kosopt
4K posts



Bu zamana kadar pestili çıkan iş son gün (patron ) mallarını devretti ve kilit..




#btc 5 Haziran 59k lar şayet dip ise.. Yaz kenara 25 Ağustos/3 Eylül✍️ Şayet Verdiğim tepe tarihi 7 Mayıs 82800 den sonra 5 haziran dibi son dip değilse ozaman 27 temmuz 6 ağustos yaz kenara✍️

Anlatacam arkadaşlar çok dillensin istemiyorum o yüzden ekranı karaladım. Olmadı bi grup kurar detaylarıyla anlatır grubu kapatırız. Şimdilik talepleri bi görelim

@umuttakas Evet bu stratejiyi nerden bulabiliriz kral?


Yapay zeka… Henüz hiçbir şey görmediniz. Gördükleriniz sadece fragmandı. Halen emekleme aşamasında olan bu trend, önümüzdeki yıllarda katlanarak büyümeye devam edecek. Bir sonraki büyük trendi kimler merak ediyor ?🔥

HERKESE HAYIRLI AKŞAMLAR Bizim için yine kazançlı bir hafta oldu (hafta başı tüm işlemler kârdaydı zaten ) orta vade hisselerimizde de dün aldıklarını bugün geri aldık değerlendiren herkese bereketli olsun Bugünkü konumuz NAMIK KEMAL GÖKALP - EL PATRON Neden mi el patron diyorum çünkü kendisinin bir çok şirkete sahipliği ve ortaklığı var gelelim borsamıza #hdfgs #hedef #hubvc #seykm #info Hedefte yapılan operasyonu dışardan izleyen ve daha sonralarda da tekrar tekrar bakan biri olarak kapalı fonlarda yapılan en güzel operasyonlar biri oldu ve açıkçası hisseyi yıkmamaları taktir edilmesi gereken bir şey kendilerini bu konuda tebrik ederim Potansiyel barındıran senetleri hepsi :) neden patron diyorum şimdi anlatalım #hdfgs kendisinde ufak çaplı bir operasyon olmasına rağmen daha tam zamanlı büyük bir operasyon yememesi kendisini cazip konuma getiriyor olası bir tefasa kapalı fon yerleşmesinde çok heyecanlı şeyler yaşatır #seykm kendisi alt pazar ve kumbara hissem bu hissede imaj hakkı davası sürüyor bunun kalkması ve hissesin üst pazara geçmesi potansiyel olarak güzel şeyler vaad ediyor bende kumbara olarak değer yatırımcısıyım #hubvc alt pazarda olan girişim senedimizde fiyat olarak ucuz olması ve operasyon yememiş olması kendisini cazip konuma getiriyor toplu bir takası var şuan aktiflik görünmüyor (sonhafta olan alımları saymıyorum devamı gelirse yeniden değiniriz) takasın aktifleşmesi üst pazar etkeni ile güzel marjlar açmaya müsait bir senet #info ederinin altında kalan bir aracı kurum olduğunu düşünmekle beraber Namık beyin bence en değer verdiği senetlerinden biri içerde fon yapılanması var malın çoğunluğu tefasa kapalı fonlarda hedef hissesinde de fonlar yerleşmiş ve yatmıştı şuan burada da aynı şey var umarım sonu aynı olur aynı çapta bir operasyon olmasa da senedin ederinin bu seviyeler olduğuna inanmıyorum Bu yazdıklarım senetlerle ilgili güncel görüşlerim ilerde tek tek analiz edeceğiz senetleri siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında Görüş ve fikirlerinizi bekliyorum yanlış olduğunu düşündüğünüz yerleri de yazarsanız beraber düzeltiriz




