Yannick van Steen

186 posts

Yannick van Steen

Yannick van Steen

@yannick_steen

Katılım Ocak 2018
52 Takip Edilen18 Takipçiler
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@BolhuisBart De zonnekracht (UV-index) is in de afgelopen decennia in Nederland toegenomen. De jaarlijkse UV-belasting ligt momenteel zo'n 10% hoger dan in de vroege jaren tachtig. Deze stijging is met name het gevolg van het herstel en de variatie in de ozonlaag en schonere lucht. (Google)
Nederlands
3
0
1
365
Bart Bolhuis 🕊
Bart Bolhuis 🕊@BolhuisBart·
Lieve mensen, doe aub iets aan klimaatverandering. Luister niet naar de lobby voor olie en gas.
Bart Bolhuis 🕊 tweet media
Nederlands
493
8
65
15.9K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@rory20s Ik slaap al heel de week in 21 graden binnen plus loopt constant van binnen naar buiten daar wordt je helemaal niet ziek van
Nederlands
0
0
0
5
Rory - Rory20s.bsky.social
Wat is dat gezanik over airco’s ineens zeg? Ik wil er niet eens een. Al die herrie. Ik zet die dingen altijd meteen uit. En ik wordt er ook ziek van. Als je van 35°+ buiten iedere keer een huis of winkel in en uit gaat waar het 22° is, wordt je ziek. Proefondervindelijk bewezen.
Nederlands
45
1
47
6.1K
Rinus Jansen
Rinus Jansen@rinusredpill·
Donderdagochtend update: de biologische druk op de grond is onhoudbaar. Na de massale activiteit in de lucht vannacht, worden we vanmorgen wakker met brandende ogen, neusverkoudheid en een loodzware druk op het hoofd. De troposfeer zit compleet dichtgesmeerd en in combinatie met deze extreme hitte van 35+ graden zitten we vast in een verstikkende magnetron. Dit is de realiteit van atmosferische manipulatie die direct inbeukt op onze gezondheid. Sla elektrolyten in, zuiver je binnenlucht en bescherm je biologie vandaag! En trap niet in het frame van een "lekkere zomerdag". Die brandende ogen en neusverkoudheid van vanmorgen zijn het directe resultaat van de extreme atmosferische modificatie van afgelopen nacht. Ze verzadigen de lucht met geleidende deeltjes om de hittekoepel vast te zetten, en de giftige zomersmog doet de rest op de grond. Dit is een directe aanval op ons immuunsysteem, die ze ongetwijfeld weer op 'lange covid' of pollen gaan gooien. Kijk omhoog en vertrouw op je eigen zintuigen! ❌📡 #Volksgezondheid #Geoengineering #ClimateScam #HAARP #Chemtrails #Machtsmisbruik
Nederlands
55
60
176
8.4K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@elonmusk Elon you must help the people in the netherlands there are gonna kill the Youth with taxing unrealised gains they will never be able to build some wealth with this new tax rule they gonna Rob us even more. Asylum , bureaucracy and box 3 is destroying everything.
English
0
0
2
14
MarkeeehMark 🐸🇪🇺 🇬🇱
@bslagter 2027 wordt mijn exit jaar. Dan maar een paar jaar stilstand. Ze krijgen NIKS. En wat echt vast staat compenseren met een lening: 100000-100000=0 🙏🏼.. Maar als het lukt ..exit Nederland, ben dit spuugzat. Ben geen 🧽
Nederlands
1
0
6
170
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@JohnJanJohnson @EersteKamer @2eKamertweets Wanbeleid heet het box3 gaat precies hetzelfde opleveren maar dan x3-5 aangezien mensen echt dit land gaan verlaten en nooit meer iets zullen bijdragen aan de economie deze mensen hebben toevallig ook het meest te besteden en hoogste inkomen.
Nederlands
0
0
2
174
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@Scienceseur Mijn box 3 gaat naar nul euro wss net als bij andere mensen. Iemand die gaat emigreren brengt nooit meer iets in het laatje. Dit houdt ook in 50 jaar geen uitgaves meer in Nederland waarbij het geld nog meerdere keren rond circuleert. Asielzoekers ontvangen alleen maar geld.
Nederlands
1
0
1
173
Scienceseur
Scienceseur@Scienceseur·
De staatssecretaris: Niet te veel vragen stellen.
Nederlands
11
2
31
5.4K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@MvRooijen @NOS @nu @telegraaf @ad @volkskrant @trouw @nrc @FD Martin van rooien dit gaat echt bepalen of ik dit land ga verlaten met nog vele anderen. Waarom moet het maken van slimme keuze's gestraft worden? Nederland gaat zoveel welvaart inleveren en beperkt zoveel mensen dit is ongekend. Dit gaat averechts werken zie tabak, tanken enz
Nederlands
0
0
1
52
Martin van Rooijen
Martin van Rooijen@MvRooijen·
50PLUS senator Martin van Rooijen over BOX 3 in Commissie Financiën Eerste Kamer op 23 juni 50PLUS wil dat debat doorgaat op 30 juni Stemming 7 juli onzeker 3 Coalitie fracties wilden uitstel en leden smadelijke nederlaag! @nos @nu @telegraaf @ad @volkskrant @trouw @nrc @fd
Nederlands
13
28
130
3.8K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@bslagter Als dit echt doorgaat ben ik genoodzaakt Nederland te verlaten. Momenteel draag ik al veel bij maar ik was niet van plan zoveel bij te dragen dat je niks meer kunt opbouwen.ik heb al helemaal medelijden voor de jeugd die is kansloos metdit er nog bij naast de huidige woningcrisis
Nederlands
1
0
21
912
Bert Slagter
Bert Slagter@bslagter·
Terug naar de tekentafel voor box 3. Uitkomst: van 36% naar 35% belasting op ongerealiseerde winst, plus wat onbeduidend kruimelwerk. Kansloos. Alles boven de 20% moet sneuvelen, want volstrekt uit de pas met de rest van de wereld.
Bert Slagter tweet media
Nederlands
92
140
720
37.8K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@NUnl Airco heeft hier nul mee te maken voor koelen wordt 3x minder stroom verbruikt dan verwarmen en in de zomer wordt er belachelijk veel zonnestroom opgewekt in de winter niet .. wanneer gaat een rechter deze propaganda een halt toe roepen met het verspreiden van deze onzin.
Nederlands
0
0
3
195
NU.nl
NU.nl@NUnl·
Warmte zorgt voor aircopiek, stroomprijs bereikt woensdagavond recordhoogte ift.tt/i8PYXN3
Nederlands
76
5
23
14.3K
Activist Chantal 🇵🇸🌱🏳️‍🌈
Ik ga de klimaatverandering in Nederland een paar dagen ontvluchten en heb een goedkoop last-minute vliegreisje naar Finland op de kop kunnen tikken! Als jullie weigeren iets te doen tegen klimaatverandering, DAN DEALEN JULLIE ER ZELF MAAR MEE‼️ Houdoe! ✈️✈️✈️
Activist Chantal 🇵🇸🌱🏳️‍🌈@John_Rdam

We staan aan de vooravond van de langste en heetste hittegolf óóit en nóg zijn er wappies die klimaatverandering durven te ontkennen! JULLIE HEBBEN DEZE ELLENDE VEROORZAAKT !

Nederlands
148
7
135
19.5K
𝕍
𝕍@vilosoof·
@yannick_steen @SaskiaHeijden @cyberbabex Dat snapt zij helemaal niet hoor... Mensen als zij geloven liever in een samenzwering. Zo erg dus dat ze bovenstaande theorieën overwinnen
Nederlands
1
0
0
11
Saskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️
Dus er is verder helemaal niemand die het ook raar vindt dat de maximale temperatuur pas om 17:15 uur wordt bereikt vandaag? Terwijl de zon om 13:47 uur het hoogst aan de hemel staat met 61% en om 17:15 uur nog maar 41% We moesten toch altijd tussen 12 en 3 uit de zon blijven!
Saskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet media
Nederlands
252
144
576
53.3K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@SaskiaHeijden Post het nog 10x misschien dat ze het dan wel gaan geloven. Je kunt gewoon iets opwarmen als er nog steeds meer energie wordt ingestopt dan eruit gaat dit hoeft niet persee met de krachtigste bron. Ook na 15:00 uur warmen objecten nog verder op.
Nederlands
0
0
4
176
Saskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️
23-6-2026 De zon bereikt om 13:57 uur het hoogste punt vandaag op 61% Dezelfde piek zie je terug in de UV index. De MAXIMALE TEMPERATUUR WORDT PAS OM 18:00 uur bereikt! DAT KAN NIET OP NATUURLIJKE WIJZEN‼️ Luchtdruk 1.023 hPa Tussen 16:00 en 18:00 uur 29 graden. GEO-engineering‼️
Saskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet mediaSaskia 🙋🏼‍♀️ Het wolken vrouwtje ☁️ tweet media
Nederlands
32
31
85
3.9K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@mirjambikker Dit is allemaal gecreëerd door de overheid zelf en dan nu doen alsof ze het gaan oplossen. Triest voor de mensen die thuis allemaal braaf netjes zitten te wachten op oplossingen die er niet gaan komen. Teveel bureaucratie maakt momenteel heel Europa kapot.
Nederlands
0
0
1
59
Mirjam Bikker
Mirjam Bikker@mirjambikker·
Steeds meer huishoudens in de knel en jongvolwassenen betalen al helemaal de rekening. Ook door het tekort aan woningen. De dringende vraag voor deze zomer is met welke structurele oplossingen het kabinet gaat komen.👇nos.nl/artikel/261985…
Nederlands
716
45
127
31.2K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@mirjambikker @Eskara15 Belasten om vermogen is belachelijk onverstandig om te doen hier is al reeds belasting over betaald. Succesvolle mensen zullen niet meer gestimuleerd worden of verdwijnen als de druk nog groter wordt. Je moet mensen juist stimuleren om vermogend te worden die besteden ook meer.
Nederlands
0
0
3
119
Mirjam Bikker
Mirjam Bikker@mirjambikker·
@Eskara15 Dat doen we. Daar heb ik allerlei voorstellen voor gedaan. Bijvoorbeeld in het belasten van vermogen ipv werk. Bijv door bezuinigingen op de zorg tegen te houden die de mensen met de kleinste portemonnee raken.
Nederlands
86
0
9
2.2K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@loybeek @NUnl Hoe dan ook gaat het duurder worden zonder salderen zeker wanneer men een grote installatie heeft liggen aangezien je dit met een accu nooit gaat kunnen bufferen.
Nederlands
0
0
0
3
Loy
Loy@loybeek·
@yannick_steen @NUnl Zo'n batterij verhoogt de vraag naar elektra op moment met veel aanbod, dus de waarde van die energie gaat op zo'n moment omhoog. En op momenten met weinig aanbod gaat het aanbod omhoog waardoor de prijs wat lager wordt. Uiteindelijk dempen de verschillen vanzelf verder uit
Nederlands
1
0
0
31
NU.nl
NU.nl@NUnl·
Energiebedrijven bouwen 'roestbatterij' die vier dagen lang stroom kan leveren ift.tt/UbOl5B8
Nederlands
13
4
14
8.7K
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@loybeek @NUnl Dit is niet helemaal waar als je een warmte pompt hebt en een electrische auto zit je al gauw aan 7000-10000 kw per jaar aan stroom verbruik met salderen kun je dit dmv terugleververgoeding momenteel nog compenseren met een accu ga je dit nooit kunnen opvangen.
Nederlands
0
0
0
3
Loy
Loy@loybeek·
@yannick_steen @NUnl Als je zelf een batterij koopt kun je zelf ook deze truc uithalen. Bij veel aanbod is de prijs simpelweg laag en bij laag aanbod is die hoog. Als je energie kunt bewaren in de tussenliggende tijd ben je spekkoper.
Nederlands
2
0
0
7
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@SaskiaHeijden Het is goed om kritisch te zijn maar dit is inderdaad absurd. Als ze nou eens met feiten kwamen dan zou ik ze zeker gelijk kunnen geven en bereik je meer dan loze kreten gooien.
Nederlands
0
0
0
19
Yannick van Steen
Yannick van Steen@yannick_steen·
@SaskiaHeijden Ik snap niet helemaal wat u bedoeld. Ja het klopt dat je tussen 12-3 uit de zon moet blijven maar dit heeft alles te maken met de sterkte van de zon. En tuurlijk loopt de temperatuur op zolang je energie blijft toevoegen savonds verdwijnt er meer dan erbij komt dus daalt de temp
Nederlands
2
0
2
457