مدهآ
5.7K posts

مدهآ
@ir_medea
من فقط خانومای فمنیست (نه از نوع افراطی) رو دوست دارم. عرزشی/کولهایها + پسرای گدا، عقدههاتون رو اینجا خالی نکنید. اگه بلاک شدید، احتمالا آدم مزخرفی هستید.
Tehran Katılım Mart 2012
499 Takip Edilen712 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
مدهآ retweetledi

@minakamran7 از انتخاب واژگانت خوشم نیومد. میدونی که انتخاب پوشش برای ما هیچوقت یه «حق» نبوده و هنوز هم داریم براش میجنگیم و کشته میدیم؟
فارسی

چه ژانرخوبیه
امیدوارم به زودی این حق انتخاب رو برای دختران نازنین افغانستانی هم ببینیم
lily@lilynienie
2022. 2026.
فارسی

ببخشید این خانوم حکومتیه؟
ویدیوی خایهمالی دنیا جهانبخت واسه ج ا رو لایک کرده بود.
Yosra☁️@Yosi_im
تو خونه با ویدیو های این خانوم قهقهه میزنم.
فارسی

@ir_medea من تا به الان فقط در صورت تصادف یا شکستگی به بیمارستان مراجعه کردم ، توی اون چند مورد اینقدر رفتار مزخرف داشتن که من هر بار دعوام شده با پرستار و منشی
خود دکترا خیلی خوش برخوردنا
بقیه یجور خودشونو میگیرن انگار تو از پشت کوه اومدی
در صورتی که هر کس تو رشته خودش پرفکته
فارسی

#رشتو
یه توضیحی بدون جانب داری بدم.خودم هم در جایگاه پزشک و هم بیمار بودم:
شما در هر ساعتی با هر درد و علامتی که نگرانتون میکنه میتونید مراجعه کنید.
سر درد دارید نگرانید،دل درد دارید،سنگ کلیه دارید،حالت تعوع دارین و ... سایر مسائل میتونید مراجعه کنید و پزشک اورژانس باید👇
مدهآ@ir_medea
تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمتکش بیان همینجا یک رشتهتوییت بزنن و توقعاتشون از ما انسانهای معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقتهای پیشپاافتادهمون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگهای هم یادمون ندادن. کاملا جدیام. بااحترام.
فارسی

@unclebarakaa شخصا بله، اگه ایمپرشنت پایینه، میتونی برای این که دیده شه روی همین توییت کوت کنی.
فارسی

@ir_medea دور از جونت
ولی خیلی توقع بالایی نیست یه سری چیزا
مثلا
_ حداقل دو دوز مسکن خوردن برای درد یا تب
_ داشتن لیست داروهایی که همیشگی استفاده میشه
_ دونستن حساسیتا
_ توضیح دقیق علائمتون تا جاییکه میتونین .. نیازی نیست هوش پزشکو بسنجین
برای اورژانسم نوشتن همکارا دیگه
فارسی

@ir_medea هیچکس توقعی از شماها نداره..قدر شناس ترین فرد ایرانی در نهایت ناسپاس ترین هستش.اگر مطلبی گفته میشه بخاطر خودتون هستش..وگرنه پولی که پزشک از بیمار خوشحال در اورژانس میرسه با اون بدحال تقریبا یکیه ولی تایم اختصاصی و دردسرش یه شدت کمتره.۱۰۰ تا سرماخوردگی نصف شب بیاد یه شکم حاد نیاد
فارسی

@ir_medea اگر دلت میخواد بیخود و بی جهت اورژانس مراجعه کنی میتونی متصور بشی یک یا چند بیمار با اولویت بیشتر منتظر کمک پزشک و پرستارن و شما انرژی پزشک رو برای سرماخوردگی یا سردرد یا اسهالتون تلف میکنید و بیمار نیازمند تر دیرتر بهش کمک میرسه و آسیب میبینه بیمار نیازمند ممکنه خودتون باشید!
فارسی

@Allabout1186683 پول میگیری و وظیفهته که درست خدمات بدی عزیزم، مثل همهی مشاغل دیگه.
فارسی

@arvand54201650 متوجه سخنان پراکندهتون نشدم. من تیمی رو حمایت میکنم که طرف مردم کشورم وایسه، نه حکومتی که عزیزای این مملکتو کشته.
فارسی

@ir_medea بزرگ َ شدی به ندونستن و ناآگاهی امروزت میخندی چند سال دیگه تاسف میخوری که حتی برای چند لحظه پشت ایران نبودی و سوار بر موج زودون ملی گرایی از ریشه ایرانیان تاختط اون تیم ملی ایران هست نه آخوندی چون نتایج تیم فوتبال ایران در جام جهانی فارغ از پهلوی و ج ا، ثبت میشه بنام ایران ثبت
فارسی

@Xuser429153 خاک بر سرت حر*مزاده. تو بوی خون هموطناتو میدی. تو اصلا انسانی؟ چیزی از انسانیت میفهمی؟ حیف فضایی که تو این خاک اشغال میکنی ولد ز*ا.
فارسی

@ir_medea فرو مایه که دشمن تونه.
اما کیس های سرپایی رو به اورژانس های تک پزشک مراجعه نکنن. حالا اورژانسی هست پزشک برا مریض های سرپایی داره که آقا برن حرفی نیست. ولی اون ننه مرده آب که باید پنج سطح از سرماخوردگی تا سکته قلبی و مغزی رو جمع کنه این وسطا آب روغن قاطی میکنه
Turkmenistan 🇹🇲 فارسی









