
@kohnaavard یباراستاد داشت از مریض کنسری رگ میگرفت بخاطر شیمی درمانی زیاد رگاش ضعیف شده بود و لاین درستی درنمیومد. تو ترای سوم بزور رگ گرفت. بنده خدا مریضه گف ادم درد چاقو رو تحمل میکنه ولی این آنژیوکت لامصبو نه ؛ گفتم چون از چاقو انتظارشو داری ولی از این نه. ینگاهی کرد شرم کردم رفتم بیرون😬
فارسی
























