پتی غیر بور ( شعبه پابلیک ) がリツイート

پشماااام بچهها من فکر میکردم اون عینکه رو شما با ادیت گذاشتید رو چشمش، باورم نمیشه =))))))))))))))))))))
ماسکوی داک@Muscovyduck_
شجاع خلیلزاده از امشب هی یادش میافته بعد گل آفساید با عینک عکس گرفته، تو رختخواب غلت میزنه میگه اَه احمق احمق احمق.
فارسی











