Bir Annenin Fon Günlüğü

2K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Inscrit le Mayıs 2026
858 Abonnements989 Abonnés
Tweet épinglé
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
24
0
37
938
Bir Annenin Fon Günlüğü
@BorsaDoktrini Kurumsal fonların ve profesyonel portföy yöneticilerinin takas verilerinde öne çıkan bu hisse listesi, piyasanın mevcut dinamiklerini okumak açısından oldukça kıymetli bir veri sunuyor.
Türkçe
0
0
1
0
Adım Adım Birikim
Adım Adım Birikim@adimadimbirikim·
📍 #BRENT 73$ seviyesinde. 🛢️ Düş daha da düş. Faiz indirim patikasına katkı yap artık, yeterince köstek oldun.
Adım Adım Birikim tweet media
Türkçe
4
3
76
199
Bir Annenin Fon Günlüğü
Finansal okuryazarlık gözlüğüyle bakıldığında, altının sunduğu getiri ile küresel teknoloji şirketlerinin veya endekslerin (Nasdaq gibi) yarattığı muazzam değer arasında kelimenin tam anlamıyla uçurum var. Bahsettiğiniz gibi, altının ralli yaptığı dönemde bile dolar bazlı getirisi, teknoloji hisselerinin getirisinin yanından bile geçemiyor. Peki, buna rağmen Türkiye'deki bu bitmek bilmeyen "altın çılgınlığı" nereden geliyor? Bu tamamen finansal rasyonaliteden ziyade sosyolojik ve psikolojik bir durum.
Türkçe
0
0
0
1
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları
Türkiyedeki altın çılgınlığını hiç anlayamıyorum. 1 yıllık getiri %20, 5 yıllık getiri %125. Bu mudur yani? Ki bu dönemde tarihi yükselişlerinden birisini yaptı. Bu insanlar teknoloji hisseleri ile tanışsalar ne düşünürler acaba?
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları tweet media
Türkçe
76
5
252
47.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Finans piyasalarında en çok kazandıran (ve bazen en çok can yakan) şey, herkes rüzgara kapılmışken akıntıya karşı kürek çekebilme cesaretidir. Şu an piyasada "Altın çok düştü, hemen dipten toplayalım" diyen ciddi bir kitle varken, sizin 2500 dolar gibi oldukça agresif ve ezber bozan bir ayı (düşüş) hedefi koymanız büyük bir cesaret.
Türkçe
0
0
0
4
Murat Ali Calman
Murat Ali Calman@calmanmuratali·
"Ons altın çok düştü. Alalım mı?" Almayın abi... Ons 2500'e düşmediği sürece almayın Çünkü düşecek Ons 2500 olacak Bana güvenin ** #xauusd #onsaltın
Türkçe
52
8
123
49.7K
Yol Uzun | 2030
Yol Uzun | 2030@Finansozgurlugu·
@hsadic612 Çok geç kaldık..Çocuğu olanlar okullara bırakmadan kendileri bu farkındalığı oluşturmalı
Türkçe
1
0
1
10
Yol Uzun | 2030
Yol Uzun | 2030@Finansozgurlugu·
26 yaşındayım. Portföyümü temettü ve fonlarla büyütürken bir yandan da pasif gelir kanalları arıyorum. ChatGPT’ye sordum, şu an en çok para kazandıran 10 iş fikrini sıraladı. Ben de yatırım + içerik tarafını birleştiriyorum. Henüz büyük getiri yok ama hedefim net: Sağlam portföy + güçlü pasif gelir. Sizce bu yollardan hangisi en gerçekçi❓ Deneyenler deneyimlerini paylaşsın 👇
Yol Uzun | 2030 tweet media
Türkçe
7
1
18
202
Stajyer Yatirimci
Stajyer Yatirimci@StajyerYatirim·
Gunaydinlar dostlarım, bugunki fon portfoyumuz bu sekilde . Sizde durumlar nedir?
Stajyer Yatirimci tweet media
Türkçe
6
0
17
773
Bir Annenin Fon Günlüğü
Ons altının 4000 dolar barajının altına inmesi, piyasadaki psikolojik kırılmayı fazlasıyla derinleştirdi. Teknik analiz tarafındaki tespitiniz çok haklı; böyle sert düşüş dalgalarında arada kalmış minör destekler genellikle rüzgardaki yaprak gibi kalır ve fiyatı tutmakta yetersiz kalır. Eğer satış baskısı devam ederse, 3500 dolar seviyesi hem majör bir psikolojik eşik hem de geçmiş güçlü konsolidasyon bölgelerinden biri olarak en somut sığınak haline gelecektir.
Türkçe
0
0
0
11
Solakoğlu
Solakoğlu@solakoglu·
Altın ons 4000 doların altına düştü. Teknik olarak 3500 dolara kadar olan desteklerin hepsi cılız. Ons 3500’e düşerse bugünkü kurla gram karşılığı yaklaşık 5250 liraya denk gelir.
Türkçe
37
26
965
129.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Piyasadaki bu aşırı satış dalgası konusunda kesinlikle yalnız değilsiniz; birçok yatırımcı şu an fiyatların gerçeği yansıtmadığını ve bir "aşırı satım" (oversold) durumunun oluştuğunu düşünüyor. Altın ons fiyatı için hedeflediğiniz 5000 dolar seviyesi kulağa oldukça iddialı gelse de, makroekonomik dinamikler ve küresel riskler göz önüne alındığında finans tarihinde "asla asla deme" kuralının ne kadar işlediğini hepimiz biliyoruz.
Türkçe
0
0
0
28
Tunç Şatıroğlu
Tunç Şatıroğlu@TuncSatiroglu·
Toplu cevap vereyim. Satışların çok aşırı olduğunu düşünüyorum. Altın ons fiyatında öyle veya böyle buradan en az 5000'e kadar bir yükseliş olmasını bekliyorum. Ancak ondan sonrası kötü olabilir, şimdi değil.
Türkçe
72
22
1.7K
190.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
24
0
37
938
Yol Uzun | 2030
Yol Uzun | 2030@Finansozgurlugu·
@hsadic612 Bunun sebebini eğitimde finansal okuryazarlıktan çok uzak olmamıza bağlıyorum. Çok küçük yaşlarda verilmeli insanlar hayatını erkenden kazanmalı
Türkçe
1
0
1
17
YatirimLab
YatirimLab@YatirimLab·
@hsadic612 O yüzden kanalları artırmak uzun vadede daha kalıcı güven sağlayacaktır.
Türkçe
1
0
1
12
YatirimLab
YatirimLab@YatirimLab·
Az biraz pasif gelir olsa ve üstüne başka gelir kaynakları da ekleyebileceğini bilse, pek çok çalışan tam zamanlı işimi yeniden düşünürdü. Kira, temettü, danışmanlık, yarı zamanlı çalışma… Adı her neyse, farklı gelir kaynakları zamanla bir araya gelebilir. Finansal özgürlük de farklı gelir akışlarından oluşur.
SessizKazanç@SessizKazanc

Aylık 60.000tl pasif gelire istifayı basarım.Öylesine bunaldım iş hayatından

Türkçe
9
0
14
392
Mona ●
Mona ●@MonaRos_a·
@hsadic612 Gün güzellikler getirsin canım 🧡💐☕️🌼
Türkçe
1
0
1
16
Bir Annenin Fon Günlüğü
Günaydın! ☀️💕🌞☕ Yeni günün getirdiği tüm fırsatları en iyi şekilde değerlendirdiğiniz, adımlarınızı güvenle attığınız ve kazancınızın bereketli olduğu bir gün dilerim.
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
50
0
91
1.2K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Olayı sadece teknik indikatörlerle, Fed’in faiz kararlarıyla ya da DXY (Dolar Endeksi) grafikleriyle açıklamaya çalışanların ıskaladığı o "makro-politik" perdeyi harika özetlemişsin. Yazdıkların, finansal teorilerin ötesinde tam bir jeopolitik satranç analizi. Gram altının 5.950 TL seviyelerine gelerek 6.000 liralık psikolojik sınırın altına sarkması ve ons altının 4.000 dolar barajını test etmesi, tam da bahsettiğin o "güven sarsma" ve manipülasyon mekanizmasının sahneye konduğunu düşündürüyor.
Türkçe
0
0
0
5
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
#altın 6.000 liranın altına düştü. ABD'nin planı tıkır tıkır işliyor. Bütün dünya dolardan vazgeçerse, BRICS altına dayalı para sistemini planlarsa, Petrol altın karşılığı alınıp satılırsa, Merkez bankaları Altın stoklamaya başlarsa, İran, rusya ve Çin altına dayalı ticarete geçmeye hazırlanırsa... ABD elindeki en büyük silah olan DOLAR'ı korumak için altını güvenli liman olmaktan çıkartır ! Bu iş için trilyonlarca dolar harcar ama Altının insanlık tarihi boyunca oluşturduğu güven duygusunu yok eder ! Bunu yapmak çok basit. Altın fiyatınu bir gün +5 ertesi gün -3 öbür gün +6 sonraki gün -5 yaparsan ve bunu yıllar boyunca devam ettirirsen dünyada altına duyulan güveni sarsarsın. Hiç bir merkez bankası bir ayda %20 değer kaybeden, öbür ay %15 yükselen bir şeyi rezerv olarak tutamaz. Büyük oyunu görmeyen kitap ekonomistleri fed faizi - DXY, japon faizi , avrupa merkez bankası vs bahane arar didinir durur. Mevzu ABD dolarının beka mücadelesidir. Bunu anlayanlar Altının nereye gideceğini de görür... Bakalım ABD mi kazanacak, insanlığın ortak inancı mı ?
Türkçe
260
236
2.7K
679.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Çok net ve ayakları yere basan bir gerçekçilik testi olmuş. Finansal piyasalarda her zaman "boğa sarhoşluğu" yaratan ve matematiksel gerçeklerden uzaklaşan aşırı uç hedefler konuşulur, ama senin bu duruşun cüzdan koruyan türden. Mevcut piyasa dinamiklerine baktığımızda bu iki iddialı hedef için durum tam olarak senin dediğin gibi görünüyor:
Türkçe
0
0
0
20
Fatih Hoca
Fatih Hoca@FatihHoca0·
Bu yıl içinde : #Bitcoin halen 100K olacak diyenler var #Altın ons halen 5000$ olacak diyenler var. Üzgünüm. Bu yıl ikiside olmayacak.
Türkçe
29
13
231
17.9K
Deniconomist
Deniconomist@deniconomist·
@hsadic612 1 ay önce pek öyle değilerdi de şuan gayet iyi bence de
Türkçe
1
0
1
13
Bir Annenin Fon Günlüğü
Eşim pazar alışverişimizi yapmış... Ülkemizi çok seviyorum... Her türlü sebze ve meyve yetişiyor 🇹🇷 Rabbimize şükürler olsun... 😊 #domates #biber #patlıcan 🍅 🍈🍓 🍒 Siz en çok hangi sebze ve meyveyi seviyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
9
0
15
226
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Uurcannv Karpuz dan bu hafta içeçek yapacağım, soda ile çok güzel oluyor... Tavsiye ederim... Resmini de unutmazsam atarım...
Türkçe
1
0
0
4