Tweet épinglé
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen
28.1K posts

🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen
@rood_wit
Ik behoor tot geen enkele vee. 🐑🐑🐑🐑❌ NEE TEGEN DEZE Poppenkast/OVERHEID‼️ #IKSTEMNIET ✊🏼🎵🎶Get up stand up stand up for your right 🎵🎶✊🏼
Inscrit le Haziran 2020
740 Abonnements2K Abonnés
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@saskianoort Jij win de overdrijving prijs van het jasr, gefeliciteerd ermee. Haar kinderen stonden gewoon buiten te kijken hoor. Drama Queen die je bent, was niet eens strafbaar!

Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@saskianoort Ik zie geen intimiderend tuig. Ik zie keurige mannen die hard werken voor hun gezinnen. Dankzij hun inzet heeft Nederland voldoende voedsel. Raar dat hier van slachtoffers weer daders gemaakt worden. Naar narcistisch manipulatietrekje is dat.
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@hanneke8761 @saskianoort Valt op hè, dat ineens al die hoernalisten en (wannabe-)schrijvers het voor die minister opnemen?
Geregisseerd? Zeg maar ja.
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@LauraBromet Nou,ben benieuwd of we deze zomer Tribunaal hebben.🤌🤓🪳
Nederlands

@jochembeumer @PeterWvanDeT @Schellevis Met deze jank mentaliteit schieten wij ook niks op. Spierballoos land.
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@PeterWvanDeT Dat "Stikstof minister" zegt al genoeg.
Niets mis met stikstof.
En dat weet die oplichtster best.
Net als CO2 , het supergezonde gas dat na zuurstof mijn lievelingsgas is.
Ik adem graag zuurstof , CO2 en stikstof.
Hele dagen !
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@ministerVWS @GGDGHORNL @rivm @MinVWS Kuipertje, vriend!
Je weet dat je bloed aan je handen hebt he? En dat je daarvoor zult betalen?
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@ministerVWS @GGDGHORNL @rivm @MinVWS Je doet maar. Blijf wel uit de buurt van kranten, tv en radioprogramma's.
Kun je jezelf voor de gek houden als je in de spiegel kijkt.
Wij trappen niet in jouw #gaslighting
Bit.ly/gaslightingrf
Nederlands

Ja laat je ''testen'' wat geen testen zijn. Wat die testen wel doen is de MKB kapot maken door onnodige isolatie. Dus stop met die nep testen.
Ministerie van VWS@MinVWS
Dagelijks raken mensen nog besmet met corona. Heb jij corona? Ga dan meteen 5 dagen thuis in isolatie. Dat is nog altijd de beste manier om verspreiding van het virus tegen te gaan. Heb je klachten? Doe dan een zelftest. Zo weet je waar je aan toe bent 👉 #ik-heb-een-positieve-zelftestuitslag" target="_blank" rel="nofollow noopener">quarantainecheck.rijksoverheid.nl/#ik-heb-een-po…
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@MinVWS NIET testen mensen. Ik heb nog nooit Corona gehad want ik ben nog nooit getest. Niet testen = geen besmettingen = geen Corona. Zonder testen houden we de slechts verkoudheids- en griepklachten over, net als altijd. Samen krijgen we Corona de wereld uit, door NIET te testen.
Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté

@MinVWS @ministerVWS Geen enkel vaccin is veilig. Promotie is medeplichtig aan genocide van de mensheid!

Nederlands
🚜 blauw_wit_rood #AntiTrOllen retweeté








