Aynaz
11 posts


به نظرم بچههایی که امسال کنکور و نهایی دارن بگن تو چه درسایی خیلی خوبن تا اگه کسی سوالی داشت بتونن به هم کمک کنن
هم برای خودشون مرور میشه و هم کسی که مشکل داره مشکلش برطرف میشه
مثلا من عربی و زیستم خوبه اگه سوالی داشتین خوشحال میشم راهنماییتون کنم.
تینو@userteana
وضعیت اکادمیک بنده در شرایط حضوری شدن امتحانات 🍌:
فارسی
Aynaz retweetledi

@Hanabi8316 جوابش احتمال زیاد باید بشه پروانه چون میتونه چندتا معنی داشته باشه (اسم دختر، اسم حشره یا مثلا پروانهی کسب). بعد بچه ها برای این آزمون بالاخره یدونه کتاب هوش میزنن و توی بخش هوش کلامی اگه اشتباه نکنم زیاد از این مرود ها قبل آزمون برمیخورن🥲
فارسی

این چند وقته دیدم خیلیها از تجربههای بدشون با دکترها میگن، گفتم منم یه تجربه خوب رو بگم. دکتر میترا کیان واقعاً برای خواهرم عالی بود. تنها دکتری بود که کیستش رو درست تشخیص داد و از همون اول تا زمان عمل، حتی یه ذره هم استرس الکی بهش وارد نکرد با اینکه وضعیتش حساس بود . ۱/۲

No one@biiirokh
ایشون شاید علمشو داشته باشه ولی اخلاق حرفه ای خیر! تو چشمام نگاه کرد و گفت چاقی، خودتو تو آینه نمیبینی؟ مدلا و سلبریتیارو نمیبینی؟ عیناً همین حرفا و کلی حرفای از بالا به پایین دیگه زد! حتی حاضر نشد سونو انجام بده درصورتی که من مخصوصا واسه همین موضوع رفته بودم!
فارسی









