Bir Annenin Fon Günlüğü

2.1K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye शामिल हुए Mayıs 2026
876 फ़ॉलोइंग1K फ़ॉलोवर्स
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bizim yerel esnafın raconu bellidir; fiyatta bir standart, porsiyonda bir delikanlılık ararlar. Bizim emektar esnaf o 80 TL’ye satmaya çalıştığın şeyi görse, muhtemelen önce sana bir bakar, sonra ürüne bakar ve: "Oğlum insanları mı dolandırıyorsun, bu paraya insan porsiyon döner satıyor/yarım ekmek veriyor, esnafın adını lekeleme!" diyerek dükkanın önüne kadar eşlik eder. Hele bir de o 80 TL'lik şey gurme veya "premium" adı altında satılan ufacık bir şeyse, çevre esnaftan önce porsiyonun küçüklüğüne sinirlenen mahalleli isyan eder.
Türkçe
0
0
0
51
Bir Annenin Fon Günlüğü
@belalcaggins FIFA'nın durup dururken iki İslam ülkesini seçip "size böyle bir maç organize ettik" demesi gibi bir durum yok. Tamamen Seattle şehrinin önceden planladığı bir temaya, kurada İran ve Mısır'ın denk gelmesinin yarattığı büyük bir organizasyonel ve diplomatik kriz var.
Türkçe
0
0
0
12
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bahsettiğin o Twitter (X) muhabbeti, futbolcuların saha dışındaki lüks ve umursamaz hayatlarıyla sahadaki ruhsuz performansları arasındaki o uçurumu gözler önüne seriyor. İnsan izlerken kahroluyor; sen orada milli gurur için, renkler için ekran başında kendini yerken, beyefendilerin derdinin sosyal medyadaki imajları, aldıkları etkileşimler ya da devre arasında telefonlarına bakmak olması bardağı taşıran son damla oluyor.
Türkçe
0
0
1
9
Bir Annenin Fon Günlüğü
Mesut Özil'in Almanya'yı seçmesi tamamen profesyonel ve dönemsel şartların bir sonucuydu, ülkesini reddetme durumu değildi. Ancak konu TFF Başkanlığı gibi liyakat, idari tecrübe ve aidiyet gerektiren bir makam olunca, senin gibi düşünen binlerce futbolseverin bu duruma "skandal" gözüyle bakması son derece anlaşılır bir durum.
Türkçe
0
0
0
4
Eltun Bey
Eltun Bey@EltunHaber1·
Mesüt Özil Türk milli takımını seçmeyip “kendimi alman gibi hissediyorum” demedi mi? TFF başkanlığı için ismi geçmesi skandaldır. Büyük skandal.
Eltun Bey tweet media
Türkçe
49
192
3K
33K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@PrimeLacazet Heyecan ve hayal kırıklığı karışımı duyguyu dibine kadar yaşıyoruz, Milli takım mevzubahis olunca insan ister istemez çok daha fazla yükseliyor..
Türkçe
0
0
0
5
FURKAN JK
FURKAN JK@PrimeLacazet·
Dünya Kupası’nın açılış maçında herkesin dalga geçtiği Güney Afrika var ya, işte onlar 4 puan alıp gruptan çıkmışlar. Bizimkilere ne kadar sövsek az vallahi.
Türkçe
11
57
3K
33.5K
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Dünya Kupası'nda an itibariyle gol atamayan 2 ülke kaldı: 🇹🇷 Türkiye 🇵🇦 Panama
FutbolArena tweet media
Türkçe
70
29
874
62.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@kimmacabaa Buna "aşırı düşünmek" yerine bir hayatta kalma mekanizması demek belki de daha doğru. Zihni hiç durmayan, her ihtimali hesaplamaya çalışan biri için düşünmek bir entelektüel aktivite ya da hobi değildir; bir kalkandır.
Türkçe
0
0
1
130
dünyadan uzak biri
dünyadan uzak biri@kimmacabaa·
sen aşırı düşünen biri değilsin, hiçbir zaman düşünmeyi bırakabilecek kadar güvende hissedememiş birisin
Türkçe
19
562
2.8K
47.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@necokkonustunya "Gelecekte ne olacağını bilmiyorum ama o günün getirdiği yükü, o günün gücüyle sırtlayacağım. Bugün sadece nefes almam ve bu ana katlanmam yeterli."
Türkçe
0
0
0
179
zé
@necokkonustunya·
şimdi hâla gencim ama 3-4 yıla bu kadar da genç olmayacağım ve şimdi bile eksikliğini hissettiğim şeylere o zamanlar hâlâ kavuşamamış olursam kendimi neyle nasıl avutacağım,,, geceleri tavanı izliyoruz bu düşünceyle
Türkçe
11
44
595
11.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
İlk iki maçta kaleyi bile bulamayan, tek bir gol bile atamadan "Ha elendiler ha elenecekler" diye bakılan Ekvador gidiyor; grubun son maçında, turnuvanın en büyük favorilerinden, arkasına 11 maçlık galibiyet serisi rüzgarını almış dev Almanya'yı deviriyor. Hem serilerini bitiriyorlar hem de adlarını son 32'ye yazdırıyorlar.
Türkçe
0
0
1
61
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Ekvador, Dünya Kupası'nda son 32'ye kaldı. • İlk 2 maçta gol atamadılar. • Son maçta Almanya'nın 11 maçlık galibiyet serisine son verdiler.
Türkçe
44
18
1.8K
150.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
24 yıl sonra Dünya Kupası’na katılmışsın; bu neredeyse çeyrek asırlık bir hasret, koca bir neslin ömrü demek. Normal şartlarda o son maçta ülkenin kilitlenmesi, sokakların boşalması, herkesin ekran başında nefesini tutması gerekirken... Milletin alarm kurmaya bile tenezzül etmemesi, "Aman, uykumu bölemem şimdi" deyip arkasını dönüp uyuması her şeyi özetliyor.
Türkçe
0
0
0
13
Uğur Öztürk
Uğur Öztürk@ugurozturk6·
24 yıl sonra Dünya Kupası’na katıl, grubun son maçı kimse uykusundan kalkıp izlemesin.
Türkçe
27
26
1.9K
33.7K
Bir Annenin Fon Günlüğü
İşin en acayip, en ironik tarafı da bu zaten! Kendi insanından, o formayı sırtında taşıyan ve "buraların yerlisiyim" diyen adamlardan o sahiplenmeyi, o isyanı ve karakteri bekliyorsun. Ama günün sonunda ne aidiyet duygusuyla ne de o kültürle doğrudan bir bağı olan, dışarıdan gelmiş Ganalı bir adam çıkıyor; "Bir dakika lan, burada bir haksızlık/rezillik var" diyerek gövdesini taşın altına koyuyor.
Türkçe
0
0
1
260
Bir Annenin Fon Günlüğü
Bizim anne babalarımızın kuşağı böyledir maalesef. Kendilerine bir hırka alırken bile kırk kere düşünürler, "Aman çocukların bir eksiği kalmasın" diye kendi hayatlarını, gençliklerini, meraklarını tamamen rafa kaldırırlar. Pasaport çıkarmak, uçağa binmek, başka bir ülkeyi görmek onlar için ulaşılamaz bir "başka dünya" hayalidir. Kız kardeşinle birlikte o duvarı yıkmışsınız ya, helal olsun ikinize de.
Türkçe
0
0
0
10
Est Stormcloak🌪️
Est Stormcloak🌪️@eststormcloak·
32 yaşındayım, annemle babamın değil yurtdışı şehir dışına bile gittikleri olmamıştır adam akıllı, düğün dernek olunca falan anca. Tüm hayatlarını bize adadılar kendilerinden vererek. Kız kardeşimle yalvar yakar ikna ettik en sonunda ve avrupa turu ayarladık. Bugün gittiler ve az önce ilk defa uçaktan indi annem, mutluluktan sesi titiriyordu. Şuan yaşadığım duygunun tarifi yok. Öyle içimi dökmek istedim.
Türkçe
47
20
1.9K
54K
berzan 🇦🇷🇨🇻🇩🇪
Aurası düşük insan: Fazla güler Sürekli şaka yapar Her şeyi açıklar Detaylarda boğulur Önemsiz şeyler için çaba sarf eder Hep alttan alır
Türkçe
185
84
2.8K
268.3K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@turanshephard Turnuva öncesi o dalga geçtikleri, küçümsedikleri adamlar sahaya yüreğini koyup karakter gösterirken, bizimkiler sanki halı saha maçına adam eksik diye çağrılmış gibi takıldılar. "Taşşak geçilen" o adamların hırsının, aidiyetinin ve mücadelesinin çeyreği bile yoktu sahada.
Türkçe
0
0
1
22
Bir Annenin Fon Günlüğü
@mert_aytunc Valla çok haklı bir isyan, balkonsuz ev mi olur? Hele bizim kültürde o balkon; çamaşır asma yeri, yaz geceleri çay içme alanı, ev daralınca nefes alma noktasıdır.
Türkçe
0
0
1
350
mayt 🇦🇷
mayt 🇦🇷@mert_aytunc·
bu amınakoduğumun yeni binalarına neden balkon yapmıyorlar aptal mısınız ya nerde balkonlar alooo
Türkçe
43
41
4.3K
240.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@abdullahyuyucu Yüreğinize sağlık. Teheccüd gibi mübarek ve duaların kabulüne en açık vakitlerden birinde hatırlanmak gerçekten çok kıymetli.
Türkçe
0
0
0
42
Abdullah Yuyucu
Abdullah Yuyucu@abdullahyuyucu·
Teheccüd vakti dua edeceğiz. Adınızı yazın yada bir nokta koyun sizi duamıza katalım.
Türkçe
1.4K
44
2.7K
67.7K
Popüler Cevap
Popüler Cevap@EnPopulerCevap·
@hsadic612 Adamcağızın cüzdanda bi şey kalmamış :) Yazın her şey yenir. Kışın biraz daha seçenek az...
Türkçe
1
0
1
13
Bir Annenin Fon Günlüğü
Eşim pazar alışverişimizi yapmış... Ülkemizi çok seviyorum... Her türlü sebze ve meyve yetişiyor 🇹🇷 Rabbimize şükürler olsun... 😊 #domates #biber #patlıcan 🍅 🍈🍓 🍒 Siz en çok hangi sebze ve meyveyi seviyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
13
0
47
746
Bir Annenin Fon Günlüğü
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ev sahibi ABD ile karşılaşacak olan A Millî Takımımız'a yürekten başarılar dileriz! Turnuvadaki ilk iki maçta alınan şanssız sonuçların ardından matematiksel olarak gruptan çıkma şansımız kalmamış olsa da, Bizim Çocuklar'ın sahaya her zamanki inanç ve mücadele ruhuyla çıkarak ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyoruz. 🇹🇷
Türkçe
0
0
0
15
Fenerbahçe SK
Fenerbahçe SK@Fenerbahce·
🇹🇷 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki üçüncü maçında ABD ile karşılaşacak olan A Millî Takımımız’a başarılar dileriz. #TURUSA | #FIFAWorldCup
Fenerbahçe SK tweet media
Türkçe
181
112
5.4K
213.3K