
MohammadReza
2.3K posts

固定されたツイート

@khalafe_kezb خیلی عجیبه، اکثر پزشک هایی که با من توی توییتر دارند بحث میکنند،
و توی شغل خودشون کثافتکاری میکنند.
یکدونه کوله پشتی قرمز 🎒،
هم دارند.
چندتاشون اصلا تصویر خود اکانتشون از این کوله پشتی ها داشت جدای از Bio.
نمیدونستم توی بین پزشکای سهمیه ای مفت خور،
انقدر طرفدار ج.ا هست.
فارسی

@iamsum80 Humans can become Muslim,
Societies can become Islamic and therefore dysfunctional and radical.
Other than this, I don't understand what you mean by this question
English
MohammadReza がリツイート
MohammadReza がリツイート

@_pariche فقط چون که حکومت توی دادن اجازه به کثافتکاری یک نفر سهیم بوده،
دلیل نمیشه که خود فردقوه ی اراده واختیار نداشته باشه و بابت کار هاش محکوم نشه.
قدرت عاملیت ومسئولیت پذیری روازپزشک های سهمیه ای نگیرید.
من عقل دارم،وجدان دارم،اختیار دارم،
اگرفردا حکومت بهم قدرت بده،
بازم مقصر منم.
فارسی

همیشه و همهجا همه چی تقصیر ج.ا ه.
Hadi G.@hgh1995
بیاین چنتا چیزو براتون باز کنم برای فهم درست این توییت: ۱- آیا بیمار میتواند به هردلیلی (حتی مثلا برداشتن خال صورتش) به اورژانس مراجعه کنه؟ بله. ۲- آیا مراجعه به این علت (مشابه شماره ۱) درسته؟ خیر. ۳- آیا میتوان جلوی ابناء بشر رو گرفت که فقط کار درست رو انجام دهند؟ خیر
فارسی

@paratroopbrady Or how 100% of them are told to behave,
In the religion,
In its sacred texts
English
MohammadReza がリツイート

بچهها داریم رقابتو به آرژانتین میبازیم توی نفرتپراکنی به اسلام
همه دارن میگن آرژانتین بیشترین نفرتو داره
ابومحمد🇸🇦@Moh888891C
@football_li5 اي شخص يشجع الارجنتين ضد الجزائر فهو منسلخ من العروبة والاسلام الارجنتين بلد قذر و شعبه اكثر شعب كاره للاسلام والمسلمين
فارسی
MohammadReza がリツイート

یاد همکلاسی سهمیه ای مون که معتقده همه رشته ها به پزشکی حسودی میکنن و در کلاس پزشکی هم معتقده همه همکلاسی هاش بهش حسودی میکنن -تقریبا یک و نیم سال از ما عقب مونده از بس افتاده- و با کل کلاس سر این قضیه بحث و دعوا کرده افتادم :)))))
بیتا@unique2002_
نفرت میورزین که بلکه کاور کنین این موضوع رو که چقدر دلتون میخواست شما هم همونقدر تاثیرگذار باشین؛ این تماما یه مکانیسم دفاعیه. حالا میتونین هر چی میخواین بگین اما این واقعیتیه که در مورد اکثریت صدق میکنه در نهایت پزشک بودن ارزشیه که هیچ تعداد آدمی هرگز نمیتونن زیر سوال ببرن
فارسی

@khalafe_kezb خیلی عجیبه، اکثر پزشک هایی که با من توی توییتر دارند بحث میکنند،
و توی شغل خودشون کثافتکاری میکنند.
یکدونه کوله پشتی قرمز 🎒،
هم دارند.
چندتاشون اصلا تصویر خود اکانتشون از این کوله پشتی ها داشت جدای از Bio.
نمیدونستم توی بین پزشکای سهمیه ای مفت خور،
انقدر طرفدار ج.ا هست.
فارسی
MohammadReza がリツイート
MohammadReza がリツイート
MohammadReza がリツイート
MohammadReza がリツイート

نمیدونم شاید الان فکر کنین خیلی پرو ام که اینو میگم
ولی کاش نقاشیام همون موقع که بساط میکردم ویو میلیونی میگرفت
که اگه میشد شاید وضع روحی و مالیم بهتر میبود
پیجم خیلی وقته مرده ولی دوست داشتین نگاه کنین❤️🙏
instagram.com/senssism?igsh=…
رایاااا@biireya
امروز کارام کل کریمخانو گرفته😂🔥
فارسی

@SiamakRohani بله باید به همه ی مشکلات رسیدگی بشه، و بینشون هم اولویت بندی باشه،
وجود یک مشکل،
مشکلات دیگه رو حذف یا نامرئی نمیکنه.
فارسی
MohammadReza がリツイート

@ir_medea انتظاراتشون غیر منطقیه،
و میگند بیمار باید تشخیص پزشکی داشته باشه و خودش مراجعه نکنه
بعد اسم این ایدشون هم نخاله ها گذاشتند فرهنگ سازی که از دبستان بخشی از علم پزشکی رو به آدما یاد بدیم بابت این تشخیص خود بیمار، که هیچ کدوم از بالای ۱۸۰ تا کشور جهان چنین ایده ای ندادند
فارسی
MohammadReza がリツイート

@zed_mullaa جواب قصور پزشکی عمدی، حتی یک مورد، این کصشعر نیست قطعا که خیلی ها توییت میکنند:
«پزشکا تو ایران زحمت کشن، پزشکا هم خسته میشند، چرا آفتابه روگرفتید به پزشک ها و ...»
کسی که خطای عمدی ای کرد،روی خطای خودش هم تاکید کرد،۲۰نفرپزشک سهمیه ای هم به جای انتقادتشویقش کردن،
بایدتنبیه بشه
فارسی













