Nuri Akmel

5.5K posts

Nuri Akmel

Nuri Akmel

@n_theflash

HVAC, Pasif Ev, Bina Üst Yapı Mekanik Sistemler

İstanbul, Türkiye Bergabung Kasım 2010
176 Mengikuti84 Pengikut
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@satispazar Son 5 yılda 10 yıl yaşlanmış kombini benimki. Cropkot :)
Türkçe
1
0
0
10
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@ahmetcigsar @rossoonerii Kiremithane Mersin'de de vardı. Strese girmeden ilerleme olmuyor zaten. Ben de Mersin'de olacağım. Sizin ikinizden de öğreneceğim çok tecrübe olabilir. Ben şu an 4.yıldayım. Henüz batış olmadı. Geçen yıl vazgeçiyordum. Bu yıl şansım döndü. Yüzlerce proje bitirdim. Yeni kazandım.
Türkçe
0
0
1
29
Ahmet Çığşar
Ahmet Çığşar@ahmetcigsar·
@rossoonerii Ben Adana'da Yavuzlar, Dervişler ve Kiremithane mahallelerinde büyüdüm. :) Stres eşiğim çok yüksek ve İstanbul muhteşem bir şehir, sadece keyif verir bana :)
Türkçe
2
0
3
442
Ahmet Çığşar
Ahmet Çığşar@ahmetcigsar·
İşleri elden çıkarıp Çinlilere satınca, bir süre öylesine takılmak istemiştim ama stressiz yaşam insanı çürütüyor. İnsanın bir stresi ve kaygısı olmalı. Belki çok hareketli ve dalgalı bir hayata alıştığım için böyle düşünüyor da olabilirim. Kullanabilen için stres ve kaygı güçlü bir itici kuvvet, kullanamayan için hayatı ıskalama ve patinaj yapma sebebi. Bir şeylerle uğraşmak, bir şeyler üretmek, hayatın içinde olmak, bir şeyler denemek, merak etmek ve hiçbir zaman emeklilik hayalimin olmaması da stres arayışımı ve yeni şeyler denememi tetikliyor olabilir. Bir hafta olmuş bir şey paylaşmayalı “Abi iyi misin?” mesajları gelmiş. Teşekkürler soranlara, her şey yolunda. Rahatı bozmak adına yeni girişim planları ve yeni ekip üzerine çalışıyorum. Fazlaca çevrimiçi olacağım tekrar :)
Türkçe
19
0
186
18.1K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@engintezcan Ben tüm yazılarınızdaki örnekleri kendime uyarlıyorum. Şablon belli hepsinde. B2B hizmet veriyorum. İnşaat sektörünün mekanik tarafındayım. Farklılaşma, vaaz, düğüm, tüm hepsiyle ilgili çalışma yaptım. Üzerinde düşündüm. İşe yarıyor. İnat, sürekli aynı şeyi tekrar etmek...
Türkçe
1
0
3
2.5K
Engin Tezcan
Engin Tezcan@engintezcan·
B2B, yani işletmeden işletmeye satış yapan markalar sürekli sitem ediyor. Sürekli B2C, yani direkt tüketiciye yönelik markalardan örnekler yazdığımı, B2B örnekler yazmadığımı, B2B’de işlerin çok farklı yürüdüğünü söylüyorlar. Başkasının işini görmeyen kendi işini keser sapı zannedermiş ya, o hesap. Her şirket kendi sektörünü ve pazarını çok özel ve çok farklı zannediyor, benim onlarca farklı sektörü gördüğümü ve hepsini paralel değerlendirebileceğimi hesaba katmıyorlar. B2C de olsa B2B de, temel prensipler aynıdır. Mesela çoğu şirket, bildiğini unutamadığı için, eski düşünce biçiminden çıkamadığı için sorun yaşıyor. Bugünkü yazıda iyi bir örnek var, B2B bir şirket. Sorunlarından kurtulabilen bir şirket... Gayrinizami Pazarlama devam ediyor. 🎖️Bildiğini unutmanın önemi Tüm abonelerin posta kutusunda. Ücretsiz abone olup okumak isteyenler için web sitemde.
Engin Tezcan tweet media
Türkçe
1
0
21
1.7K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@lubeayar Onlar alçak izleyici sadece. Fenerbahçeli değil hiçbiri.
Türkçe
0
0
0
18
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@omerrcelik Yahu dün ateşi korluyordunuz. Böyle hemen sönmüyor demek ki ateş. Siz bu ülkeyi çoktan karıştırdınız Ömer Bey. Olan yine bizlere oluyor. Yazık.
Türkçe
0
0
1
61
Ömer Çelik
Ömer Çelik@omerrcelik·
Koç Holding kurumlarına yapılan saldırıları lanetliyoruz. Türkiye’nin huzurunu hedef alanlar, güvenlik güçlerimizden kaçamayacaklar ve hukuk önünde hesap vereceklerdir. Ülkemizi karıştırmak isteyenlere asla müsaade etmeyeceğiz.
Türkçe
800
393
2.6K
257.7K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@TekYolFener Yahu başka programda söyledi zaten. Maldini sadece arkadaşıymış. Sportif direktör olmayacak diye
Türkçe
0
0
0
1.2K
Tek Yol FENER
Tek Yol FENER@TekYolFener·
Yağız Sabuncuoğlu: “Hiç söylemediğim bir bomba haber vereyim. Hakan Safi’nin futbol aklı olarak hep Paolo Maldini ismi üzerinde durduk ancak kendisinin seçimi kazanması durumunda yabancı olarak farklı sportif direktör isimlerini de görebiliriz. Son olarak Avrupa’da görev alan bir isim.”
Tek Yol FENER tweet mediaTek Yol FENER tweet media
Türkçe
85
30
2.1K
368.1K
Sercan
Sercan@oSercan1·
Hakan Safi seçilirse Gsli olurum. Aziz Yıldırım'la 10.olmaya razıyım.
Türkçe
458
49
1.4K
123.7K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@ridvanaksu Senin gerçekten için kirlenmiş. Hadesten de necasetten de arınman gerek.
Türkçe
0
0
0
6
Rıdvan Aksu
Rıdvan Aksu@ridvanaksu·
eğer Pazar akşamı Aziz Yıldırım seçimi kazanırsa Ali Koç, Fenerbahçe seçimlerinde üst üste 2. mağlubiyetini almış olacak.
Türkçe
118
115
2.4K
79.9K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@harungunduz_ Kendini akıllı sanana bak. Aziz Yıldırım da ayrıştırıyor siz de. O yüzden öyle bir Fenerbahçelilik yok. Olay transferler yüzünden değil. Bunun böyle olmayacağını biliyor herkes. Önemli olan kulübe verilen zararların tekrar edilmemesi. Ne yazık ki Aziz Yıldırım çok zarar verdi.
Türkçe
0
0
0
112
Harun Gündüz
Harun Gündüz@harungunduz_·
Fenerbahçe’de kongre üyesi profili ciddi derecede sıkıntılı. Yıllar içinde değişen Türkiye’nin küçük bir versiyonu. Makarnayla kandırılan akp seçmeni gibiler.
Türkçe
36
35
482
29.2K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@naciabuska Diyelimki kazanamadı. Fenerbahçe'yi desteklemeye devam edecek misiniz?
Türkçe
0
0
0
2
Naci Abuşka
Naci Abuşka@naciabuska·
Fenerbahçe kongre alanındayım. Tamamen tarafsız bir şekilde söylüyorum %70 Aziz Yıldırım, %30 Hakan safi beyler. Aziz Yıldırım’ı şimdiden tebrik ederim. Sonu şampiyonluk olsun..
Türkçe
258
110
2.3K
232.9K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@TolgaGizli Stad projesini de yetiştiremezsin. Biraz gerçekler.
Türkçe
0
0
0
3
Tolga Gizli
Tolga Gizli@TolgaGizli·
Oyuncu ile anlaştık kulübü vermediler biz ne yapalım diyecekler yıldız filan gelmeyecek Fenerbahçe’nin bütçesi yok dışarıdan para sokamazsın UEFA’nın net kuralları var 10 + 4 kuralı var Fenerbahçeliler değerli kongre üyeleri oyuna gelmeyin.
Türkçe
393
242
2.1K
141.8K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@ramirezwalkerr Onu transferler için seçmek de yanlış. Transferler için değil, geçmiş tekerrür etmesin, Fenerbahçe zarar görmesin diye seçmek doğru. Söyledikleri ne kadar doğru kazanırsa göreceğiz. En azından vizyon koyduğunu, geleceği kovaladığını görüyoruz. Bu kulübü bölmeyin.
Türkçe
0
0
0
149
Rıdvan Aksu
Rıdvan Aksu@ridvanaksu·
Hakan Safi, "gölge başkan" deyip duruyordu... meğerse asıl kendisinin gölge başkanı Ali Koç çıktı!
Türkçe
167
165
2.3K
62.6K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@uzaygokerman Maalesef tam tersini iddia edenler de var. Seçim sonrası hepimiz biriz. Burası Fenerbahçe. Siyasetten üstündür.
Türkçe
0
0
0
119
Uzay Gökerman
Uzay Gökerman@uzaygokerman·
Az önce bir paylaşım gördüm. Özelden yazacaktım, sonra abimdir, bunun için polemik yapmayayım, dedim. Ancak eğer mesele Aziz Yıldırım ile Kılıçdaroğlu arasında bir benzerlik, denklik kuracak seviyelere gitmişse, akıl bu eşitlemeyi yapıyorsa Fenerbahçe için düşünce üreten zihinlerde tahminlerimin bile ötesinde çok önemli erozyon başlamış demektir. Böylesi bir nefret duygusu doğru düşünce üretemez! Görüyorum ki siyaseti bile doğru okuyamayan, en basit analojiyi kuramayan bir “kalabalık” var ortada. Bugün saat 20.00’de kim seçilmişse benim için Fenerbahçe’nin Başkanı o olacak ve sezon içinde eleştireceğim bir dolu icraat yapsa da ona saygı duyacağım. Gerektiği yerde onu savunacağım, destek olacağım. Ancak görüyorum ki bu “kalabalıklar” eğer Aziz Yıldırım seçilirse yine maçlara gitmeyecek, forma almayacak, her türlü negatif şeyi yapacak. Çünkü Kılıçdaroğlu benim için tam da buna karşılık geliyor ve bunu temsil ediyor.
Türkçe
58
22
171
33K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
Aziz Yıldırım'ın son üç sezonda verdiği zararı da görebilirsiniz. Daha 6S maçı oynanmadan yaptığı Mourinho açıklaması. Kulüp futbolcularını kötülemesi. Hiçbir destek vermemesi.
Türkçe
0
0
0
24
Éomer
Éomer@eomerb·
Ben nasılsa Hakan Safi kazanır işimi gücümü bırakıp kongreye gitmeme gerek yok diye düşünüyordum. Aziz Yıldırım seçmenlerinin yaşattığı rezaleti izledim ve şu an yarın sabah için uçak bileti alıyorum. Muhtemelen benim gibi pek çok kişiyi sandığa çekecekler şu rezaletle. Hatırlattıkları için teşekkürler.
Türkçe
233
656
7.5K
403.1K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@naciabuska Aziz Yıldırım da tamamen bu zihniyette işte. Fenerbahçelilik başkan farkettirir mi? Yapmayın. Aziz Yıldırım'a tüm çağrılar yapıldı. Kabul etmiyor. Önemli olan Fenerbahçe.
Türkçe
0
0
0
33
Naci Abuşka
Naci Abuşka@naciabuska·
25 yıldır Fenerbahçe’ye ve Fenerbahçe üzerinde Aziz Yıldırım’a oy veren birisi olarak.. Aziz Yıldırım bu seçimde de 3. Kez kaybederse Fenerbahçe’yi bırakma kararı alacağım. Ölene kadar bir daha Fenerium’a girmeyecegim ve hiçbir ürün almayacağım. Gerek eşime gerek çocuklarıma Fenerbahçe ile alakalı herhangi bir ürün almayacağım. Bu da böyle biline.
Türkçe
1K
99
1.7K
164.6K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@schifo1907 Bunun Ali Koç ile ne alakası olabilir. Aziz yıldırım hariç tüm başkanlar Fenerbahçe'ye destek olmuş, olmaya da devam eder. Bu fotoğrafta Aziz Yıldırım da olabilirdi. Kendisi bencil. Sadece ben diyen biri. O seçildiğinde ancak hizmet eder. Bu bir yemek o kadar.
Türkçe
0
0
1
1.2K
şᴀғᴀᴋ
şᴀғᴀᴋ@schifo1907·
Açıkçası futbol aklı Oğuz Çetin olan hocası Aykut Kocaman olan tarafı asla desteklemiyordum Ama ne dediği belli olmayan saçma sapan konuşan paradan başka birşey konuşmayan diğer tarafıda desteklemiyordum.. Ama şu fotoyu görünce kan beynime çıktı..!!! Sen bu taraftar tarafından gitmesi için imza toplanmış tek adamsın… Sen FENERBAHÇE SPOR KULUBÜ’nün gelmiş geçmiş en başarısız başkanısın… Sen Sadettin Saran’a bile seçim kaybetmiş bir adamsın Sende az birşey yürek olsa kendin çıkar aday olurdun… Ama sen sinsi sinsi kendini tarafsızmış gibi gösterip tam seçim gecesi gerçek kimliğini ortaya çıkaran sinsi bir adamsın Bu kulüp sen ve senin muhtaçlarına kalmayacak..!!!
şᴀғᴀᴋ tweet media
Türkçe
291
355
3.7K
806K
Nuri Akmel
Nuri Akmel@n_theflash·
@lubeayar Aziz Yıldırım maalesef her zaman kendini düşünmüştür. Bu da Fenerbahçe'ye zarar verdi.
Türkçe
0
0
1
53
Lûbe Ayar
Lûbe Ayar@lubeayar·
‘ÇALINMIŞ’ ŞAMPİYONLUKLAR MI, ‘KAÇIRDIĞIMIZ’ ŞAMPİYONLUKLAR MI? Bu konuşmalara iyi bakın.. Hakan Safi, ‘çalınan’ birçok şampiyonluğumuz var derken Aziz Yıldırım ‘son maçta kaçırdığımız şampiyonluklar var’ diyor ve ‘yapı’ tarifini taaa 1930’lara taşıyor! Aziz Yıldırım’ın bu dönüşümünü normal karşılamak mümkün müdür? İki adaydan hangisi sizce doğru tanımlamayı yapıyor ve hangisi bu hırsızlığa karşı ‘bilenmiş’ görünüyor. Fenerbahçe’ye ayıp etmeyin ve gelip bugün oyunuzu kullanın lütfen..
Lûbe Ayar tweet mediaLûbe Ayar tweet mediaLûbe Ayar tweet mediaLûbe Ayar tweet media
Türkçe
298
196
1.4K
59.3K