Mobin MIGA

233 posts

Mobin MIGA banner
Mobin MIGA

Mobin MIGA

@MobinMIGA

ما میلیون ها پارسی خواستار پادشاهی سید محمد حسینی هستیم✌️🔥

Bergabung Haziran 2025
156 Mengikuti99 Pengikut
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@asho_lor @17_Restart_17 @emilykschrader ایران که اصلا کیر توش ولی اسرائیل بدون کمک آمریکا کیرم نمیتونه بخوره چه برسه به تغییر رژیم
فارسی
1
0
0
10
LUR
LUR@asho_lor·
@17_Restart_17 @emilykschrader اون گوز که ایران هست دوما غزه ۷۰ درصدش فتح کردن نابغه
فارسی
1
0
0
6
Mobin MIGA me-retweet
RestartQ
RestartQ@PersianRestartQ·
Restart Is Love ✋🏻 t.me/Pastonews/51027 ۲۵۹ پیروزی و صفر شکست ! پرزیدنت ترامپ : شهردار ممدانی از سد ۳ کمونیست سرسخت گذشت و با تشویق‌های بلند و جهانی رسانه‌های جعلی مواجه شد. تبریک آقای شهردار! من دیشب با ۱۶ برد و ۰ باخت، به انتخاب شدن «میهن‌پرستان آمریکایی» فوق‌العاده کمک کردم، و رسانه‌ها هیچ حرفی نمی‌زنند. در طول دو سال گذشته، حمایت من ۲۵۹ پیروزی در انتخابات مقدماتی و تقریباً هیچ شکستی را به همراه داشته است، بدون هیچ تبلیغ و بدون هیچ توجه رسانه‌ای!!! به اخبار جعلی گوش نکنید
RestartQ tweet media
فارسی
0
9
25
181
D.Enigma 🇮🇷
D.Enigma 🇮🇷@DenizHeydarpour·
سوال از مراد ویسی: به نظرتون چقدر احتمال داره قالیباف بشه پوتین ایران؟ جواب عمو مراد: قالیباف چکمه ایرانم نمی‌شه! 🤣🤣🤣🤣
فارسی
65
262
9.5K
74.2K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@Parto_fa @1sin_a طبق آماری که خودتون دادید مال سال ۱۴۰۱ نزدیک ۴۸ درصد مردم ایران مشروب مصرف میکنن و نزدیک ۵۹ درصد مردم تا حالا حداقل یکبار تجربه استفاده از مشروب رو دارن تازه این مال یه سال پیشه الان حتما بیشتره
فارسی
0
0
1
52
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@betocherefigh به تو چه حرومزاده مگه کفشا‌ رو کرده تو کص ننت ایرانی؟
فارسی
0
0
0
104
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@faridsob @ayyarom عه یعنی می‌فرمایید رهبر معظم بلد نیستن کارشونو ؟ ایشون ته تمام این خارکسه بازیاس تو موقعی که نیاز باشه حتما مخالفت خودشون رو اعلام میکنن که البته مسئولین بکیرشون میگیرن چون کشور کس دیگه است ولی خب
فارسی
0
0
0
47
فرید سبحانی ☫
@ayyarom همیشه رویه رهبر شهید هم همین بود. در مورد برجام به صراحت گفت موافق نیست ولی خب هیچ گاه بر خلاف نظر جمعی اقدام نمیکرد. البته من معتقدم اگر چیزی ضد منافع ملی باشد رهبری باید مخالفت کند. بخشی از وظیفه رهبری همین تشخیص نهایی منافع ملی و نظام است.
فارسی
7
0
2
964
عـــیّار
عـــیّار@ayyarom·
مهم مهم مهم/ رهبر حکیم انقلاب: بنده علی الاصول درباره تفاهم نامه نظر دیگری داشتم!!! رهبری رسماً گفت مخالف توافق بوده!
عـــیّار tweet media
فارسی
932
411
2.8K
102.8K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@Merilinmonroe_ مبتلا شدم ازمایشم هم مثبت شد ولی خب مثل اینکه هنوز وقت مرگم نبود
فارسی
1
0
1
38
merilin
merilin@Merilinmonroe_·
سال ۹۹ فرصت داشتیم بمیریم ولی مثل احمقا ماسک میزدم🥴
فارسی
11
0
23
1.4K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@ariyanusyy یه ترکی میگم جدا از شوخی بستنی شکلاتی با بربری عجیب غریب خوشمزس
فارسی
0
0
0
11
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
اگه فقط یه حق انتخاب داشتی کدوم رو انتخاب میکنی؟
Mr.president tweet media
فارسی
237
1
228
21.4K
Mobin MIGA me-retweet
cyrus_suofi1
cyrus_suofi1@cyrussuofi1·
cyrus_suofi1 tweet media
ZXX
0
1
0
35
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@Single_Dadyyy داره میزنه دیگه البته امضا رو پای تسلیم نامه 😂
فارسی
0
0
2
20
Single Dady
Single Dady@Single_Dadyyy·
رستم تهمتن تون چی شد پس..‌.
فارسی
2
0
8
335
Mobin MIGA me-retweet
Gordafrid2025
Gordafrid2025@Gordafrid2025·
با عرض تسلیت 😢
Gordafrid2025 tweet media
فارسی
12
3
77
1.4K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@llll00ll00llll فکر میکنی آنقدر حرفش عجیبه و کصشره اصلا نباید بهش بهش فکر کنی باید درجا کنسل کنی ولی جدی اینا رو از کجا گیر میارید ؟
فارسی
0
0
0
1.1K
𝔸ℕ𝔼
𝔸ℕ𝔼@llll00ll00llll·
یکی از دوستام قرار بوده واسه دیت اول با یه آقایی برن بیرون پسره گفته خودم تو ماشین کافه دارم نرماله بنظرتون😐؟یا کنسل کنه😐؟
𝔸ℕ𝔼 tweet media
فارسی
46
0
53
13.6K
BDSM MAN
BDSM MAN@BDSMMAN3·
@aniuwww اکسم منم عاشق کردن پسرا بود عادت کردم دیگه 😂
فارسی
1
0
0
365
خار هستم
خار هستم@aniuwww·
پسری که اوب نداره کنسله
فارسی
40
2
86
16.6K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@marsh0girl ناموسا بوسنی جاش تو این لیست نیست💔
فارسی
1
0
1
17
🪷مردابِ وحشی🌊
داشتم تیمهایی که تو جام‌جهانی بازی دارنو رصد میکردم این چه تیمهای کصشعریه اومدن بالا؟ اسم بعضیاشونو اصن نشنیدم Czechia Curaçao Cabo Verde وات دِ هِل آر دیس؟ هاییتی بوسنی عراق اردن ترکیه تونس جمهوری دموکراتیک کنگو واقعا اینا تو جام جهانی چکار میکنن؟؟🤦🏽‍♀️🥴
فارسی
2
0
1
303
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@Iran1Asl بیا یه نکته هم من بگم که مانوک نگفته بعد سقوط رژیم کسی که میاد رو کار رضا نیستش😂
فارسی
0
0
0
314
آتئیستم 🇮🇷
آتئیستم 🇮🇷@Iran1Asl·
زنده یاد مانوک خدابخشیان گفت اول یک قیام خونین رخ میده بعد بی بی و ترامپ وارد جنگ میشن بعد اینها رو میارن پای میز مذاکره بعد اورانیوم و موشک و رهبران رو می‌گیرند و بعد سقوط با فروریختن رژیم از هویتش اتفاق میفته. پیش بینی 8 سال پیش مو به مو رخ داده فقط آخری مونده. #جاویدشاه
فارسی
271
653
6.5K
166.6K
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@RabbonnoRST خوب آدم خودش که فیلم کون دادنشو پخش نمیکنه
فارسی
1
0
3
58
رَبُّ النّوع هیچ
رَبُّ النّوع هیچ@RabbonnoRST·
🔴وزارت خارجه ایران اعلام کرد متن توافق نهایی با آمریکا را پیش‌ از امضای آن منتشر نخواهد کرد🤭🤭🤭 #تسلیم_بی_قید_و_شرط
فارسی
2
4
26
544
Mobin MIGA
Mobin MIGA@MobinMIGA·
@farhadi19642 @princeofperaia @ramaeenn بوکمارک کردم گذاشتم بمونه نهایت تا زمستون سال بعد میام همینجا وقتی جفت‌ کردی نمیدونی چی به چیه با هم صحبت میکنیم
فارسی
0
0
1
8
فرهادی
فرهادی@farhadi19642·
@MobinMIGA @princeofperaia @ramaeenn خودتم نفهمیدی چی گفتی ولی ببین سال دیگه همین موقع بوکمارک کن اسکرین شات بگیر کس ننه هر کسی که جا بزنه شاه ما میاد به کشورش. تا کیون شماها بسوزه
فارسی
1
0
0
8
Ramin Fallah
Ramin Fallah@ramaeenn·
#فوری پست جدید ترامپ : آشفته و کلافه شدید! تحلیلی ـ ترامپ در تمام کتاب‌ها و مانیفست‌های معامله‌گری‌اش (مثل هنر معامله‌گری) صراحتاً می‌گوید که ابهام، بزرگ‌ترین سلاح اوست. وقتی همه در گیجی و کلافگیِ مطلق قرار دارند، او در نقطهٔ امنِ خود ایستاده است؛ چون کنترلِ ریتمِ بازی در دستِ کسی است که چشمهٔ ابهام را مدیریت می‌کند. ترامپ نه فقط جمهوری اسلامی، بلکه تمام ناظران سیاسی، رسانه‌ها، دموکرات‌ها و حتی متحدان جهانی را در یک کلافگیِ مطلق قفل کرده است: کلمهٔ Discombobulated (سردرگم و دگرگون شدن) دقیقاً همان وضعیتی است که در حال حاضر بدنهٔ عقیدتی و هستهٔ سخت رژیم به آن دچار شده‌اند! شورش خیابانی عرزشی‌ها علیه مثلثِ پزشکیان-عراقچی-قالیباف و سر دادن فریاد خیانت، مصداق بارزِ همین سردرگمی و متلاشی شدن روانیِ سیستم است. اما در بین ناظران تحلیلگران و رسانه ها نیز فضای دوگانه‌ای وجود دارد: گروهی می‌گویند رژیم می‌ماند؛ چون اسیرِ ظاهرِ بوروکراتیکِ مذاکره هستند گروهی می‌گویند رژیم می‌رود؛ چون ضرباتِ سنگینِ میدان و روح دکترین تسلیم ساختاری ترامپ را می‌بینند. گروهی جنگ را تمام‌شده می‌دانند و گروهی منتظرِ غرش دوباره جنگنده‌ها هستند. او لذت می‌برد چون همه‌ی بازیگران را به نقطه‌ای رسانده که برای فهمیدنِ اینکه فردا قرار است چه اتفاقی بیوفتد، باید مدام اکانت ترامپ را رفرش کنند! این یعنی سلبِ ابتکارِ عمل از تمام بازیگران. او کسی است که با جنگ، صلح می‌آورد و با صلح جنگ به پا میکند #جاویدشاه
Ramin Fallah tweet media
فارسی
34
117
858
56.4K