kosopt

4K posts

kosopt

kosopt

@kosopt

Bergabung Kasım 2022
502 Mengikuti186 Pengikut
kosopt me-retweet
Umut
Umut@umuttakas·
Trade strateji grubuna alımları kapattım. 120 kişi olduk ve içeride güzel bir sinerji yakalandı. Arkadaşlar şimdilik orada biraz pratik yapsınlar, sistemi oturtalım. Eğer başarı oranımız beklediğimiz gibi yüksek olursa, ilerleyen süreçte bu işi daha geniş bir kapsama yaymayı düşünebiliriz. Şimdilik lütfen grupla ilgili yeni bir talepte bulunmayın. Yapmanız gereken tek şey sayfanın bildirimlerini açmak ve destek vermek. Ben zaten sizin için uğraşıyorum gruptan bi çıkarım beklentim yok. Ama şunda kararlıyım ki hak etmeyen için kendimi paralamayacağım, bu destek verenlere haksızlık oluyor.. Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkürler..
Türkçe
20
14
153
3K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
Toparlayacak olursak tam 1 yıllık ve hatta hatta geçmişine gidersek 1.5 senelik bir süreç var TİPLER GERİ ALIMLAR FAKE HACİMLER DEVİRLER. Artık bu yerden bu işlerin bir anlamı ve kazancı olması gerek Nasiptir ki 2 keredir eskiden takasını bildiğim işlem yaptığım senetlerde bu tarz olaylar denk geliyor yoksa bu tarz analizler böyle kolay kolay yapılamaz. Bakalım bizi neler bekliyor.
EYYO@eyyoborsada

Bu zamana kadar pestili çıkan iş son gün (patron ) mallarını devretti ve kilit..

Türkçe
15
7
74
5.2K
kosopt me-retweet
Levent
Levent@leventn68·
Levent tweet media
QME
3
8
24
907
kosopt me-retweet
Levent
Levent@leventn68·
ALIN BİR TANE VEREYİM GÖZDE
Türkçe
3
7
35
1.5K
kosopt
kosopt@kosopt·
@eyyoborsada Hayırlı olsun, şimdiden hayırlı tezkereler
Türkçe
0
0
0
30
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
ÖNEMLİ DUYURU : Nihayet X’te abonelik sistemim aktif oldu. Ancak Temmuz ayında bedelli askerlik görevimi tamamladıktan sonra abonelere özel paylaşımlarıma başlayacağım. Bu sebeple şu an abone olmanıza gerek yok. İçerikler başladığında ayrıca duyuru geçeceğim. Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederim. 🙏
EYYO tweet media
Türkçe
25
9
122
4.5K
kosopt me-retweet
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
48
255
4.3K
BeylerBeyi
BeylerBeyi@Alacaka95049361·
#Btc Ha birde şunlar iki şekilde size tarih aralıgı verdim ozamanlar gelsin duruma göre update ederiz..
BeylerBeyi@Alacaka95049361

#btc 5 Haziran 59k lar şayet dip ise.. Yaz kenara 25 Ağustos/3 Eylül✍️ Şayet Verdiğim tepe tarihi 7 Mayıs 82800 den sonra 5 haziran dibi son dip değilse ozaman 27 temmuz 6 ağustos yaz kenara✍️

Türkçe
4
1
36
1.7K
kosopt
kosopt@kosopt·
@umuttakas Hayırlısı olsun kaçırdık, nasipse bir dahakine
Türkçe
0
0
0
79
Umut
Umut@umuttakas·
Arkadaşlar, yeni trade stratejisi grubunun linklerini yorum yapanlara gönderdim. Mesaj kutusunu kontrol edip link bulamayanlar, lütfen dönüp kendi sayfalarına bir baksınlar. X’teki tüm borsacıları RT yapıp, burada bilgiyi en sade ve anlaşılır haliyle sunmak için saatlerce emek veren sayfaya küçücük bir desteği (iki RT'yi) çok gören arkadaşlara link göndermedim, kusura bakmasınlar. Burada temiz, yalın ve gerçek bilgiyi görün diye dakikalarca düşünüp emek harcıyorum. O emeğe destek vermeyen birine de bu güzelliği yapmak içimden gelmiyor. Kendini geliştiren, hazırın peşinde olmayan herkese kapım sonsuza dek açık. Bu sefer grubu kaçıranlar, bir dahaki sefere sayfaya destek vermekten çekinmesin, iki RT elinize yapışmaz.
Umut@umuttakas

Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim

Türkçe
41
38
159
5.7K
Umut
Umut@umuttakas·
Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim
Zapalka@Zapalka6

@umuttakas Evet bu stratejiyi nerden bulabiliriz kral?

Türkçe
87
22
186
12.9K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Yavaş yavaş sona yaklaşıyoruz. Bu yılın borsa anlamında güzel geçeceğine inanıyorum. Bunun bir bölümünde size rehberlik edeceğim, sonrasında ise yeni projelere yelken açacağım. Gitmeden önce; Takas 1-2-3, ekip tahtaları, spekülasyon gibi birçok şeyi anlatmış olacağım. Bu dönem hem para kazanıp hem de öğrenmeniz sizin için çok önemli olacak. Çünkü sonraki dönemde borsa için işler kötü gidecek. Ama bilenler bilir ki borsada savaş dönemlerinde en çok parayı ben kazandım, yine kazanırım da. Çünkü kötü şartlar benim için daha güzeldir. Herkes korkarken ben veriyle kazanırım. Umarım siz de tecrübeleriniz ve bilgileriniz ile başaracaksınız. Zamanı gelince her şeyi detaylı konuşacağız. Şimdilik bu kadar bilgi yeterli.
Türkçe
37
25
195
2.7K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
İki kritik tahta analizi yapacağım (isimsiz şekilde) Birisi takasına aşina ve ezberimde diğerini 1 sene önce takip ediyordum yeteri marj açmadan bedelsiz verdi vs ve akabinde patron malı oyuncuya geçti. Harici yazdıklarımızdan gidenlerden değil de geri gelenlerin de üstünden geçeceğim.
Türkçe
9
5
108
3.9K
EYYO
EYYO@eyyoborsada·
Neyse beni de çok baskı altına almayın Her yazdığım gidiyor diye Ben de baskıya gelemiyorum Malı çakarım direkt Sonra da sizi suçlarım Sonra saçlarımı yaptırırım Villa isterim Twittera giremem Ailemle seans arası görüşmek isterim
Türkçe
10
3
111
3.6K
kosopt me-retweet
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#info o gün de yazdığım gibi içlerinde en hazır ve en önem verileni idi 1 ay olmadı +50 üstünde kar yazdı işte bu yüzden ekipleri ve tahtaları tanımak önemli Çok fazla talep olmadığı için yeni bölümleri yayınlamıyorum yoksa çok özel ekipleri derleyip toplamıştım sizler için
Ali Candan@poltalemdar1907

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz

Türkçe
31
23
151
3.7K
kosopt
kosopt@kosopt·
@umuttakas KY nin siz gibi dürüst, bilgili, iyi niyetli insanlara ihtiyacı çok
Türkçe
0
0
1
9
Umut
Umut@umuttakas·
Hep ben mi motive edecem biraz da siz beni motive edin 😁
Türkçe
22
2
66
2.2K