
GalatasarayNeferi
812 posts




Öyle miymiş? Bakalım Hulusi. Yönetimden başlayalım. O zaman TD meselesini de cevaplamış oluruz. Kronolojik olmasın. Aynı anda Başbakan ve Fenerbahçe Başkanı Şükrü Saracoğlu. Fenerbahçe Başkanı olduğu 16 yıl boyunca Bakanlıklar da yapmış. Fenerbahçe Başkanı olmadan önce bugünkü stat yerinizin başka kulüpten size geçmesine de katkısı var. Daha çok anlatılır ama burada bırakayım. Geçelim Muvaffak Menemencioğlu'na. 1927-32 arası Fenerbahçe'de Genel Sekreter iken (Via Fenerbahçe resmi sitesi: "Kulüp Başkanı gibi hareket etmişlerdir") Aynı zaman Federasyon Başkanlığı yapmıştır. Şehzadeler var mesela. Onları uzunca anlatmaya gerek yok. Devlet Bakanı Medeni Berk; Fenerbahçe'nin talebi, Adnan Menderes'in onayı ile Fenerbahçe Başkanı oldu. İlk icraatlarından biri Umum Müdürlüklerine stat inşaatı için direktif vermek olmuş. Aynı anda Belediye Başkanlığı ve Fenerbahçe Başkanlığı yapan Faruk Ilgaz, Milletvekili Osman Kavrakoğlu var daha. Yakın tarihe gelelim. Nihat Özdemir yıllarca as başkanlığınızı yaptı ama Fenerbahçeli kabul etmiyor musunuz? yöneticiliğini yaptığın Ali Koç "Emrindeyiz Nihat abi" demişti diye hatırlıyorum. Şu an sponsorunuz olan Mehmet Ali Aydınlar, Fenerbahçe Başkan Adayı olmayı nasıl başardı Fenerbahçeli olmadan? Federasyon yöneticisiyken tek adaylı Fenerbahçe seçimlerinde oy kullanan kişi Servet Yardımcı değil miydi? Kısa da olsa Federasyon Başkanlığı yapmadı mı? Tarihin en başarılı Milli Takımı döneminde Federasyon Başkanlığı yapan Galatasaray taraftarı Haluk Ulusoy'dan sonra hep Fenerbahçeli ve Beşiktaşlılar olmuş. Galatasaraylılığını ve hatta varlığını Federasyon Başkanı olunca öğrendiğimiz Mehmet Büyükekşi var sadece. Bonus: An itibari ile başkan olan ve "Fenerbahçe 2000 Derneği'nden çıkmıyormuş" İbrahim Hacıosmanoğlu. Yukarıda ismini saydığımı ve daha fazlası da olan Fenerbahçeliler bile TD olarak Fenerbahçeli tercih etmediyse bunda başka anlamlar aramalısın Hulusi. Sahi, jetler kimin transferi için kalkıyordu Hulusi?



baba açık açık mafya bozuntusuna sen kimsin ki seni ciddiye alacağım dedi...






Milli takımlarda son 70 yıldır Fenerbahçeli hocaların görev aldığı süre 1 seneden az ! Aynı şekilde Federasyon Başkanları da genelde Galatasaraylı isimlerden seçilmiş. Bir haftadır milli takım hakkında sosyal medyada ve medyada yazılanları takip ediyorum ve gördüklerime şaşırıyorum. Galatasaray her istediğini yaptıramadığı için Futbol Federasyonu’na yükleniliyor. Hakan Çalhanoğlu ve Merih Demiral’ın isimleri Fenerbahçe ile anıldığı için eleştiriliyor, hatta özel hayatları bile didik didik ediliyor. Kerem Aktürkoğlu ise “şerefli bir kulübe geldim” diyerek Fenerbahçe’yi seçtiği için alay konusu yapılıyor, haysiyetiyle oynanıyor. Ne yazık ki buna yalnızca bazı Galatasaraylı çevreler değil, sürüye katılan Beşiktaşlı ve Fenerbahçeli medya mensupları da eşlik ediyor. Gözünüz açın ve bir geriye bakın, Ersun Yenal nasıl harcandı? Bir hatırlayın lütfen ! Sanki Federasyon Başkanı’nın Galatasaraylı olması, Teknik Direktör’ün Galatasaraylı olması gerekiyormuş gibi bir anlayış var. Ancak o zaman mı herkes memnun olacak?


TFF Başkanı Hacıosmanoğlu, Adalet Bakanı Akın Gürlek’e seslendi: “Ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber İstanbul Başsavcısı iken çalıştığım adalet bakanımıza sesleniyorum. Sayın cumhurbaşkanımızın tensipleriyle görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. Elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız. Kendisinden özellikle istirhamım dünyadaki bütün ülkelere baksınlar. Böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var? Bunlarla ilgili acilen kanuni düzenleme yapılması gerektiğine inanıyorum. Hem toplumun ahlakının çökmesini önlemek için hem de futbolun kalkınmasını istiyorsak bu artık elzem oldu. Çünkü dünyanın hiçbir yerinde böyle ahlak sınırlarını aşan insanlar topluluğu yok. İnanıyorum ki bu çalışmayı sayın bakanımız en kısa sürede başlatır."

🚨 Galatasaray, Can Uzun ile anlaştı. (Fanatik)




















