TORUN

17.5K posts

TORUN banner
TORUN

TORUN

@efelander

ŞENOLLAH GERİCİLERİN KOCASI

CERN Inscrit le Temmuz 2021
292 Abonnements353 Abonnés
TORUN
TORUN@efelander·
@Aryaadaaa @okkanshhenn @yvzex Doğru diyorsun. Umarım kimse sana halini hatrını sormaz, gülümseyerek günaydın demez. Senden soğur ve senin anlık öfkeni sana karşı sürekli bir hale getirir. O zaman anlarsın insanlara iyi davranmanın ve güler yüzlü olmanın önemini.
Türkçe
1
0
2
62
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@efelander @okkanshhenn @yvzex Neşesine dünyalar verilecek insan modeli. Keşke insanlar “haletiruhiye” kavramını bilip, beden diliyle kişiyle “konuşulabilir”olacağının ön onayını almayı akıl etse. Dan diye dalıyorsunuz kendiniz için bi şey sormaya… görüyorsun sinirli, acil değilse bulaşma azar yeme
Türkçe
1
0
0
116
siktire şayan
siktire şayan@yvzex·
karımdan sabahları uyandığında siniri yüzünden kendisiyle iletişime geçemediğim için boşandım her sabah bunun kendine gelmesini mi bekleyeceğiz
Türkçe
97
47
3.6K
351.2K
TORUN
TORUN@efelander·
@Aryaadaaa @okkanshhenn @yvzex eski sevgilim vardı okula sabah geliyordu yüz beş karış sinirli çatıyor artist artist konuşuyor sabahın köründe. Mutsuzsan kimseyi mutsuz etme hakkın yok. Mutsuzluğunu kendi içinde yaşayacaksın. Ayrıca sinirli uyanmak diye bir şey de yok, şımarığın tekisin. hepsi bu.
Türkçe
1
0
5
124
Aryaada
Aryaada@Aryaadaaa·
@okkanshhenn @yvzex Ya işte ilk bi saat konuşmamak lazım benimle. Ailemde bilir.sonra gün içinde asla düşmez enerjim ama o bi saat benim kendimle olmak istediğim an. Paylaşmak istemiyorum o anımı( normal zamanlarda günlük rutinde) yoksa sabah erken kalkıp kampa yola çıkarken öküzlük yapmıyoruz yani
Türkçe
2
0
0
1.4K
TORUN
TORUN@efelander·
@turklokumucanim Çok doğru. Zaten erkek kankası olan kızlara bakarsanız mevzuyu anlarsınız. Ama bu durum kızların hoşuna bile gidiyor. Eski sevgilimin yüzüne tipini beğenmediğim kızla arkadaş bile olmam demiştim, neredeyse hoşuna gitmişti
Türkçe
0
0
1
199
Brkzky
Brkzky@BurakZekay54424·
@muhtacbahceli @ConflictTR İslamcıya özgürlük verilmez. İslam özgürlüğü öldrmek üzere kurulu bir din. Bulundukları ülkeyi çöplüğe, eğitimsizliğe hapsederler. Acırsın ülkene alırsın gelir şeriat diye böğürür, kadınına kızına sarkar kafa başka bir şeye basmaz, her zaman kafasını ezicen
Türkçe
1
0
7
324
Conflict
Conflict@ConflictTR·
Danimarka, ülke genelinde ezanı yasaklamaya hazırlanıyor.
Conflict tweet media
Türkçe
81
29
540
114.3K
TORUN
TORUN@efelander·
@PaulMuadDib231 yav yemin ederim house targaryen ne bir karizma var ne bir şey karizma istiyorsanız açın hightower var stark var bilmem ne var o beyaz saçlı çirkin piçler anca yarr3mın başı olur
Türkçe
0
0
1
48
Paul Muad'Dib
Paul Muad'Dib@PaulMuadDib231·
Yahu adamlar kan büyüsü yapıyor ensest yapıyor kendilerine tanrısal diyor keyfince milleti yakıyor bebeklerin nerdeyse yarısı sakat yada deli olarak doğuyor gerçek tarihde bile bu kadar ucube bir henadan yok sizce GRRM böyle bir haneyi siz sevin diye yazmış olabilir mi?
haeda@nerystala

Biz Targaryenlerin hic yanlisi yok demiyoruz ki net bir sekilde evrenin en ilgi cekici, ihtisamli,mükemmel,gorkemli, muhtesem, harikulede, heybetli hanesi onlar diyoruz sadece nolmuskine

Türkçe
9
1
87
11.6K
HFhakyolfdafani
HFhakyolfdafani@hfhakyoldafani·
Ya millet çıldırmış kız okula jartiyer giyip üstüne afedersiniz ama külot giyip gelmiş bu teşhircilikten de çıktı artık sapıklık sapkınlık +18 film çekmeye gider gibi okula gelmiş ya şaka gibi. Allah sonumuzu hayreylesin ama bu işin bir dur durağı olması lazım
Türkçe
56
37
2K
316.7K
TORUN
TORUN@efelander·
@yenidenclaus @clperen Kardeş senin kuş kadar beynin var mı? Askere gidiliyor ya? Şu anda zorunlu askerlik yok mu? var. Eeee? Engel olunabiliyor mu? hayır? sen neyin cazını yapıyorsun kardeş? iyi misin sen?
Türkçe
0
0
0
38
TORUN
TORUN@efelander·
@18sesh @osekilgelamaa çocuk veya kız sikişiyor diye neden piç menfaatçi ve şerefsiz oldu amk? sikişen kişi piç, menfaatçi veya şerefsiz olmak zorunda değil. Ha desen desen yollu veya kaşar dersin o da maksimum bak. ötesi yok
Türkçe
1
0
1
414
tolga
tolga@18sesh·
@osekilgelamaa sıkıntılı olan biz miyiz acaba ya bazen durup düşünüyorum böyle piç, menfaatçi, şerefsiz olsak daha mı mutlu olurduk
Türkçe
2
0
12
1.2K
TORUN
TORUN@efelander·
@doveinlace bak bu kızı şöyle söyliyim hotd deki sahnesine öyle bir azmıştım ki 8 ay sonra nofapı bozdum mimikler falan müthişti
Türkçe
0
0
13
1.5K
TORUN
TORUN@efelander·
@KilerEva Aynen öyle. babası belli olmayan piçlere ya da denizcilere ejderya mı verilir amk. gerçek targaryen ırkı yeşillerdir tahtta onların hakkı
Türkçe
0
0
5
657
TORUN
TORUN@efelander·
@baran_osnmz @hodaloglu43176 @videolarsivi İnsan türü-ırkı demek istemiş galiba ve haklı. Türlerin kendi türünden bir canlıya zarar vermesi 1. tercihleri değildir. Özellikle insanda bu daha farklı. Bu yüzden insanın insanı öldürebilmesi aslında çok zordur.
Türkçe
0
0
0
29
Yugusuguf Arşiv
Yugusuguf Arşiv@videolarsivi·
polisi suçluyu kafadan vurması için gazlayan adam
Türkçe
70
304
10.6K
1.1M
TORUN
TORUN@efelander·
@lydiaceren 500 herz ne amk kafayı yi em şimdi 70 herzle dia 3 e çıkmıştım valoda yücelik yokken
Türkçe
0
0
0
638
ceren
ceren@lydiaceren·
cocugun parasini yiyosun diyemeyin diye 500 hz oled cektim askima 😋
ceren tweet media
Türkçe
26
1
131
287.4K
TORUN
TORUN@efelander·
@raskonihal araştırmalarıma göre bu beyinsiz çekirgeler kendilerine Tanrı arıyor bu yüzden gördükleri her şeyi yüceltme eğilimindeler
Türkçe
0
0
0
48
Nihal
Nihal@raskonihal·
Şu sosyal medyanın dümdüz insanları abartmasından da bıktık ya. Dümdüz normal kız yani neresi fazla güzel
Nil@slaynlvo

fazla güzel

Türkçe
150
35
5.2K
438.4K