
GalatasarayNeferi
826 posts



Yağız Sabuncuoğlu: Mason Greenwood'un seçim sürecinde Fenerbahçe'ye 'evet' dediği teklif:


Okan Buruk: "Türkiye, %99 gruptan çıkar." (CNN Türk)




Yağız Sabuncuoğlu: Mason Greenwood'un seçim sürecinde Fenerbahçe'ye 'evet' dediği teklif:


Victor Osimhen: “Türk futbolunu dünyaya tanıtıyoruz. Ülkeyi daha da görünür hale getiriyoruz. Takımı ve taraftarı çok özledim. Gelecek sezon daha aç ve kararlı döneceğiz. Dünyanın en iyi atmosferi bizim stadımızda. Gelip görebilirsiniz.”


Victor Osimhen: “Türk futbolunu dünyaya tanıtıyoruz. Ülkeyi daha da görünür hale getiriyoruz. Takımı ve taraftarı çok özledim. Gelecek sezon daha aç ve kararlı döneceğiz. Dünyanın en iyi atmosferi bizim stadımızda. Gelip görebilirsiniz.”









Öyle miymiş? Bakalım Hulusi. Yönetimden başlayalım. O zaman TD meselesini de cevaplamış oluruz. Kronolojik olmasın. Aynı anda Başbakan ve Fenerbahçe Başkanı Şükrü Saracoğlu. Fenerbahçe Başkanı olduğu 16 yıl boyunca Bakanlıklar da yapmış. Fenerbahçe Başkanı olmadan önce bugünkü stat yerinizin başka kulüpten size geçmesine de katkısı var. Daha çok anlatılır ama burada bırakayım. Geçelim Muvaffak Menemencioğlu'na. 1927-32 arası Fenerbahçe'de Genel Sekreter iken (Via Fenerbahçe resmi sitesi: "Kulüp Başkanı gibi hareket etmişlerdir") Aynı zaman Federasyon Başkanlığı yapmıştır. Şehzadeler var mesela. Onları uzunca anlatmaya gerek yok. Devlet Bakanı Medeni Berk; Fenerbahçe'nin talebi, Adnan Menderes'in onayı ile Fenerbahçe Başkanı oldu. İlk icraatlarından biri Umum Müdürlüklerine stat inşaatı için direktif vermek olmuş. Aynı anda Belediye Başkanlığı ve Fenerbahçe Başkanlığı yapan Faruk Ilgaz, Milletvekili Osman Kavrakoğlu var daha. Yakın tarihe gelelim. Nihat Özdemir yıllarca as başkanlığınızı yaptı ama Fenerbahçeli kabul etmiyor musunuz? yöneticiliğini yaptığın Ali Koç "Emrindeyiz Nihat abi" demişti diye hatırlıyorum. Şu an sponsorunuz olan Mehmet Ali Aydınlar, Fenerbahçe Başkan Adayı olmayı nasıl başardı Fenerbahçeli olmadan? Federasyon yöneticisiyken tek adaylı Fenerbahçe seçimlerinde oy kullanan kişi Servet Yardımcı değil miydi? Kısa da olsa Federasyon Başkanlığı yapmadı mı? Tarihin en başarılı Milli Takımı döneminde Federasyon Başkanlığı yapan Galatasaray taraftarı Haluk Ulusoy'dan sonra hep Fenerbahçeli ve Beşiktaşlılar olmuş. Galatasaraylılığını ve hatta varlığını Federasyon Başkanı olunca öğrendiğimiz Mehmet Büyükekşi var sadece. Bonus: An itibari ile başkan olan ve "Fenerbahçe 2000 Derneği'nden çıkmıyormuş" İbrahim Hacıosmanoğlu. Yukarıda ismini saydığımı ve daha fazlası da olan Fenerbahçeliler bile TD olarak Fenerbahçeli tercih etmediyse bunda başka anlamlar aramalısın Hulusi. Sahi, jetler kimin transferi için kalkıyordu Hulusi?



baba açık açık mafya bozuntusuna sen kimsin ki seni ciddiye alacağım dedi...













