شاي 🍃

8.2K posts

شاي 🍃 banner
شاي 🍃

شاي 🍃

@Shay232rt

المستخدم محتاج ينقرض

Alexandria, Egypt Bergabung Nisan 2021
584 Mengikuti797 Pengikut
Tweet Disematkan
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
يارب ارزقني لي درجه اني اقدر اجيب لي بابا و ماما كل الي نفسهم في و اقدر و أفرحهم زي ما هما دائما زي مفرحنا علي طول
العربية
1
1
16
2.6K
شاي 🍃 me-retweet
nina🦢
nina🦢@nina_xila·
بدأت اتعب وافقد الامل خلاص
العربية
1
1
2
29
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
حوار ان محدش من معارفي او صحابي سواء الجامعه او الي أعرفهم ميعرفوش يعني ايه تويتر و مفكرين ان أنا مختفي عشان مش بفتح ولا برد علي حد ولا بنزل اي حاجه غير هنا جامد فشخ حاسس ان أنا واخد بريك كنت محتاجو من زمان اوي
العربية
0
0
4
59
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@ya2eer انا مستني تويته الشتيمه
العربية
1
0
1
99
شاي 🍃 me-retweet
Mira
Mira@AmiiraAyman·
Mira tweet media
ZXX
0
7
12
583
شاي 🍃 me-retweet
يائير.
يائير.@ya2eer·
جماعه أي حد بيمر بمشاكل و ضغوطات متفرغش غضبك في إنك تأذي نفسك حاول تنزل حاول تكلم صحابك ولو ملكش صحاب ممكن تكلمني وأنا والله هسمع و لو في ايدي أساعدك هساعدك بإلي أقدر عليه لكن حب نفسك و إياك تأذيها أنت غالي و في ناس كتير بتحبك حتى لو محدش بيظهر ده أرجوك stay safe 🙏🏻
༒ حـديـد ༒@haha___6

كاتنج ناو

العربية
3
12
97
5.2K
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@m4fahem امممممم لا ربنا معاكي
العربية
0
0
1
7
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
أنا لي حد بعد ال practical قولت أنا يوم مانقص اوي هجيب اقل حاجة B دلوقتي بقول يارب اعدي صافي
renii@m4fahem

العربية
2
1
1
214
renii
renii@m4fahem·
@Shay232rt يااااارب انجح امينولولجي
العربية
1
0
0
74
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
أنا معرفش ليه ممكن حد يعور نفسو لي مجرد انو يرتاح من وجع معين يعم انت في الحالتين هتتوجع اتمني اي حد بيعمل كدا يبطل عشان ممكن يموت نفسو في ثانيه
༒ حـديـد ༒@haha___6

كاتنج ناو

العربية
0
0
1
277
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
@hanoayman_ نفسي ابطل اكتب و أنا نايم او و أنا برا
العربية
1
0
1
6
شاي 🍃 me-retweet
Mohamed Hossam
Mohamed Hossam@Mohamed8hossam·
ملخص تويتر اشوف تويته اقول الله يعينك على العبط الفي دماغك و اكمل تقليب و تتعاد السايكل
العربية
0
8
21
4K
شاي 🍃 me-retweet
‏ً
‏ً@ewedunega·
ZXX
0
83
418
12.9K
🦢
🦢@___zozza___·
افتكرت اما واحدة كانت بتفتش واحدة من صحابي وراحت قالتلها بيدفعوا ملايين وأنا بمسك ببلاش
يائير.@ya2eer

العربية
2
0
18
3.5K
شاي 🍃 me-retweet
أَجْر
أَجْر@liib74·
﴿وَاجْعَلْنِي مِنْ وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعِيمِ﴾
العربية
1
20
81
3.3K
شاي 🍃
شاي 🍃@Shay232rt·
احب اوجه كل الشكر و التقدير لي اسبوتيفاي انهم رجعو للشكل القديم بدل حفله التكنو الي كانو عملنها دي
شاي 🍃 tweet media
العربية
1
0
9
319
شاي 🍃 me-retweet
يائير.
يائير.@ya2eer·
أصبحنا وأصبح الملك لله يارب الستر و الصحه و راحه البال
العربية
1
2
9
322