GalatasarayNeferi

826 posts

GalatasarayNeferi

GalatasarayNeferi

@GalaNeferr

शामिल हुए Mayıs 2026
70 फ़ॉलोइंग12 फ़ॉलोवर्स
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@SaltukBuraErde1 Sane imza parası dahil 10 alıyor ayrıca kendinizi sürekli bizle kıyaslama işinden vazgeçin
Türkçe
0
0
0
70
Büyük Fenerbahçe
Büyük Fenerbahçe@FenerbahceDGN·
Milli takımdan tazminat alan adamların, milli takıma ayar verdiği bir ülkeyiz! Milli takım, halk hariç herkesin! Yiye yine bitiremediler.. Çıkıp Youtube kanalı kuracaksın, oradan herkese gider yapacaksın! Kimsin ulan sen!? Sen yüksek faizle para kazanıp, vergi kaçıran adamsın!
Türkçe
3
30
170
1.5K
Nexus Sports
Nexus Sports@nexustransfer·
🚨 Fildişi FF: "Wilfried Singo'nun kontrollerinde ciddi bir duruma rastlanmadı. Birkaç gün dinlendirilecek."
Nexus Sports tweet media
Türkçe
17
7
427
32.9K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@Nuribey90 İmza parası dahil yılda 10 alıyor oe götünden uydurmaya devam et
Türkçe
0
0
0
508
Nurizade Bey
Nurizade Bey@Nuribey90·
Sane, imza parasıyla Galatasaray’dan yıllık 15 milyon Euro kazanıyor. Aynı paraya 24 yaşındaki Greenwood gelecekti. Sırf şahısçılık yapmak için adamın maliyeti üzerinden bu transferi istemiyoruz diyorlar. Ulan o zaman yıllarca Osimhen Osimhen diye neden ağladınız?
Türkçe
72
124
2.4K
88.3K
Crowley
Crowley@CrowleyMoz·
Özetle bana senelik 25 milyon maaş verecek gs hariç enayi bir kulüp bulamadığım için buradan devam demiş. Türk taraftarlarınında böyle sözlerden hoşlandığını bildiği için paso övüyor :D
Nexus Sports@nexustransfer

Victor Osimhen: “Türk futbolunu dünyaya tanıtıyoruz. Ülkeyi daha da görünür hale getiriyoruz. Takımı ve taraftarı çok özledim. Gelecek sezon daha aç ve kararlı döneceğiz. Dünyanın en iyi atmosferi bizim stadımızda. Gelip görebilirsiniz.”

Türkçe
40
10
277
10.5K
Redondo #antikapitalistcephe
Dünyanın hiçbir futbol ülkesinde başarısız sonuçlardan dolayı oynamayan futbolcular suçlanmaz Türkiye yağlı güreş ülkesi olduğu için o seviyede değil zaten normal burada yaşananlar . Milli takım başarısızlığının en büyük nedeni Galatasaray lobisidir.
Türkçe
58
11
124
8.8K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@HonoreDeBerke Senin mabadına mı röpörtaj yapıyor aq malı sanane sen mabadındaki eifeli çıkar önce
Türkçe
0
0
0
156
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@FB4406FB İstanbulun malı sen bu düşünme işlerine fazla bulaşma
Türkçe
0
0
0
51
İstanbulun Kralı Fenerbahçe
Düşünsenize Temmuz ayında Bir Son Dakika Bilgisi Veriliyor. Galatasaray Küme Düşürüldü Diye. Tepkiniz Ne Olurdu?
Türkçe
169
10
137
5.7K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@KaptanGalip Fınfık kadar beyninizle Terimin adını ağzınıza almayın alacaksanız da besmele çekin önce mal kaptan
Türkçe
0
0
0
46
Serkan Türksev (Galip Kaptan)
BİLGİ - Türkiye'de "winner" dedikleri Fatih Terim, ülke dışında çalıştığı bütün kulüplerde max 9 ayda KOVULDU.
Serkan Türksev (Galip Kaptan) tweet media
Türkçe
60
95
843
9.3K
Kaya
Kaya@Kaya_oglu29·
Marco Asensio ile Victor Osimhen’i kıyasladığımda, Asensio’yu açık ara önde görüyorum. Asensio, Real Madrid’de 4 Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu yaşayan, elit kulüp tecrübesine sahip, dünyanın sayılı 10 numaralarından biri. Sol ayağıyla attığı muhteşem şutlar, vizyonu, pas kalitesi ve teknik klasıyla tam bir yıldız. Fenerbahçe’de de gol ve asistleriyle fark yaratıyor. Osimhen ise çok iyi bir santrfor; fizik gücü, hava hakimiyeti ve bitiriciliği üst düzey. Ama kariyer prestiji, teknik incelik ve oyun zekası bakımından Asensio’nun gerisinde kalıyor. Kısacası Asensio klas ve kalite olarak bir üst seviyede. Bana sorsalar “Asensio Galatasaray’a gidecek, Osimhen gelecek” deseler asla kabul etmezdim. Asensio’nun o sınıfını bozmam. Sen ne düşünüyorsun? #millitakım
Kaya tweet mediaKaya tweet media
Türkçe
224
5
205
11.3K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@Kaya_oglu29 Fanatikliği bi kenara bırakalım deyip onachu diyorsan allah akıl fikir versin.Bu akılla bi 13 sene daha gidersin normal
Türkçe
0
0
0
115
Kaya
Kaya@Kaya_oglu29·
“Tarafsız olarak baktığımda Onuachu’yu Osimhen’den bir gömlek üstün görüyorum. Nihayetinde Türkiye gol kralı da oldu. Fenerbahçe’ye ‘Hangisini istersin?’ diye sorsalar, tereddütsüz Onuachu derim. Senin fikrin nedir? Fanatikliği bir kenara bırakalım lütfen.”
Kaya tweet mediaKaya tweet media
Türkçe
165
2
169
7.2K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@fenerlimete09 13 senedir şampiyon olamayan şam ligine gidemeyen takımın limitlerinin bu kadar fazla olmasını düşünebilecek kapasiten yok tabi
Türkçe
0
0
1
1.4K
Mete Mete
Mete Mete@fenerlimete09·
5 senede 1 tane oyuncu satabilen bir takımın, harcama limitinin bu kadar fazla olması düşündürücü...
Türkçe
232
137
4.3K
276K
Fahir Efendi
Fahir Efendi@FahirEfendi·
Milli takımdan daha fazla tazminat almak için Gs ile yaptığı sözleşmeyi 1905 tl olarak gösteren Fatih Terim hem milli takıma teknik direktörlük hemde federasyon başkanlığı için konuşuluyor ülke futbolunu Galatasaray’ın çiftliğine çöplüğüne çevirdiler, hakkımı helal etmiyorum..
Fahir Efendi tweet media
Türkçe
27
128
409
9K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@HulusiBelgu 4.yıldız yükleniyor diye paylaşım yapan senin kulübündü yüklenemeyince çocuk gibi zırlama lan
Türkçe
0
0
1
28
Hulusi Belgu ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bu konu da haklısın 1986 Dan evvel bilhassa 1959 öncesi Galatasaray Kulübü başkanları ya okul müdürü, ya da Beden eğitimi öğretmeniydi . O yüzden 1959 öncesi şampiyonluğunuz sadece 1 tane , bu yüzden 1959 dan önceyi yok sayıyorsunuz. Oysa Fenerbahçe’nin başkanları Meclis başkanları. Başbakanlar , İttihat ve Terakkinin önde gelenleri, şehzadeler ve dönemin ünlü iş adamlarıydı çünkü siz spor kulübü olarak yoktunuz Fenerbahçe ve Beşiktaş vardı. Bunu kötülemek için değil , tarihinizi bilin diye yazıyorum . 1986 sonrası Ali Uras dönemi ile çıkış yaptınız ve başkanınızın söylediği gibi imek ilmek işleyerek bu hale geldiniz . Benimde anlatmak istediğim bu zaten .
Eşref G@blackpage_g

Öyle miymiş? Bakalım Hulusi. Yönetimden başlayalım. O zaman TD meselesini de cevaplamış oluruz. Kronolojik olmasın. Aynı anda Başbakan ve Fenerbahçe Başkanı Şükrü Saracoğlu. Fenerbahçe Başkanı olduğu 16 yıl boyunca Bakanlıklar da yapmış. Fenerbahçe Başkanı olmadan önce bugünkü stat yerinizin başka kulüpten size geçmesine de katkısı var. Daha çok anlatılır ama burada bırakayım. Geçelim Muvaffak Menemencioğlu'na. 1927-32 arası Fenerbahçe'de Genel Sekreter iken (Via Fenerbahçe resmi sitesi: "Kulüp Başkanı gibi hareket etmişlerdir") Aynı zaman Federasyon Başkanlığı yapmıştır. Şehzadeler var mesela. Onları uzunca anlatmaya gerek yok. Devlet Bakanı Medeni Berk; Fenerbahçe'nin talebi, Adnan Menderes'in onayı ile Fenerbahçe Başkanı oldu. İlk icraatlarından biri Umum Müdürlüklerine stat inşaatı için direktif vermek olmuş. Aynı anda Belediye Başkanlığı ve Fenerbahçe Başkanlığı yapan Faruk Ilgaz, Milletvekili Osman Kavrakoğlu var daha. Yakın tarihe gelelim. Nihat Özdemir yıllarca as başkanlığınızı yaptı ama Fenerbahçeli kabul etmiyor musunuz? yöneticiliğini yaptığın Ali Koç "Emrindeyiz Nihat abi" demişti diye hatırlıyorum. Şu an sponsorunuz olan Mehmet Ali Aydınlar, Fenerbahçe Başkan Adayı olmayı nasıl başardı Fenerbahçeli olmadan? Federasyon yöneticisiyken tek adaylı Fenerbahçe seçimlerinde oy kullanan kişi Servet Yardımcı değil miydi? Kısa da olsa Federasyon Başkanlığı yapmadı mı? Tarihin en başarılı Milli Takımı döneminde Federasyon Başkanlığı yapan Galatasaray taraftarı Haluk Ulusoy'dan sonra hep Fenerbahçeli ve Beşiktaşlılar olmuş. Galatasaraylılığını ve hatta varlığını Federasyon Başkanı olunca öğrendiğimiz Mehmet Büyükekşi var sadece. Bonus: An itibari ile başkan olan ve "Fenerbahçe 2000 Derneği'nden çıkmıyormuş" İbrahim Hacıosmanoğlu. Yukarıda ismini saydığımı ve daha fazlası da olan Fenerbahçeliler bile TD olarak Fenerbahçeli tercih etmediyse bunda başka anlamlar aramalısın Hulusi. Sahi, jetler kimin transferi için kalkıyordu Hulusi?

Türkçe
236
98
656
112.5K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@KemalBkesim Darp raporu alam kebapçıysa bil bakalım kim dayak yemiştir yalancı pislikler
Türkçe
0
0
0
98
Kemal
Kemal@KemalBkesim·
Kebapçı’da dayak yiyen… Hakkında suçlamalar varken Yunanistan’a kaçan… Bu tipleri ciddiye alacak değilim. Bu kadar basit.
Türkçe
348
62
979
39.1K
GalatasarayNeferi
GalatasarayNeferi@GalaNeferr·
@HonoreDeBerke Aq malı kebapçı o yüzdenmi darp raporu aldı hala aynı yalanı söylüyo kuşbeyinli
Türkçe
0
0
3
411