahur
English
111
604
35.9K
8.1M
teacup b
teacup b@teacupberill·
@emremighty Şöyle kapsayıcı olmak istiyorum ben de hedefim o inş
Türkçe
0
0
0
112
teacup b
teacup b@teacupberill·
@denise_denise34 YA HAY ALLAH RAZI OLSUN. Expat vs göçmen ayrımını yapamıyolar. Expat geçici süreliğine çalışmaya gelmiştir ve dönme planı vardır. Eğer sen daha iyi bir hayat, vatandaşlık umuduyla başka bir ülkeye göç ettiysen GÖÇMENsin. İşçi değil de beyaz yakasın diye farklı kalıba girmiyosun
Türkçe
1
0
0
109
teacup b retweetledi
eray doan
eray doan@ozylazarus·
amerikalı standupçılar: woke gen z ve cancel culture yüzünden ifade özgürlüğü kalmadı hiçbir konuda şaka yapamıyoruz (her sene netflix special çıkartıyo)
absolute çenk@kafkaesk

deniz göktaş'ın yeni gösterisi ortalama bir amerikalı standupçının gösterisinden daha sert değil hatta yanına bile yaklaşamaz belki ama bizdeki etkisi "helal olsun çok sert". ayrılık sonrası gemileri yakmış dedirtti sonunda.

Türkçe
0
2
21
1.3K
teacup b
teacup b@teacupberill·
@Wentalqontai Profilime girip bakmışsın, takibe bile almışsın, görmedin mi expat vizesiyle hollanda’da yaşadığımı? 21 yaşımda bu ülkeye tek başıma yüksek lisans yapmak için taşındım şimdi de çalışıyorum. Bütün ailem Türkiye’de. Hem tahsilim var hem de inan aklının almayacağı kadar medeniyim
Türkçe
2
0
0
59
Atakan
Atakan@Wentalqontai·
@teacupberill Medeniyetten yoksunsunuz diye expatlara laf atma. Gidin orada yalayın dönmeyin ya da temelli gelin şovmenler
Türkçe
1
0
0
40
teacup b
teacup b@teacupberill·
@kanbagatur Hayatın güzel tarafını görmenin veya anlatmanın yolu başkalarını ve başka ülkeleri aşağılamaktan, kendini onlarla kıyaslayıp üstün hissetmekten geçmiyor. Almanya’da bir şeyi beğendiysen bunu içinden çıkıp geldiğin insanları aşağılamadan ya da genellemeden dile getirebilirsin
Türkçe
0
0
1
66
teacup b
teacup b@teacupberill·
@og24V3 Ya ben seni engelledikçe bi şekilde karşıma çıkıyosun lütfen uzaklaş tedirgin oluyorum canım sıkılıyo git fat bike’lı flink kuryesi çarpıştır kapında be
Türkçe
1
0
5
321
og24_v3
og24_v3@og24V3·
@teacupberill Kılışdara oy vermeyin diye de çok uyarmıştık halbuki, Onur abini dikkatlice takip ederek daha az sayıda beyinsizlik yapabilirsin
Türkçe
1
0
22
827
teacup b
teacup b@teacupberill·
Twitter maceramın sonuna geldik… en son kılıçdara oy verdiğimde bu kadar beyinsiz ve haksız hissetmiştim nerden buldun beni be amk ya
teacup b tweet media
Türkçe
4
0
55
4.3K
teacup b
teacup b@teacupberill·
@GsSuvarisi ben bizzat hollandada kennismigrant (yüksek nitelikli göçmen) vizesiyle yaşıyorum. Şirketim burada yaşıyor olmam için bana sponsor oldu… şartlarını anladığım kadarıyla biliyosun zaten :d otur da bi düşün kendi içinde olduğum gruba niye bok atıyorum
Türkçe
2
0
17
1.1K
EL Alémin SUVARISI
EL Alémin SUVARISI@GsSuvarisi·
@teacupberill ya bi sktir git koduğumun eziği seni ... üç beş hıyar saçma sapan video yaptı diye expatlık gibi önemli bir çalışma konumunda hayatını değiştiren insanlara bok atıyorlr ülkenin anası skilmiş, bu insanlar yurtdışında iş bulabilecek kapasitede ..expatlık şartlarına bak bi istersen
Türkçe
3
0
10
1.4K
teacup b
teacup b@teacupberill·
@samibatuhanboz Oraya da erişicez inş ya şu anlık maalesef tetikleniyoruz
Türkçe
1
0
0
730
Sami Batuhan Boz
Sami Batuhan Boz@samibatuhanboz·
@teacupberill Ustalık ise aşağılık kompleksli binlerce insanın var olduğunu ve var olabileceğine alışıp sövecek kadar bile ciddiye almamakla başlar.
Türkçe
1
0
7
867
teacup b
teacup b@teacupberill·
@kanbagatur Bro ben hollandaya yüksek lisansla taşınıp sonra da beyaz yaka işe girmiş herhangi biriyim be…. Bütün ailem de Türkiye’de. Sövdüğüm kesimin tam içindenim….
Türkçe
0
0
0
335
teacup b
teacup b@teacupberill·
@tayfun_svc @Neonderthaller Bu da okulların daha tatile bile girmediği aynı aydan başka bir gün. 6 ay önceden planlasam bile kişi başı gidiş dönüş 450 aşağısına denk gelmiyor. Çoluğun çocuğun yoksa en random ayın en ucuz biletini ucuza alırsın tabi ama biz ondan bahsetmiyoruz
teacup b tweet media
Türkçe
0
0
0
109