
magandalı defolana kadar aboubakar paylaşıyorum
12K posts

magandalı defolana kadar aboubakar paylaşıyorum
@serdalgidecek
Karma. paralı abuş trolü anti ganyan her gün aboubakar tarihin en büyük aboubakar arşivleri @abuspaylasiyom @abusarsiv



Vincenzo Montella: "İstifa etmeyeceğim. Daha da güçlendim."

Şu Kazma Larin ve genç Ersin le şampiyon olduk ya 😂😂😂




Candaş Tolga Işık: Sizi, sizden önceki teknik direktörler süre istediğinde eleştirdiğiniz yönünde eleştiriyorlar. Sergen Yalçın: Kimi eleştirmişim? Candaş Tolga Işık: Solskjaer mesela. Sergen Yalçın: Teknik direktörden bahset sen bana, geç Solskjaer’i falan. Teknik direktörlük ciddi bir meslek.


Candaş Tolga Işık: "Sizi, 'Siz, sizden önceki teknik direktörler süre istediğinde eleştirmiştiniz' diyorlar. Sergen Yalçın: "Kimi eleştirmişim?" Candaş Tolga Işık: "Solskjaer." Sergen Yalçın: "Ya teknik direktörden bahset sen bana, geç Solskjaer'i falan. Bir teknik direktör söyleyeceksen konuşalım. Teknik direktörlük çünkü ciddi bir meslek..."


Candaş Tolga Işık: "Sizi, 'Siz, sizden önceki teknik direktörler süre istediğinde eleştirmiştiniz' diyorlar. Sergen Yalçın: "Kimi eleştirmişim?" Candaş Tolga Işık: "Solskjaer." Sergen Yalçın: "Ya teknik direktörden bahset sen bana, geç Solskjaer'i falan. Bir teknik direktör söyleyeceksen konuşalım. Teknik direktörlük çünkü ciddi bir meslek..."





Candaş Tolga Işık: "Haaland da diyordun, n'oldu?" Sergen Yalçın: "N'oldu? Patladı." Candaş Tolga Işık: "Ne patladı hocam. Adam Premier Lig'de muhteşem sezon geçirdi. Dünya Kupası'nda da Haaland gibi Haaland. Bir özür dile istersen." Sergen Yalçın: "Dünya Kupası'nda oynuyor mu?" Candaş Tolga Işık: "Nasıl oynuyor mu hocam? Özür dilemek o kadar zor değil." Sergen Yalçın: "Yok hiç işim olmaz. Ben oyuncunun yeteneğine bakıyorum. Beni ilgilendirmiyor ya. İstediği kadar iyi oynasın. İsterse 80 tane gol atsın."










