کاز

10.5K posts

کاز banner
کاز

کاز

@Purekaze

Just a guy diagnosed with game mania قلبم سیاهه جنده

Bergabung Kasım 2022
32 Mengikuti36 Pengikut
کاز
کاز@Purekaze·
رفتم بدوم. اول جاده یه یارو طالبی میفروخت با خودم گفتم برگردم میخرم ازش وقتی دویدنم تموم شد یارو رفته بود 🥲. عمو نیسانی کیرم دهنت
فارسی
2
0
8
124
کاز me-retweet
🫀
🫀@softcorecanibal·
first date idea
🫀 tweet media
English
59
3.4K
19.5K
272.4K
کاز me-retweet
りな
りな@ChrisMostek·
食い込んでる〜🫠
りな tweet mediaりな tweet media
日本語
193
845
31.2K
626.1K
کاز
کاز@Purekaze·
@PFrshb @Abaz801 باگ های بسیار در زمان لانچ و داستان مید
فارسی
1
0
0
5
کاز
کاز@Purekaze·
پراگماتا رو تموم کردم. غم :(
فارسی
0
0
4
127
کاز
کاز@Purekaze·
@alithej پس فقط عکاسای توییتری اینجوری ان
فارسی
1
0
0
23
الـLee
الـLee@alithej·
@Purekaze اره شاید باورت نشه بعضیا نود میگیرن و دنبال سکس نیستن دیدم که میگم
فارسی
1
0
1
115
کاز
کاز@Purekaze·
@parsaalio اونقد گیم هست که دیگه حال ندارم دوباره برم داستانش هم چیز خیلی شاخی نیس هم اسپویل شده
فارسی
1
0
1
158
جوزیِ آموزش دهنده
@Purekaze منم چون نسخه اولیه‌ی پر از باگش رو با ps4 بازی کردم بنظرم کصشر بود. ولی اگر نسخه آپدیت و ترمیم شده رو روی پی‌سی یا ps5 بازی کنیم بنظرم بهتره و خوشت میاد
فارسی
1
0
0
188
کاز me-retweet
حکیم
حکیم@Shaaaaaaawsh·
سکیرو واقعاً گیم جذابی است. از آقای میازاکی نهایت تشکر را داریم.
فارسی
2
1
31
865
Khashayar 🇮🇷
Khashayar 🇮🇷@D2Darth46529·
@Purekaze کاملا هم نظرم باهات، اندازه سه تا الدن رینگ هزینه این گیم شد سه سال طول کشید اپتیمایز بشه با یه استوری لاین فوق مید، نمیدونم به چیش میگن شاهکار
فارسی
1
0
0
324
GLaDiaToR
GLaDiaToR@Mohamma09690331·
@Purekaze بشدت موافقم. با احترام به طرفداراش اصلا باهاش حال نکردم.
فارسی
1
0
1
259
کاز
کاز@Purekaze·
@TheDelaah وا نداره خانوم
العربية
1
0
0
116
کاز
کاز@Purekaze·
@goozabeh نخیرم far cry3 بهترینه
فارسی
1
0
0
251
گوزآبه
گوزآبه@goozabeh·
@Purekaze حتما لست اف اس بهترین بازی دنیاست 😂
فارسی
2
0
0
312
کاز
کاز@Purekaze·
@asvpkaran من دقیقا همون تایم لانچ گرفتم. با داستان و ایناش هم دیگه اونقدا حال نکردم فقط تموم و پاک و برای دفعه های بعدی هم حال دانلود دوباره و تایم براش نداشتم
فارسی
1
0
0
92
غُلامرضا 🇩🇪
@Purekaze لانچش که افتضاح بود ولی الان فوق العاده شده و به شخصه واقعا باگی ندیدم تو ورژنای جدیدش و بله بشدت فن سایبرپانک هستم (شدم) کیری عاشقش شدم حقیقتا کلا از دنیاش خیلی خوشم اومد دیگه انیمه و کامیک بوکا و همه چیشم شیاف کردم و بعد فارکرای ۳ محبوب ترین بازی زندگیمه :)))
فارسی
1
0
2
110