anita

7K posts

anita

anita

@anitansen

Spain Inscrit le Ocak 2012
34 Abonnements70 Abonnés
anita
anita@anitansen·
@HarryPater62 Milieu is om te vernagelen zoals elk land doet, alleen snapt die afgezakte tampon dat niet.
Nederlands
0
0
1
62
Harry Pater
Harry Pater@HarryPater62·
"ik heb op mijn werk een airco. Die hebben wij thuis niet. Want wij denken aan het milieu. Zodat we dit kunnen voorkomen of dat het in elk geval niet erger wordt. Dus ik ga lekker naar nijn werk, want een airco in een groot gebouw is milieuvriendelijker" En dit mag stemmen 🤔
Harry Pater tweet media
Nederlands
81
78
534
11.4K
anita
anita@anitansen·
@Jorn @FNV @cnv @hansspekman Hoe zal deze kwal die alles sloopt krijgt te horen dat de burgers zijn loon met 70% halveren, zal hij dan nog met een uitgestreken smoelwerk beantwoorden.
Nederlands
0
0
0
7
Jorn Jonker
Jorn Jonker@Jorn·
Minister Vijlbrief over de stakingen. Hij verandert niks en hoopt dat vakbonden inmiddels 'beter hebben nagedacht' en alsnog ingaan op 'heel royale aanbod' van kabinet. Maar dit verhaal zal bij @FNV @cnv @hansspekman etc vast niet met gejuich worden ontvangen.
Nederlands
221
42
151
36.1K
anita
anita@anitansen·
@HenryJP55 Dat is ambtenarij, verder dan lullen komen ze niet.
Nederlands
0
0
2
41
anita
anita@anitansen·
@JacquelineAvun @MarcMabelis Klaag bij het kabinet, die besloten zelf om Schiphol niet naar de Noordzee te verplaatsen, te duur. wel kozen ze voor asiel opvang, wat tot nu toe 4 x meer kost dan verplaatsing. tja, links doet ook wel eens juiste keuzes, en de piloot wrijft het er lekker in.
Nederlands
0
0
0
138
JacquelineA
JacquelineA@JacquelineAvun·
Deze piloot strooit nog even wat zout in de wond: honderden vliegtuigen per dag vliegen over onze woonwijken, verstoren de leefomgeving en houden met nachtvluchten veel mensen uit hun slaap. Wat is daar zo leuk aan @MarcMabelis? #schiphol #klm #rbv #amsterdam 👇
JacquelineA tweet media
Nederlands
20
5
16
17.7K
anita
anita@anitansen·
@John_Rdam Ach meid, maandag is het weer een normale temperatuur, evendoor bijten hoor, ook voor linkse sijkers
Nederlands
0
0
0
2
Activist Chantal 🇵🇸🌱🏳️‍🌈
De wetenschappers hebben ons gewaarschuwd, maar domrechts wilde niet luisteren! We gaan temperaturen beleven die zonder klimaatverandering alleen in landen als Spanje voorkwamen. BEDANKT KLIMAATONTKENNERS ‼️#coderood
Activist Chantal 🇵🇸🌱🏳️‍🌈 tweet media
Nederlands
1.6K
36
341
62K
anita
anita@anitansen·
@helgavanleur maandag is het weer 23 graden, even op een houtje bijten nog.
Nederlands
0
0
0
2
Helga van Leur ☀
Helga van Leur ☀@helgavanleur·
Vandaag was de heetste dag in de geregistreerde geschiedenis van Frankrijk. Ook morgen zitten meer dan 50 miljoen mensen onder code rood voor extreme hitte. 🥵 Hittegolven worden frequenter, heter, duren langer en komen op grotere schaal voor. Je zou er ‘witheet’ van worden…
Nahel Belgherze@WxNB_

We have just witnessed France’s hottest day in recorded history. The severity of this heatwave is truly hard to comprehend. Over 50 millions people will be under red-level extreme heat warnings tomorrow. Sadly, what’s going on there is a foreshadowing of our future.

Nederlands
499
55
338
47.8K
anita
anita@anitansen·
@moeva18 het is zo simpel, hef ind/coa op, sluit alle opvang. taboo ermee
Nederlands
0
0
0
11
Monique X- Fluencer 🇳🇱 ✌️
Al bijna 10 jaar in de Kamer en nu pas op bezoek in Ter Apel en gaat dan vrijwilligers bedanken ipv het personeel wat al jarenlang alle shit mag opruimen Jetten bij bezoek aanmeldcentrum: 'Onuitlegbaar dat één gemeente deze last moet dragen' - RTV Noord share.google/e8ruUpSJkvDtqK…
Nederlands
132
207
725
11.9K
anita
anita@anitansen·
@Sandervandam2 Hoe warm zal het niet in den haag zijn? Bij het pand waar die knoeiers van ‘ons’ kabinet in zit staat het dak vol met airco’s! Zal wat worden als ze er achterkomen dat airco’s het zelfde doen als warmte pompen, dan hoor je niemand meer.
Nederlands
0
0
0
51
Sander van Dam
Sander van Dam@Sandervandam2·
Bijzonder hoe veel media steeds waarschuwen dat deze warmte heel erg gevaarlijk is en je tegelijkertijd een schuldgevoel proberen aan te praten als je het waagt om je huis af te koelen met een airco.
Sander van Dam tweet media
Nederlands
162
83
693
15.6K
anita
anita@anitansen·
@marvanvenus Mijnes hangt al 25 jaar en in de winter komt er een nieuwe, energie zuinig, gelijk 2 besteld met 8 binnen units, voor koud en warmte, wat D66 wilt. ik verheug me op de kou en op mooi weer volgend jaar, wat zal ik er lekker bij zitten.
Nederlands
0
0
2
82
Zoist
Zoist@marvanvenus·
Ter attentie van alle trotse airco bezitters in Nederland (het zijn er volgens X nogal wat): het is wellicht verstandig om nu alvast de schroefjes los te draaien #jetten #klimaatgekkies
Zoist tweet media
Nederlands
17
6
14
1.7K
anita
anita@anitansen·
@NUnl Zal de gezondheidsraad zelf geen riskante organisatie zijn, het bewijs word met de dag beroerder.
Nederlands
0
0
0
49
NU.nl
NU.nl@NUnl·
Gezondheidsraad: Elk glas alcohol is riskant, geen bewijs voor gunstig effect ift.tt/o1SMWvA
Nederlands
286
7
50
88.7K
Nadya🖤🍉
Nadya🖤🍉@Zwarte_Magica·
Mensen die haring eten: waarom?
Nederlands
168
1
78
11.5K
anita
anita@anitansen·
@OostraDj Wat liegt hij dan? Er was oorlog. Er was voedsel te kort, lopend kwamen ze uit steden en dorpen naar de Wieringermeer voor aardappelen, bollen en groentes. Sinds ‘86 doen politiek niets aan de boeren, lieten ze groter en groter worden, de politiek faalt, niet de boeren.
Nederlands
1
0
1
32
Doeke Oostra
Doeke Oostra@OostraDj·
BBB’s Henk Vermeer debiteert hier weer eens zijn kwaadaardig leugens. Hij komt er steeds mee weg. Rechtspopulisten flessen de boel, altijd en overal. En het volk trapt er met open ogen in.
Doeke Oostra tweet media
Nederlands
19
15
70
1.2K
anita
anita@anitansen·
@ADnl Ook de duitsers zien in dat de overheid niet is te vertrouwen,
Nederlands
0
0
0
37
AD.nl
AD.nl@ADnl·
Groot defensienieuws vandaag: het Duitse ministerie van Defensie trekt de stekker uit een miljardenorder bij de Vlissingse marinebouwer Damen Naval. Hoe kon het zover komen? ad.nl/binnenland/dui…
Nederlands
6
15
14
6.5K
Yossi BenYakar
Yossi BenYakar@YossiBenYakar·
UK: In London, migrants are simply walking into stores, vandalizing, stealing, and causing chaos. British residents have had enough. This video shows just one of many incidents that residents and shop owners are experiencing.
English
1.4K
3.8K
9K
443.7K
anita
anita@anitansen·
@jpaternotte Tja, het is net groningen, maar die laten jullie massaal barsten! Help maar weer een anderland, laat maar zien dat eigenvolk een dikke middelvinger kan krijgen.
Nederlands
0
0
0
44
Jan Paternotte
Jan Paternotte@jpaternotte·
Afschuwelijke ramp in Venezuela. Een enorme verwoesting en mogelijk duizenden slachtoffers. Zo dicht bij het Caribische deel van ons Koninkrijk leven wij mee met de mensen in Venezuela. Als Nederland kan helpen, laten we dan klaar staan.
Jan Paternotte tweet media
Nederlands
59
7
44
4.1K
anita
anita@anitansen·
@BartJocque Je zegt het goed ‘kan’ werkelijkheid is helaas anders, ook nieuwbouw woningen worden heet, foute manier van bouwen. Isolatie moet buiten zitten en muren uit de zon.
Nederlands
1
0
1
115
Bart Jocqué
Bart Jocqué@BartJocque·
Omdat hier alleen nog over airco wordt getweet, herhaal ik dit graag. Een goed doordachte nieuwbouwwoning kan perfect koel blijven zonder airco. De grafiek toont de temperatuur van onze woning tijdens de voorbije warme dagen. Bij oudere woningen is airco, naast flankerende ingrepen, vaak wél de beste keuze.
Bart Jocqué tweet media
Nederlands
46
1
48
17.2K
anita
anita@anitansen·
@moeva18 Ach, ze klaagt er over maar wel eind van de maand vooraan staan bij uitdelen van gratis geld.
Nederlands
0
0
2
31
Monique X- Fluencer 🇳🇱 ✌️
Ben zo ontzettend klaar met dit soort walgelijke leugens over Nederlandse gezinnen. Zowel in mijn eigen jeugd bij mijn ouders als nu binnen mijn eigen gezin mag iedereen die op bezoek komt mee eten. En zijn er kruiden in huis. En rijst, pasta, wraps en niet alleen aardappelen. Is er vlees genoeg en zijn er toetjes! Koffie, thee, limonade en drank! Dat constante wegzetten van Nederlanders als gierige, niet hartelijke mensen door allochtonen waarvan hun ouders of voorouders naar ons land zijn gekomen omdat hun eigen land niet voor hen kon zorgen, ben ik echt zo ontzettend klaar mee! Het is pure discriminatie en zijn hardnekkige vooroordelen die ze in stand houden dmv leugens
Nederlands
272
259
1.3K
23.9K
anita
anita@anitansen·
@rinusredpill Zo te zijn zijn de mannen tevreden, zal zei die al…….., laat gaan man, mischien staat de kachel zo hoog dat er geen andere keuze is.
Nederlands
0
0
0
26
anita
anita@anitansen·
@floorbremer Misschien weet onze koningin nog waar haar vader het transport vliegtuig heeft staan, simpele en doeltreffende oplossing.
Nederlands
0
0
0
4
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@BolhuisBart De zonnekracht (UV-index) is in de afgelopen decennia in Nederland toegenomen. De jaarlijkse UV-belasting ligt momenteel zo'n 10% hoger dan in de vroege jaren tachtig. Deze stijging is met name het gevolg van het herstel en de variatie in de ozonlaag en schonere lucht. (Google)
Nederlands
3
0
1
369
Bart Bolhuis 🕊
Bart Bolhuis 🕊@BolhuisBart·
Lieve mensen, doe aub iets aan klimaatverandering. Luister niet naar de lobby voor olie en gas.
Bart Bolhuis 🕊 tweet media
Nederlands
498
8
65
16.9K