کاز

10.5K posts

کاز banner
کاز

کاز

@Purekaze

Just a guy diagnosed with game mania قلبم سیاهه جنده

Katılım Kasım 2022
32 Takip Edilen36 Takipçiler
کاز
کاز@Purekaze·
رفتم بدوم. اول جاده یه یارو طالبی میفروخت با خودم گفتم برگردم میخرم ازش وقتی دویدنم تموم شد یارو رفته بود 🥲. عمو نیسانی کیرم دهنت
فارسی
2
0
8
120
کاز retweetledi
🫀
🫀@softcorecanibal·
first date idea
🫀 tweet media
English
57
3.3K
18.8K
260.3K
کاز retweetledi
りな
りな@ChrisMostek·
食い込んでる〜🫠
りな tweet mediaりな tweet media
日本語
188
835
31K
621.6K
کاز
کاز@Purekaze·
@PFrshb @Abaz801 باگ های بسیار در زمان لانچ و داستان مید
فارسی
1
0
0
5
کاز
کاز@Purekaze·
پراگماتا رو تموم کردم. غم :(
فارسی
0
0
4
122
کاز
کاز@Purekaze·
@alithej پس فقط عکاسای توییتری اینجوری ان
فارسی
1
0
0
21
الـLee
الـLee@alithej·
@Purekaze اره شاید باورت نشه بعضیا نود میگیرن و دنبال سکس نیستن دیدم که میگم
فارسی
1
0
1
103
کاز
کاز@Purekaze·
@parsaalio اونقد گیم هست که دیگه حال ندارم دوباره برم داستانش هم چیز خیلی شاخی نیس هم اسپویل شده
فارسی
1
0
1
155
جوزیِ آموزش دهنده
@Purekaze منم چون نسخه اولیه‌ی پر از باگش رو با ps4 بازی کردم بنظرم کصشر بود. ولی اگر نسخه آپدیت و ترمیم شده رو روی پی‌سی یا ps5 بازی کنیم بنظرم بهتره و خوشت میاد
فارسی
1
0
0
184
کاز retweetledi
حکیم
حکیم@Shaaaaaaawsh·
سکیرو واقعاً گیم جذابی است. از آقای میازاکی نهایت تشکر را داریم.
فارسی
2
1
31
858
Khashayar 🇮🇷
Khashayar 🇮🇷@D2Darth46529·
@Purekaze کاملا هم نظرم باهات، اندازه سه تا الدن رینگ هزینه این گیم شد سه سال طول کشید اپتیمایز بشه با یه استوری لاین فوق مید، نمیدونم به چیش میگن شاهکار
فارسی
1
0
0
321
GLaDiaToR
GLaDiaToR@Mohamma09690331·
@Purekaze بشدت موافقم. با احترام به طرفداراش اصلا باهاش حال نکردم.
فارسی
1
0
1
252
کاز
کاز@Purekaze·
@goozabeh نخیرم far cry3 بهترینه
فارسی
0
0
0
248
گوزآبه
گوزآبه@goozabeh·
@Purekaze حتما لست اف اس بهترین بازی دنیاست 😂
فارسی
2
0
0
297
کاز
کاز@Purekaze·
@asvpkaran من دقیقا همون تایم لانچ گرفتم. با داستان و ایناش هم دیگه اونقدا حال نکردم فقط تموم و پاک و برای دفعه های بعدی هم حال دانلود دوباره و تایم براش نداشتم
فارسی
1
0
0
91
غُلامرضا 🇩🇪
@Purekaze لانچش که افتضاح بود ولی الان فوق العاده شده و به شخصه واقعا باگی ندیدم تو ورژنای جدیدش و بله بشدت فن سایبرپانک هستم (شدم) کیری عاشقش شدم حقیقتا کلا از دنیاش خیلی خوشم اومد دیگه انیمه و کامیک بوکا و همه چیشم شیاف کردم و بعد فارکرای ۳ محبوب ترین بازی زندگیمه :)))
فارسی
1
0
2
109