باترکاپ

1.1K posts

باترکاپ banner
باترکاپ

باترکاپ

@yeboosbedeamo

“تو خیلی ساکتی” اوهوم، کاش تو هم بودی.🪻

Katılım Ekim 2021
850 Takip Edilen371 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
منم همینطور قلعه جان، منم همینطور
باترکاپ tweet media
فارسی
1
0
79
675
باترکاپ retweetledi
سپهر خدابنده
ما مسئول نجات پدر و مادرمون نیستیم و شاید یکی از سخت‌ترین واقعیت‌های بزرگسالی، همین باشه…
فارسی
61
92
2.2K
43.5K
باترکاپ retweetledi
B
B@1balva·
مشکل من تو ارتباط برقرار کردن با آدما اینه که حوصلشونو ندارم ولی دوسشون دارم.
فارسی
5
53
434
6.3K
MOHAMMAD
MOHAMMAD@MHdrnRad·
@yeboosbedeamo وقتی یه چهارسال منتظر فارغ‌التحصیلی بودم حالا که تموم شده وضع مملکت رو میبینم:
فارسی
1
0
1
24
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
منم همینطور قلعه جان، منم همینطور
باترکاپ tweet media
فارسی
1
0
79
675
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
دارم گرفتار ارشد fever میشم
فارسی
0
0
4
34
باترکاپ retweetledi
مومینگ
مومینگ@moaming22·
سرمربی مصر 😂😂🙂
مومینگ tweet mediaمومینگ tweet media
فارسی
102
134
7.5K
128.8K
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
از دکمه ترنسلیت اینجا راضیم
فارسی
0
0
1
27
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
۸ صبح وسط جاده وقتی گزارش فوتبال رادیو قطع شد تا اخبار صبحگاهی بگن و راجب اقتدارشون صحبت کن:
باترکاپ tweet media
فارسی
0
0
41
628
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
لطفا راجب ارشد خفه شید و به فوتبال بپردازید⚘️
فارسی
0
0
6
156
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
"ویزا نشده" مثل فحش میمونه
فارسی
0
0
7
330
باترکاپ retweetledi
SAD
SAD@khasteammn·
خدا لعنتم کنه که کارشناسی بیشتر درس نخوندم که استعداد بشم و لازم نباشه با لشکر ویزانشده‌ی خرخون کنکور بدم.
فارسی
7
14
805
16.9K
باترکاپ
باترکاپ@yeboosbedeamo·
قدیما ملت اپلای میکردن الان همه تو فکر ارشد ارشد ارشد
فارسی
0
0
15
599