Ege🇵🇹

4.5K posts

Ege🇵🇹 banner
Ege🇵🇹

Ege🇵🇹

@ege20le

Katılım Mayıs 2023
227 Takip Edilen157 Takipçiler
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@NoiretPhil5120 Engelleyecek kadar siklemem seni oruspu evladı kudurup ment atıp durma sesini soluğunu sikerim
Türkçe
1
0
0
26
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@_AXRONix Hakem olenin derbilerde yokmuydu ezik oruspu evladı siktir git başka bahane bul kendine ananı sikerim
Türkçe
0
0
0
20
Sergenidestekleyenadam
@ege20le Mantıken seninkide anadolu orospusu olmuş oluyorda bizim derbilerde yine hakem vardı ya senin Anadolu maçlarında o zaman seninki annen gibi sürtük olmuş oluyor
Türkçe
1
0
0
24
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@oggguzzbes Olsaydı olamazdı onu bilemeyiz o zaman neredeyse getireceği adamın şimdi ulaştığı seviyeye bak diyorum kaan adamın kafayı sikmiştir adam ne yapsın bide aq 25 haziranda rafa indirmesi bile yeter serdalın bi tane şöyle işi yok
Türkçe
0
0
0
41
Oguz
Oguz@oggguzzbes·
@ege20le tzolis o zaman beşiktaşa gelseydi o ortamdan dolayı şu an ki durumunda olamazdı zaten onu geçtim 2. başkan bu adam kaanın bu kadar şey yapmasına göz yumması efsane bi olay
Türkçe
1
0
0
75
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@oggguzzbes Nasıl bi şey fark etmezdi aq tzolisin son duruma baksana hadj moussayıda alıyodu kaan çene yapmasa
Türkçe
1
0
0
40
Oguz
Oguz@oggguzzbes·
@ege20le İstedikleri kadar da büyük adam getirsinler bir şey fark etmezdi 1 oyuncu bütün takımı kurtarmıyor sonuçta
Türkçe
1
0
0
54
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@oggguzzbes Rafa dışı her topçu zarar zaten yücel dışıda o yönetimde bi tane becerikli kişi yoktu kaan sıçtı herşeyin içine
Türkçe
0
0
0
24
Oguz
Oguz@oggguzzbes·
@ege20le Zararı 80 se 70 verseydi gayet okeydi dalga geçer gibi 10m vermesi saçmaydı ki aklıma geldi Serdal adalı yönetime geldiğinde kulüp dosyaları falan silinmişti yani önceki yönetim beceriksizin beceriksiziydi
Türkçe
1
0
0
61
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@oggguzzbes Verdimi verdi amk ben ona bakarım kim son yıllarda bu kadar para koydu kaan engel olmasa tzolis falan çekiyodu onca beceriksizin arasında elinden geleni yaptı
Türkçe
2
0
0
47
Oguz
Oguz@oggguzzbes·
@ege20le gittiğinde 10m euro verdi diye biliyorum o da bir şeyi telafi etmiyor zararları 80m euroya yakındı
Türkçe
1
0
1
50
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
@oggguzzbes İmmobile konusunda haklısında cebinden nasıl bişey vermedi aq
Türkçe
1
0
1
37
Oguz
Oguz@oggguzzbes·
@ege20le Rafa hariç çok boş adam aldılar. Bitik immobileye 6m euro maaş bağlayan da ben değilim. Cebinden de bişey vermedi verseydi zaten 3 aydır oyuncuların ödenmeyen maaşlarını öderdi. Takım içini düzeltemeyip hocayı ortaya atan da ben değilim maalesef.
Türkçe
1
0
0
37
Ege🇵🇹
Ege🇵🇹@ege20le·
Baş ağrısı
Türkçe
0
0
4
104