🇮🇷یلدا🇮🇷

449 posts

🇮🇷یلدا🇮🇷

🇮🇷یلدا🇮🇷

@yld8680

Katılım Ocak 2026
4 Takip Edilen16 Takipçiler
🇮🇷یلدا🇮🇷
@matbuat برند سالاری و ناظمی گرونن اینو تو که داری چطور ندونستی/=
فارسی
1
0
1
3
اليرزا
اليرزا@im_alirez·
توت فرنگیه واقعا جندست شوهرش بلال روزی ۱۰ ساعت کار میکرد رفت به صاحب کار بادمجونش داد.
آناناس@freshpineaapple

فارسی
46
5
2.8K
60.4K
ᵖᵉʳᵈⁱᵗᵃ
ᵖᵉʳᵈⁱᵗᵃ@Sadie_ss9·
بنظرتون میتونم با یوتیوب سنتور یاد بگیرم؟ واقعا حوصله کلاس رفتن و انسان ها رو ندارم
فارسی
2
0
10
489
tiam
tiam@tiam367037·
@DenizHeydarpour مراد ویسی که داماد سردار سلامیه از وقتی پدر خانومش مرده دیگه هر کسشری تفت می‌ده تا کون گوهی شو پاک کنه 😂
فارسی
1
0
12
527
D.Enigma 🇮🇷
D.Enigma 🇮🇷@DenizHeydarpour·
سوال از مراد ویسی: به نظرتون چقدر احتمال داره قالیباف بشه پوتین ایران؟ جواب عمو مراد: قالیباف چکمه ایرانم نمی‌شه! 🤣🤣🤣🤣
فارسی
65
262
9.5K
74.2K
D.Enigma 🇮🇷
D.Enigma 🇮🇷@DenizHeydarpour·
🛑دوستان شما میخواین سردار سلیمانی درست کنین اول سیب زمینی رو می‌پزین یا همینجوری خام رنده میکنین ؟
فارسی
391
127
5.9K
112.6K
شاهی
شاهی@Shahykb·
شماها خودتون تاحالا ديدين كسی كه بهتون بدی كرده تاوانش رو پس بده؟
فارسی
783
5
1.1K
183.5K
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿AgentSaeeD🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
باید پذیرفت که درصد بالایی از مردم ما: ۱. با حجاب و محدودیت زنان موافقن (دوست دارن) ۲. یکمی نون برسه بهشون عاشق ج.ا هستن ۳. از پیشرفت بدشون میاد یا در بهترین حالت اصلا نمیدونن چی هست ۴. عاشق دگم بازی و دین و مذهب و این چرت و پرتا هستن ۵. عاشق پول مفتن و از کار کردن بدشون میاد/
فارسی
78
51
1.5K
37.1K
🇮🇷بابک ِ وزیر
🇮🇷بابک ِ وزیر@RealBabak_1992·
دوستان اگر این پست من رو میبینید، لطفا کامنت بگذارید. #جاویدشاه
🇮🇷بابک ِ وزیر tweet media
فارسی
968
344
2.9K
33.3K
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
اگر برید رستوران و بر اساس زیباییتون بهتون غذا بدن چه غذایی گیرتون میاد؟!😂😅
فارسی
150
0
137
11.7K
🇮🇷یلدا🇮🇷 retweetledi
🇮🇱 🇮🇷 شیخنا رونزو
دوستان من در حال بن یا ساسپند شدن هستم. به شدت همه فعالیت هام محدود شده. نمی‌دونم اصلا کمکی می‌کنه یا نه. اما اگه میشه کامنت انگلیسی و بدون هشتگ برام بذارید. ریتویت کنید هم این پست دیده میشه.
فارسی
741
574
3K
30.2K
𓄂 Bannush 𓆃 ‏ 🇮🇷
مردی سلیقه ش اینه !😖😖 بعد انتظار دارید تصمیم درست بگیره ؟!
𓄂 Bannush 𓆃 ‏ 🇮🇷 tweet media
فارسی
426
43
1.9K
148.9K
لوبیایِ سحرآمیز(فالگیر عظما)
نیت کنید با "بله" یا "خیر" پاسخ میدم برای تاروت کامل که ۵۰٪ تخفیف هم داره میتونید تلگرام پیام بذارید.
لوبیایِ سحرآمیز(فالگیر عظما) tweet media
فارسی
409
1
165
20.3K
🇮🇷یلدا🇮🇷
@human2249 @banosuozan بعضیا جلسه ای حساب میکنن کاش بهشون میگفتی همون یه جلسه رو حساب کنن بقیشو برگشت بزنن
فارسی
1
0
1
13
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@yld8680 @banosuozan فرقی نمیکنه، من شهریه اسفند رو کامل دادم فقط ۱ جلسه استفاده کردم.اخلاقیش این بود پولمو پس بدند یا برای فروردین لحاظ کنن.دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست.
فارسی
2
0
0
28
مامان شاپور
مامان شاپور@banosuozan·
دو تومن پول باشگاه داده بودم 6 جلسه رفتم ، امروز بعد از دو هفته که مریض شده بودم رفتم گفت جلساتت سوخته . چه راحت جیب خالی میکنن
فارسی
66
0
631
43.2K