𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

13.5K posts

𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 banner
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒

@Alirezasssm

خوزستان 参加日 Temmuz 2019
580 フォロー中774 フォロワー
مهسام
مهسام@Mahsa_A_7313·
@Alirezasssm اونایی که اینجوری میگن بیشتر از طرف مقابل به فکرِ خودشونن اینکه بلد نیستن این قضیه رو هندل کنن : وقتی ناراحت میشه ، افسرده میشه و شاید عصبانی … از واکنش طرف و دردسرش برای خودشونه که همچین درخواستی دارن
فارسی
0
0
0
38
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
متنفرم از جمله سرطان داره ولی بش نگین پفیوز کی به تو این حقو داده که تصمیم بگیری بدونه یا ندونه
فارسی
12
1
146
3.1K
Parya
Parya@PAwillpass·
@Alirezasssm @drmargoli به صورت حاد؟ اگه acute onset نبوده به MND میخوره.
فارسی
0
0
0
19
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
سناریو یکی از مریضا داشت در حد یه قسمت دکتر هاوس میشد‌ با سنگینی زبون اومد سیتی نرمال بود نورولوژیست ویزیت قلب گذاشت قلب تو اکو شک به دایسکشن کرد بیمار سابقه تروما به سینه داشت که ریسک فکتوره ممکن بود
فارسی
7
0
93
6.8K
بوسه بر مونرو
بوسه بر مونرو@last_kiisss·
@Alirezasssm یه بار جلو اتاق عمل ۵-۶ تا از بچه های مریض اومدن گفتن بهش نگین برا چی اومده اتاق عمل؛ زااارتتتت رفتم گفتم و عمل کنسل شد 😊
فارسی
0
0
0
11
امیر
امیر@AmirKermani67·
@Alirezasssm از دکترا ایراد هکسره نمی گیرن؟
فارسی
0
0
0
120
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@mahsaCc خوبی چشم اینه واقعا بعیده یکیو ببینی چشمش زشت باشه دیگه‌ هم دروغ نگفتی هم تعریف کردی
فارسی
0
0
1
51
مه‌سا
مه‌سا@mahsaCc·
بچه ها این درسته که پسرا وقتی عاشقت میشن از چشات تعریف میکنن؟ یا اینم الکیه
فارسی
124
1
212
12.9K
Ⓜ️ohammad
Ⓜ️ohammad@Thisismohammadd·
ی حقیقتی ازت بگم؟ روز دختر کادو نگرفتی!
فارسی
176
2
590
16.5K
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@dr_fluoxetineee یه روایتی هس که موسی به خدا گفت این مورچه برا چیت بود آفریدی از عرش ندا اومد که تو یه بار پرسیدی این مورچه ده باره داره میپرسه این موسی برا چیت بود آفریدی ولم کنید بابا
فارسی
0
0
2
36
فلوکستین عبیدی
فلوکستین عبیدی@dr_fluoxetineee·
یکی بیاد توضیح بده این پشه های مادر نسکافه چه سودی برا اکوسیستم دارن آخه 😭
فارسی
5
0
22
523
Maryam
Maryam@maryammmrh·
دو روز اومدم سفر و استاد راهنمام ول نمیکنه:)) ساعت ده شب زنگ زده دعوا میکنه پشت تلفن...
فارسی
2
0
26
373
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@bicuspid_av من اولا اشتباه میکردم همراه مریضی بود یا تو خیابون یا مهمونی میخواست ویزیت شه صدمو میذاشتم براش بعد فهمیدم کسی که برا ویزیت شدنش ارزشی قائل نیس برای اون نسخه ای هم که تو این شرایط براش پیچیدی ارزشی قائل نیس و وقتتو هدر دادی
فارسی
1
0
2
69
آئورت بیکوسپید(دو لتّی سابق)
همین الان رفتم بیمار خانم بستری اورژانس رو‌ ببینم،همراهش میگه شما که متخصص قلبی بابامم قلبش درد میکنه،بابا بابا بیا بگو علایمت چیه😐 بعد توقع داشت از پشت استیشن تو اورژانس بدون حتی نوار ویزیتش کنم!
Jenny Radcliffe@darbooor

دارم بیمار و‌معاینه میکنم همراه بیمار بدون مقدمه میگه گلوی منم حس میکنم یکم خلط داره گفتم اها و رو کردم به بیمار که خب مشکل دیگه ایی که نیس ؟ خودش (همراه بیمار) ساکت شد دیگه :))))

فارسی
5
1
109
3.3K
Detective Leader 🕵️‍♀️
مگه سرما واسه زمستون نیست؟ پس چرا تو تابستون بیشتر سرما میخوریم ؟؟؟
فارسی
5
0
35
467
میکل آنژ
میکل آنژ@beeeerlin·
@Alirezasssm @maryammmrh اتفاقا اونی که توی این مورد پیگیر هست زنگ نمی‌زنه کلا، کارو میبره جلو چون واسه اون خیلی راه دست تره و به کیس‌ها دسترسی راحت تری داره، اینی که زنگ میزنه یعنی دست به سیاه و سفید نمیزنه و فقط غر سر تو میزنه تا بیشتر بگا بری
فارسی
1
0
1
16
Soroush
Soroush@fruitlessexpert·
@Alirezasssm حالا صدا رو که کاریش نمی‌هش کرد. در طول روز آب بیشتر بخور شاید به سردردت کمک کنه
فارسی
1
0
1
124
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
چن شبه تقریبا هر شب که از سرکار میام خونه سردرد دارم و ترکیبش با این صدای طبل تا نصف شب رو خدا‌ برا یزید هم نیاره
فارسی
3
0
52
1.2K
Tima
Tima@Timphoria_·
@Alirezasssm هر کوفتیه بسیار زشته کجا دیدیش😭
فارسی
1
0
1
12
Tima
Tima@Timphoria_·
@Alirezasssm ببخشید من لایکمو برمیدارم. اولش متوجه نشدم چه جونوریه
فارسی
1
0
1
35
شکوه السلطنه
شکوه السلطنه@shokouhsaltane·
@Alirezasssm من وقتی فشار عصبی رومه حتی اگر الان چیزی نباشه ظاهرا ولی یه موردیو دارم با خودم میکشم و بار روانی داره، زیونم گاهی حس میکنم بی حس میشه، سنگین میشه قبلا حتی یهو مشکل صحبت کردم پیش می اومد. و آب دهنم بسیار زیاد گلوم میگیره .
فارسی
1
0
0
647
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
@_FalsePositive_ موقعی که اینترن بودم یه مریض اومد اول نگا کرد به خانم دکتر رجیستر اورژانس گفت میشه سرم مریضمو جدا کنید بش گفت برو به پرستار بگو بعد اومد یه نگا به من کرد هیچی نگفت رفت اونورتر به خانم دکتر اتند مسمومیت گفت بیا سرم مریضمو جدا کن
فارسی
0
0
2
41
مثبت کاذب
مثبت کاذب@_FalsePositive_·
به همه خانم دکترا میگن "خانم"، "پرستار"، "آقای دکتر" یا اینجا خیلی دهاته؟
فارسی
32
0
165
44.8K