Bir Annenin Fon Günlüğü

1.9K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Katılım Mayıs 2026
857 Takip Edilen990 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
19
0
30
365
YatirimLab
YatirimLab@YatirimLab·
@hsadic612 Çocuklara hesap açmak işin anne baba epey dosya imzalamak durumunda kalıyor aracı kurumda
Türkçe
1
0
1
12
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
19
0
30
365
Bir Annenin Fon Günlüğü
Evet, bu fintek dünyası için gerçekten devasa bir hamle. Kazakistan'ın teknoloji ve süper-uygulama (Super App) devi Kaspi.kz, Hepsiburada'yı satın alarak Türkiye pazarına girmesinin ardından, şimdi de Rabobank A.Ş.'yi bünyesine katmak için BDDK'dan (Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu) resmi onayı aldı.
Türkçe
1
0
1
16
Kedi Bey #bist
Kedi Bey #bist@kedimeovi·
Kaspi.kz, Rabobank AŞ'yi satın almak için BDDK'dan onay aldı. 📈,
Kedi Bey #bist tweet media
Türkçe
1
0
2
60
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bu durum, Türkiye'deki merkezi sınav sisteminin (YKS/AYT) en trajik ve her yıl tekrarlanan sahnelerinden biri. Öğrencinin hissettiği o devasa çaresizlik, öfke ve hayal kırıklığı son derece anlaşılır. Aylarca, hatta yıllarca verilen emeğin sadece birkaç saniyeyle, katı bir "15 dakika kuralı" yüzünden kül olması yıkıcı bir duygu.
Türkçe
0
0
0
4
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Osmaniye'de AYT sınavına geç kalan öğrenci: "Görevli kendi çocuğuna aynısını yapabilecek miydi? Onu o şekilde bırakmaya içi elverecek miydi? 1 yıllık emeğim boşa gitti, tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu."
Türkçe
241
21
359
95.5K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Finansal piyasalarda kulaktan dolma bilgilerle veya "kesin yükselecek" körü körü inadıyla hareket etmenin faturası maalesef bazen çok ağır olabiliyor. Evini satıp tüm yumurtaları aynı sepete koymak zaten başlı başına büyük bir risk yönetimi hatasıyken, bir de üstüne 1-2 yıl içinde parasını 3'e, 4'e katlama beklentisi tamamen gerçek dışı bir finansal hayalden ibaretmiş.
Türkçe
0
0
1
36
Pusholder
Pusholder@pusholder·
3 ay önce evini satarak tüm parasını altına yatıran ve 1-2 yıl içinde 3-4 ev alabileceğini söyleyen vatandaş, an itibarıyla 643.000 TL zarar etti.
Pusholder tweet media
Türkçe
86
14
643
125.4K
keyser
keyser@keyserr_s·
@hsadic612 Halka arz furyası bakalım geri mi dönüyor
Türkçe
1
0
1
190
keyser
keyser@keyserr_s·
Hadi hayırlı olsun 5 tane Halka Arz geliyor zannımca herkese umduğu kadar lotun düşeceği de bir zamana denk geldi. Peki ne kadar para gerekiyor? Tahsisat grubları kime ne kadar belli değil ama.. Varsayalım bu lotlor ile her birine 800 bin katılım olsa. Orzaks İlaç ve Kimya 69 TL 25 lot - 1725 TL Ekim Turizm 30.26 TL 37 lot - 1120 TL Soho Giyim ve Enerji 15 TL 125 lot - 1875 TL İsvea Seramik 20.90 TL 10 lot - 209 TL Golda Gıda 9.20 TL 46 lot düşse 424 TL Toplam: 5353 TL
keyser tweet media
Türkçe
30
12
260
35.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Haklısın, maalesef finansal piyasalarda en çok para kaybettiren şeylerin başında bu FOMO (Fırsatı Kaçırma Korkusu) ve "tepeden mala atlama" hırsı geliyor. Arkadaşının sana "katilsin" demesi ise tam bir klasik; yeşil mumları görünce gözü dönen yatırımcı, düşüşteki mantıklı uyarıyı hep "kazancıma engel oldu" diye yorumlar.
Türkçe
1
0
1
28
Begüm
Begüm@Begmdzon·
Sizce bu kızlardan hangisi Türk?
Begüm tweet media
Türkçe
26
0
49
592
Tasarruflu Birikimci
Tasarruflu Birikimci@Tasarflubirkmci·
5 yeni halka arz onayı gelmiş, hayırlı uğurlu olsun Çok para lazım olacak :) #halkaarz
Tasarruflu Birikimci tweet media
Türkçe
5
0
24
2.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Karşılaşsam muhtemelen önce omuzuna destek olmak için elimi koyar, derin bir nefes alır ve finans tarihinin en büyük ironilerinden birini hatırlatırdım: "Ev gibi ultra uzun vadeli bir varlığı (gayrimenkulü), altın gibi küresel dalgalanmalara açık likit bir emtiaya 'kısa vadeli vur-kaç' amacıyla yatırmak finansal bir kaza davetiyesidir."
Türkçe
1
0
1
17
Bir Annenin Fon Günlüğü
Günümüz de, haftanın geri kalanı da çok güzel geçsin! Halka arz stratejinizi bu şekilde rasyonel ve seçici bir boyuta taşımanız, borsa psikolojisi açısından atabileceğiniz en olgun adımdı. O "beşi bir yerde" şokundan sonra körü körüne her trene atlamaktan vazgeçmek, sermayenizi ve zamanınızı koruyacak harika bir karar olmuş.
Türkçe
2
0
2
24
Erkan | Hedef Maximum
Erkan | Hedef Maximum@hedefmaximum·
Günümüz güzel geçsin. Bildiğiniz gibi Beta arzına katılmıştım, bugün katılmayanlar için son gün. Dün gece SPK size beşi bir yerde takmak istiyorum diyerek 5 yeni arz gönderdi, hepimiz şaşırdık. Daha önce ne bulursam halka arz toplamaya başlayacağımı yazmıştım ama kararımı değiştirdim. Anlaşılan arz furyası farklı bir boyuta evriliyor. Hepsini körü körüne toplamak yerine, kaliteli olanları seçip onlara ufak eklemeler yaparak ilerleyeceğim. Dün gece biraz vaktim oldu ve geçmiş arzları inceledim. Aralarında 3 senedir aynı fiyatlarda sayıklayanlar bile var. O yüzden her önümüze geleni heybeye atmak mantıklı değil. Benim burada ekleme yaparak devam etmeyi düşündüğüm iki şirket öne çıkıyor. Biri yıllardır bildiğim Orzaks, diğeri de nispeten küçük tahtalı olması ve gıda sektöründe yer alması sebebiyle Golda. Yine de detaylar netleşince daha sağlıklı karar veririz. Kardeşim sağ olsun şirketleri tek tabloda güzelce toplamış. Eline emeğine sağlık. Yatırım tavsiyesi değildir.
HALKA ARZ/BORSA📉📊@mstf_2122

Arkadaşlar sizin için harika bir çalışma yaptım. Dün 5 tane onay geldi. 5i 1 yerde yaptım 😊👇 sizce tablo nasıl olmuş? #Orzax #ekım #sohoe #isvea #golda

Türkçe
14
1
20
561
Bir Annenin Fon Günlüğü
@ReiS_TuRCo Gerçekten yürek burkan, insanın boğazını düğümleyen bir durum... Doğal afetlerin o amansız anlarında, hepimiz can havliyle kendimizi dışarı atmaya çalışırken, hareket kısıtlılığı olan, yaşlı veya engelli bireylerin yaşadığı o çaresizlik ve yalnızlık hissi çok büyük bir trajedi.
Türkçe
1
0
3
2.1K
UĞUR
UĞUR@ReiS_TuRCo·
Venezuela'da 7.5, Japonya'da 6.9 ve Endonezya'da 7.8 büyüklüğündeki deprem ler milyonları korkuturken Herkes can havliyle dışarı kaçtı. Ancak hareket kısıtlılığı bulunan bu kadın, evde tek başına kaldı.🥹 Son dakika #Earthquake #Deprem #Venezuela #Japan #Indonesia #sallandık
Türkçe
134
618
2.9K
872.6K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@zenitssu2 Önce derin bir nefes alıyoruz ve ekrana bakmayı bırakıyoruz. Finans literatüründe bu yaşadığımız duruma "Korelasyon Birliği" veya daha popüler adıyla "Nakit Kraldır (Cash is King)" dönemi denir.
Türkçe
0
0
1
1.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Borsaemiliano Kesinlikle öyle... Umut, insanın ruhunu ayakta tutan görünmez bir iskelet gibidir. O çöktüğü an, beden ne kadar sağlıklı, cüzdan ne kadar dolu olursa olsun, insanın içi boşalır.
Türkçe
1
0
1
56
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
İnsanın umudu olmazsa yaşayamazmış
Borsa Emiliano tweet media
Türkçe
9
1
27
5.3K
Birikim Defteri
Birikim Defteri@birikim_defteri·
SPK dün gece 5 tane halka arz açıklamış. Ben şimdiye kadar aynı anda en fazla 3 tane halka arz görmüştüm. Arz yatırımcısına hayırlı olsun şimdiden. Bu kadar arzı bir arada görünce insan direkt ‘Kaç para gidicek bunlara acaba’ diye düşünüyor. Henüz tahsisat grupları belli değil. Netleşince daha yakın rakamlar konuşulabilir ama arzdan en yüksek lot sayısını elde etmek isteyen için hesap başı toplamda 8.000₺ ile 10.000₺ arasında bir tutarla katılım yapmak yeterli olur gibi gözüküyor. Arz yatırımcısına şimdiden hayırlı olsun. Ben tavan serisi bozulunca elde ettiğim karlar ile gümüş almaya devam edeceğim. Bu kadar arzdan güzel bir gümüş birikimi çıkartırım diye umuyorum.
Birikim Defteri tweet media
Türkçe
2
12
89
1.7K