anita
7K posts


De camper op het vlonderpad in Grolloo is weg! Eigenaar heeft hem zelf weer weggereden …
Woehhaaa! 🤣 De ambtenaren zaten een week te vergaderen en de eigenaar rijdt hem zo weer terug!
Wat een stumpers! ‘Handen in het haar’. 😂🤣😂
dvhn.nl/drenthe/de-cam…
Nederlands

@JacquelineAvun @MarcMabelis Klaag bij het kabinet, die besloten zelf om Schiphol niet naar de Noordzee te verplaatsen, te duur. wel kozen ze voor asiel opvang, wat tot nu toe 4 x meer kost dan verplaatsing. tja, links doet ook wel eens juiste keuzes, en de piloot wrijft het er lekker in.
Nederlands

Deze piloot strooit nog even wat zout in de wond: honderden vliegtuigen per dag vliegen over onze woonwijken, verstoren de leefomgeving en houden met nachtvluchten veel mensen uit hun slaap. Wat is daar zo leuk aan @MarcMabelis? #schiphol #klm #rbv #amsterdam
👇

Nederlands

@John_Rdam Ach meid, maandag is het weer een normale temperatuur, evendoor bijten hoor, ook voor linkse sijkers
Nederlands

De wetenschappers hebben ons gewaarschuwd, maar domrechts wilde niet luisteren!
We gaan temperaturen beleven die zonder klimaatverandering alleen in landen als Spanje voorkwamen.
BEDANKT KLIMAATONTKENNERS ‼️#coderood

Nederlands

@helgavanleur maandag is het weer 23 graden, even op een houtje bijten nog.
Nederlands

Vandaag was de heetste dag in de geregistreerde geschiedenis van Frankrijk. Ook morgen zitten meer dan 50 miljoen mensen onder code rood voor extreme hitte. 🥵
Hittegolven worden frequenter, heter, duren langer en komen op grotere schaal voor. Je zou er ‘witheet’ van worden…
Nahel Belgherze@WxNB_
We have just witnessed France’s hottest day in recorded history. The severity of this heatwave is truly hard to comprehend. Over 50 millions people will be under red-level extreme heat warnings tomorrow. Sadly, what’s going on there is a foreshadowing of our future.
Nederlands

Al bijna 10 jaar in de Kamer en nu pas op bezoek in Ter Apel en gaat dan vrijwilligers bedanken ipv het personeel wat al jarenlang alle shit mag opruimen
Jetten bij bezoek aanmeldcentrum: 'Onuitlegbaar dat één gemeente deze last moet dragen' - RTV Noord share.google/e8ruUpSJkvDtqK…
Nederlands

@Sandervandam2 Hoe warm zal het niet in den haag zijn? Bij het pand waar die knoeiers van ‘ons’ kabinet in zit staat het dak vol met airco’s! Zal wat worden als ze er achterkomen dat airco’s het zelfde doen als warmte pompen, dan hoor je niemand meer.
Nederlands

@marvanvenus Mijnes hangt al 25 jaar en in de winter komt er een nieuwe, energie zuinig, gelijk 2 besteld met 8 binnen units, voor koud en warmte, wat D66 wilt. ik verheug me op de kou en op mooi weer volgend jaar, wat zal ik er lekker bij zitten.
Nederlands

Ter attentie van alle trotse airco bezitters in Nederland (het zijn er volgens X nogal wat): het is wellicht verstandig om nu alvast de schroefjes los te draaien
#jetten #klimaatgekkies

Nederlands

Gezondheidsraad: Elk glas alcohol is riskant, geen bewijs voor gunstig effect ift.tt/o1SMWvA
Nederlands

@OostraDj Wat liegt hij dan? Er was oorlog. Er was voedsel te kort, lopend kwamen ze uit steden en dorpen naar de Wieringermeer voor aardappelen, bollen en groentes. Sinds ‘86 doen politiek niets aan de boeren, lieten ze groter en groter worden, de politiek faalt, niet de boeren.
Nederlands

Groot defensienieuws vandaag: het Duitse ministerie van Defensie trekt de stekker uit een miljardenorder bij de Vlissingse marinebouwer Damen Naval. Hoe kon het zover komen?
ad.nl/binnenland/dui…
Nederlands

@jpaternotte Tja, het is net groningen, maar die laten jullie massaal barsten! Help maar weer een anderland, laat maar zien dat eigenvolk een dikke middelvinger kan krijgen.
Nederlands

@BartJocque Je zegt het goed ‘kan’ werkelijkheid is helaas anders, ook nieuwbouw woningen worden heet, foute manier van bouwen. Isolatie moet buiten zitten en muren uit de zon.
Nederlands

Omdat hier alleen nog over airco wordt getweet, herhaal ik dit graag.
Een goed doordachte nieuwbouwwoning kan perfect koel blijven zonder airco. De grafiek toont de temperatuur van onze woning tijdens de voorbije warme dagen.
Bij oudere woningen is airco, naast flankerende ingrepen, vaak wél de beste keuze.

Nederlands

Ben zo ontzettend klaar met dit soort walgelijke leugens over Nederlandse gezinnen.
Zowel in mijn eigen jeugd bij mijn ouders als nu binnen mijn eigen gezin mag iedereen die op bezoek komt mee eten.
En zijn er kruiden in huis.
En rijst, pasta, wraps en niet alleen aardappelen.
Is er vlees genoeg en zijn er toetjes!
Koffie, thee, limonade en drank!
Dat constante wegzetten van Nederlanders als gierige, niet hartelijke mensen door allochtonen waarvan hun ouders of voorouders naar ons land zijn gekomen omdat hun eigen land niet voor hen kon zorgen, ben ik echt zo ontzettend klaar mee!
Het is pure discriminatie en zijn hardnekkige vooroordelen die ze in stand houden dmv leugens
Nederlands

@rinusredpill Zo te zijn zijn de mannen tevreden, zal zei die al…….., laat gaan man, mischien staat de kachel zo hoog dat er geen andere keuze is.
Nederlands

Kijk hoe dat mens daar loopt in de Tweede Kamer. Shortjes en hakken alsof ze een hoer is die klanten zoekt in plaats van het volk te vertegenwoordigen. Geen decorum, geen waardigheid, geen greintje respect voor het instituut.
Fanny@FannyVermeulen2
Niet mooi. Goed vd camping crocs erbij en ze is klaar.
Nederlands

@floorbremer Misschien weet onze koningin nog waar haar vader het transport vliegtuig heeft staan, simpele en doeltreffende oplossing.
Nederlands

Nederland wil afgewezen asielzoekers mogelijk terugsturen naar Kenia en Rwanda
rtl.nl/nieuws/politie…
Nederlands

@yannick_steen @BolhuisBart Tja, die ozonlaag, daar hoor je ook al niks meer over.
Nederlands

@BolhuisBart De zonnekracht (UV-index) is in de afgelopen decennia in Nederland toegenomen. De jaarlijkse UV-belasting ligt momenteel zo'n 10% hoger dan in de vroege jaren tachtig. Deze stijging is met name het gevolg van het herstel en de variatie in de ozonlaag en schonere lucht. (Google)
Nederlands

@krimpluchtvaart Schiphol had 50 jaar geleden al moeten worden verhuist in de noord-zee
Nederlands










