
Sen bizim ebedi Beyimizsin, sen bizim romantik tarafımızsın. Gerçek Kahramanları Şartlar değil, Analar Doğurur. Ruhun şad, mekanın cennet olsun. #elçibey
memtim
8.9K posts

@memtim1
Biz RABbimizin hakkımız da verdiği,vermekte olduğu ve vereceği her şeyden sonsuz razı ve hoşnutuz, Çok şükür.

Sen bizim ebedi Beyimizsin, sen bizim romantik tarafımızsın. Gerçek Kahramanları Şartlar değil, Analar Doğurur. Ruhun şad, mekanın cennet olsun. #elçibey


İRAN’IN HARCAYACAĞI ŞANS Sanıyorum bu hafta Trump’ın geçen sene yaşadığı Epstein skandalından bu yana en zor haftası olmuştur. Anlaşmaya varılan mutabakat zaptı ve atılan imzalardan sonra sızan 14 madde akabinde eş zamanlı olarak hem İsrail’de hem de ABD’de Trump topa tutuldu. İsrailli Yahudisi, Amerikalı Yahudisi, Demokratı Cumhuriyetçisi hep bir ağızdan Trump’ı yerden yere vurdu. Amerikan tarihinin en utanç verici anlaşması olarak bile yorumlanan bu zapta destek çıkmak, gülünç duruma düşmekle eşdeğer hale dahi geldi. * Hatta hafta içi işler o kadar olağanüstü bir hal aldı ki… Hem Trump hem de JD Vance, ABD tarihinde görülmemiş şekilde, İsrail’e ve Netanyahu hükümetine ayar üstüne ayar vererek “kapayın çenenizi” tarzında açıklamalarda bulundu. O da yetmedi… Trump “En İran’cı benim” diyecek yorumcuları mahçup edecek şekilde argümanlarını sıraladı: -İran’ın balistik füzesi olabilir. Hakkıdır. Başkalarının varsa onların da olmalı. -İran da nükleer zenginleştirme yapabilir. * Tüm bunlar yaşanırken, Trump-İsrail gerginliği tavan yapmışken, istisnasız herkesin “İran kazandı” dediği anlaşma yürürlüğe girmişken İran’dan ne açıklama geldi? Mücteba Hamaney, Trump’ın “çaresizce” anlaşmaya varmak zorunda kaldığını ve acizliğini vurguladı. Bir de üzerine tam da geçen yazıda uyardığım gibi İsrail savaş makinesi Lübnan üzerinden masayı yıkmaya çalışırken İran, İsviçre’deki görüşmelerin başlamayacağını söyledi. * Şu fikir bende iyiden iyiye oturmaya başladı… Trump tıpkı bu haftaki gibi hem kendi partisinden, hem muhalefetten hem de İsrail’den her türlü eleştiriye göğüs gerip İran’ın tarafına geçse dahi İran bir yolunu bulup o şansı da heba edecek kapasiteye sahip. Kendi iç çekişmelerini ve sistemsel çatışmalarını çözemeyen bir İran, bölgesel ve küresel atılımlara hiç de hazır gözükmüyor.






🗣️ "Teknik ekip tarafından bir veda konuşması oldu mu?" 🎙️ Kerem Aktürkoğlu: Öyle bir şey olmadı tabii ki. Çünkü 24 senenin ardından bizi Dünya Kupası'na getiren kişiler de bizleriz. Aynı zamanda hocamız da bunun mimarlarından biri. Çok büyük bir beklenti olduğunun farkındaydık ve bu beklentiyi karşılayamadığımız için yapılan eleştirilerin haklı olduğunu söyleyeceğiz. Yapacak bir şey yok çünkü biz de böyle olmasını istemezdik.






DÜNYA KUPASI’NA VEDA ETTİK! Milli Takımımız, 2026 Dünya Kupası’nda Paraguay’a 1-0 mağlup oldu ve ikinci maçlar sonunda puan alamayarak turnuvaya veda etti. Grupta puan durumu: 1. ABD 6 2. Avustralya 3 3. Paraguay 3 4. Türkiye 0




Hakan Çalhanoğlu: “Bu benim belki de son Dünya Kupam oldu.”





arda güler turnuvanın en balon oyuncusu şu ana kadar, hiçbirşey yapmadı, pozisyon yaratma, çalım, şut. fiziksel çarpışmaya da girmedi. o klasa şöyle yan ağlara bırakıp bizi üst tura çıkarmak yakışırdı.






