Tweet Disematkan

به نظرم بچههایی که امسال کنکور و نهایی دارن بگن تو چه درسایی خیلی خوبن تا اگه کسی سوالی داشت بتونن به هم کمک کنن
هم برای خودشون مرور میشه و هم کسی که مشکل داره مشکلش برطرف میشه
مثلا من عربی و زیستم خوبه اگه سوالی داشتین خوشحال میشم راهنماییتون کنم.
تینو@userteana
وضعیت اکادمیک بنده در شرایط حضوری شدن امتحانات 🍌:
فارسی

















