Tweet Disematkan
oldguy
8.6K posts

oldguy
@oldguy4567906
روی سنگ قبرم هم فقط بنویسید: #از_دموکراسی_بگو #مهسا_امینی #زن_زندگی_آزادی #اعتراضات_و_اعتصابات_سراسری
Islamic Republic of Iran Bergabung Nisan 2024
1.3K Mengikuti274 Pengikut

@NasehMohi @themedicwolf1 من معتقدم زنهای ایران بالاخره توانستند با انقلاب مهسا بخش کوچکی از حقوقی که هزاران سال بود توسط سنت و دین و مردان مستبد نداشتند رو بگیرند.
یکیش آزادی پوشش هست، یکی هم حق رعایت رفاهشون در محیط های کار و فعالیت اجتماعی هست.
فارسی

@oldguy4567906 @themedicwolf1 خیلی ممنون
ولی این هشتگهای( از نظر من مسخره) چیه؟
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من به شخصه دچار حملات پانیک هستم و از هرگونه خشونت خیلی شدید و گاهی تا ماه ها دچار حملات عصبی میشم ولی تغریباً همیشه مقابل صدا و سیما در حال پیادهروی هستم، اگر جمعیتی تشکیل بشه بریم برای تصرف صدا و سیما، حاضرم جونم رو هم بدهم برای لحظه سقوط جمهوری اسلامی.
فارسی

@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah افرادی که اوم کشتن حتی انهای که سواد وحشتناک بودن و انهای که ظلم کردند حتی مردم بی گناه را کتک زدن و یک سری نگاه کردن مقصر هستند و باید جواب پس بدهند تمام. دیگه با کسی تعارف نیست
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah ببخشید بخاطر خطای تایپی متوجه منظورت نشدم.
فارسی

@NasehMohi @themedicwolf1 دکتر شما چقدر قشنگ حرفی که من میخواهم بگم رو میگید.
تا ابد
#زن_زندگی_آزادی
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی

بله!
اما نباید اسمش رو حقوق و مزایای ویژه گذاشت
ایران میگفت برای تنگه عوارض نمیگیریم بلکه هزینه امنیت و محیط زیست میگیریم.
اما حداقل دو دلیل هست برای جواب بله
۱. زنان فرق دارند؛ باردار میشوند، شیر میدهند،پریود میشوند
اگر در مورد این ویژگیها پیشبینی نشود و امتیازهایی که در مورد مردان نیست به آنها داده نشود حذف میشوند و این نباید روی دهد! مثلا مرخصی زایمان و بارداری و کمکهای دیگری در این مورد
۲. زنان هزاران سال مورد تبعیض و سرکوب شدید بودهاند و از بسیاری حقوق و مزایا محروم شدهاند و در این مورد نیاز به تبعیض مثبت هست تا رشد اجتماعی و اقتصادی کنند!
فارسی

@GoodForAll12 @IsraelPersian ولی باز هم ثابت شد هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره
فارسی

@GoodForAll12 @IsraelPersian من هم قبلاً واقعی و با تحلیل و مشاهده نتیجه گرفته بودم با این که معتقد بودم دشمنِ دشمنِ من نمیتونه دوست من باشه ولی متعصفانه بخاطر تندروهای مذهبی بخاطر منافع شخصیشون و زیر پا گذاشتن اصول لیبرالیسم از ما سپر انسانی ساختند درست مثل تمام این ۴۷ سال گذشته.
محسن رضایی کربلای۴
فارسی

@IsraelPersian بله من هم کاملاً موافق دستگیری و محاکمه افرادی مثل زکی یوسف محمود ابومصطفی هستم و از طرف دیگر هم مخالف تصرف عدوانی محل سکونت افراد دیگر هستم هم "زکی" باید عادلانه محاکمه و به سزای عملش برسه هم فرمانده و سربازی که خانه و زمین دیگران رو میگیرند باید محاکمه بشوند.
فارسی

@maedema3 @IsraelPersian ۱- شهید هدفی دارد، برای هدف توسعه سرزمینی یا دفاع از سرزمین خودش جان میدهد، کودک دو ساله شهید نمیشه به قتل میرسه، بچه ها و مربی های مدرسه میناب به قتل رسیدند.
۲- سه هفته قبل از تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران جمهوری اسلامی دهها کودک از چند ماهه تا ۱۷ سالهء بیدفاع رو بقتل رسوند.
فارسی

@mhuoorehgvbmn همیشه تن شما سلامت و دلتون خوش باشه.
سختی داره و خیلی هم سختی داره.
عابدی هم خیلی کم هست.
ای کاش کشاورزی ایران هم بتونه تمام مکانیزه بشه و انحصار تجارت و حمل میوه ازبین بره تا شما درست و به اندازه زحماتتون درامد داشته باشید.💐
فارسی

برادر آدم رو به فجیترین و ترسناکترین شکل به قتل رساندند و بعدش خودش رو به سخت ترین شکل برای دادخواهی و انسان با اخلاق بودن شکنجه میکنند.
یه سری #سطلی_سپاهی هم از این کثافتِ ج.ا حمایت میکنند.
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
اسماعیل@esmaeils1169
جواد علیکردی به ۱۸ سال حبس، دو سال تبعید به سراوان و انفصال دائم از وکالت محروم شد.
فارسی

@oldguy4567906 @ordinarydragon2 ولی این مشکل را حتی در شهرهای بزرگ که به اندازه کافی متخصص هم دارند میبینیم. کشورهای توسعه یافته مثل انگلیس و کانادا که خدمات رایگان دارند با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند ولی مهم نیست چند نفر در صف هستند پزشک موظف است اطلاعت کاملی از بیماری در اختیار مریض بگذارد.
فارسی

اینترن طب که بودم، یه کوچولوی کمتر از ۲ سال اومده بود که از تخت خورده بود زمین ولی هیچ علائمی نداشت. معاینه اش کردم و تحت نظرش گرفتم و کوچولو همچنان حالش خوب بود. وقتی میخواستم ترخیصش کنم، علائم خطر رو به خانوادش توضیح دادم و گفتم اگه اینجوری شد، سریع بیاین اورژانس.
اون شیفت من
یه اژدهای معمولی@ordinarydragon2
◾️یه نقد بسیار بسیار مهم و به جایی که به کادر درمان وارده، ادبیات و نحوه ی صحبت کردنشون با بیماره. تعداد زیادی از بیماران، خاطرات ناخوشایندشون بخاطر نحوه ی صحبت و برخوردی هست که دیدن. این نقدی هست که واقعا به جاست و به جای انکارش، باید تلاش برای اصلاحش بشه.
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah دقیقاً، تازه یه سری هم هستند که معتقدند ج.ا دستش برای پیشبرد کشور بسته هست و این هم تقصیر مردم هست.
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
سپاهی، بسیجی، نظامی شما دشمن من نیستید، با مردم بمانید تا از جمهوری اسلامی بگذریم.
فارسی

@oldguy4567906 @Vahid_Esfa_Shah هیچ موقعه یک عقیده بصورت کامل از بیننمیرود چکن همیسه بک سری اون عقیده فاسد را جور دیگری بزک نیکنند و به نسلی که از ان عقیده اطلاعیه ندارد و عملکرد اون عقیده در دوره حکومتش را ندیده قالب میکنند. مثل سلطنت طلب ها که هیلی ها از تسل جدید فور نیکنند که حکومت پهلوی و ان دوره کشور گل
فارسی

@Salari_goodgirl شاهزاده رضا پهلوی.
قاطع تونست مقام اول رو از آن خودش کنه با حد اقل ۵۰٪ مردم که ازش متنفر هستند.
فارسی

@Liliziba2 @SKeyvanian حتی ممکنه منجر به کولیت روده و معده بشه برای شما.
حتی ممکنه باعث حملات تنفسی هم بشه.
نخور عزیزم نخور...
فارسی

@SKeyvanian من حساسیت شدید به خربزه دارم اگه یک تیکه ی کوچیک ازش بخورم انگار که بک چاقو و یا خنجر رو قورت دادم تمام مسیر حرکتش تا پایین پاره میکنه میره بیچاره میشم از دردش
فارسی

@zedhal666 @SKeyvanian (لحن خیلی عربی که فارسی حرف زدن رو کسرشأن میبینه) شوما خودش یعنی خربزه نمیدونی آلرژیک ترینه...
فارسی

@SKeyvanian یع نیییی( عربی)
شما خواهرم نمیدونستی خربزه بشدت آلرژیزا ست؟
فارسی

@SKeyvanian آلرژی به خربزه معمولاً آلرژی به خود گوشت خربزه نیست بلکه به اون چیز لزجی که تخمهای خربزه توش هست و نارنجی رنگه هست، با آب قبل از خوردن تیکه خربزه رو بشورید مشکل کامل برطرف میشه.
فارسی

@TanhaDarJazireh @melorinirani من که معتقدم اگر هم گفته باشه مشکلی ندارد، شیعیان طرفدار نظام ج.ا تقیه دارند، با دشمن باید با سلاح خودش جنگید.
هیچ وقت صحنه ای که مادری نشسته بود و از قتل پسرش که توسط خودش لو رفته بود یادم نمیره پارادوکسش حد اقل ۱۰ سال توی ذهن من مونده بود تا فهمیدم لزوماً رسانه درست نمیگه
فارسی

@melorinirani @oldguy4567906 چطوری میفهمیدی؟ برای چی باید راستشوبگه که زندگی خانواده رو به خطر بندازه؟
فارسی

@Iranbhyms @Vahid_Esfa_Shah هردوشون رو باید محکوم کرد، سر اصلحه چرا باید رو به آدمهای بی پناه باشه.
فارسی

@Vahid_Esfa_Shah چرا جنایات صهیونیست ها را پخش نمی کنی. رفتی به یک نفر نگاه می کنی
فارسی

@tadayouni @Vahid_Esfa_Shah من خیلی به چنین اتفاق خوشیمنی امیدوار نیستم، ج.ا که فعلاً مشروعیتش بین مردم داخل بیشتر هم شده، و ارتجاع کوچیکه میشه ولی حذف نمیشه همونطور که هنوز هم بوکوحرام بنام دین و غیره بردهداری میکنند.
#اعتراضات_سراسری_۲۰۲۶
#عفو_مشروط
فارسی

@Vahid_Esfa_Shah سقوط رژیم ملاها سقوط ارتجاع در منطقه هست خصوصا از نوع شیعه
فارسی
















