Aleix Riera

1.1K posts

Aleix Riera

Aleix Riera

@Aleixrb

Bergabung Nisan 2026
67 Mengikuti8 Pengikut
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@elmirocardona @antoniobanos_ Teniu *en* qui confiar però no ens ajudaran el dia de demà a tirar endavant una societat envellida, perquè tots ens fotrem vells si no la palmem abans, però mira com estan al japó, que és el que ens espera.
Català
0
0
0
0
Eli Miro
Eli Miro@elmirocardona·
@antoniobanos_ Tampoc en les pagaran els polítics que s'omplen les butxaques i després acusen als companys que han fet el mateix, per exemple. Amb els gossos com a mínim tenim amb qui confiar.
Català
1
0
1
19
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@enricmabo @antoniobanos_ Pero què et retorna com a societat en quant a pagament de pensions una mascota? Crec que estas fent d'advocat del diable
Català
0
0
0
0
Enric
Enric@enricmabo·
@antoniobanos_ No tinc gos, però n'he tingut, també fills, que per cert, son infinitament més cars de mantindre i les ajudes, a diferència d'altres països, son inexistents o gairebé. També limiten les carreres professionals de les dones. En fi, no és tan simple com el teu tuit. Salutacions.
Català
1
0
0
10
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@larrabassadabcn "Le subo 250 puntos la cuota a los activos. Si el mercado sube hay que ser conscientes de lo que se puede asumir. No soy yo es el mercado, amigo" i així fins que acabin cap per avall a la plaça el dia de la revolta
Español
0
0
0
1
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@eldiarioes Claro perque ellsnpmes governen pels nazis que volen privar de drets als "diferents", lo lleig esque ho digui tal cual
Català
0
0
1
20
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@91zombie @eldiarioes Pues yo creo que al final todo es para prevenir accidentes... O que estos sean menos graves. Es bastante logico no?
Español
0
0
0
5
Aleix Riera me-retweet
Socialisme i Turismofòbia
Socialisme i Turismofòbia@DancsCatalans·
Bona revetlla de Sant Joan a tots els meus seguidors dels Països Catalans 🎇🧨🔥🎆
Socialisme i Turismofòbia tweet media
Català
6
24
295
3K
Aleix Riera me-retweet
VilaWeb
VilaWeb@VilaWeb·
‼️Diverses famílies del CEIP Candalix d’Elx no podran escolaritzar els seus fills de tres anys en català. 🔶La majoria de les famílies elegeixen català, però Educació ho menysté i manté una aula en castellà. vilaweb.cat/noticies/famil… vilaweb.cat/noticies/famil…
Català
2
8
7
2.2K
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@MonikaErtl__ Digues militar, digues guardia civil, digues mosso, digues ertzanza, digues nucleo nacional, digues falangista, digues aliança "catalana"
Català
0
0
1
121
Aleix Riera me-retweet
Monika Ertl
Monika Ertl@MonikaErtl__·
A judici tres militars (que menjen pernil) per una brutal pallissa a un jove a la sortida d'una discoteca a Iruña Enèsim "cas aïllat" que a més d'un no li interessa que surti a la llum per no trencar el seu relat
Català
4
52
157
13.3K
Josep Guasch
Josep Guasch@JosepGuasch1·
@VilaWeb En canvi tenen un islamista amb catana pel carrer i cap policia gosa de fer-li res, quan clarament han d'utilitzar l'arma reglamentària: la pistola dos trets i s'acaba la tonteria.
Català
1
0
3
34
VilaWeb
VilaWeb@VilaWeb·
🔴 Un jutjat de València investiga el policia que va agredir brutalment per l’esquena una docent durant la vaga educativa 🔶 La magistrada ha obert diligències arran de la denúncia de la víctima i de les querelles presentades pels fets del 31 de maig vilaweb.cat/noticies/utjat… vilaweb.cat/noticies/utjat…
Català
3
10
17
1.9K
Aleix Riera
Aleix Riera@Aleixrb·
@eldiarioes Mira, com la nostra escola en la que no podem fer teletreball
Català
0
0
0
14
elDiario.es
elDiario.es@eldiarioes·
Tres días y tres noches por encima de los 30° C: Almería vive una semana tórrida con la mínima más alta de España eldiario.es/andalucia/alme…
Español
1
0
4
5.2K
Javier Aguilar
Javier Aguilar@Jaguilfa·
@Aleixrb @trapatroles70 @ProfesaurioR @sergim331 La inspectora em va dir que, malauradament, no existeix un protocol d'actuació per a agressions d'alumnes a profes. Per tant, com no n'hi ha, la decisió de la sanció depèn exclusivament de direcció. Ara bé, també va dir que, personalment, ella canviaria a l'alumne de centre.
Català
1
0
1
12
Sergi M
Sergi M@sergim331·
S'ha d'acabar amb les ridícules sancions a les escoles per actes que en un altre lloc serien gravíssimes. Docents i alumnes pateixen una total indefensió. Tinc coneixement de dues agressions que fora de l'escola implicarien ordre d'allunyament i judici. La sanció?10 dies expulsat
Català
10
75
192
8.3K
maximumclatellot
maximumclatellot@maximclatellot·
Que l'aplatanament per la calor no us tregui les ganes de cremar l'Ajuntament!
Català
1
9
34
1.6K