مده‌آ

5.7K posts

مده‌آ banner
مده‌آ

مده‌آ

@ir_medea

من فقط خانومای فمنیست (نه از نوع افراطی) رو دوست دارم. عرزشی/کوله‌ای‌ها + پسرای گدا، عقده‌هاتون رو این‌جا خالی نکنید. اگه بلاک شدید، احتمالا آدم مزخرفی‌ هستید.

Tehran Katılım Mart 2012
499 Takip Edilen712 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
حقیقتا مشکل از خودمه که با آدمی که اگه تو خیابون ببینمش جواب سلامشم نمی‌دم، می‌شینم تو توییتر بحث می‌کنم.
فارسی
1
0
7
644
مده‌آ retweetledi
Axureoomfie // WCI
Axureoomfie // WCI@azurellete·
Why didn't I think of this I might not be woke enough
Axureoomfie // WCI tweet media
English
42
5.4K
50.3K
266.5K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@minakamran7 از انتخاب واژگانت خوشم نیومد. می‌دونی که انتخاب پوشش برای ما هیچ‌وقت یه «حق» نبوده و هنوز هم داریم براش می‌جنگیم و کشته می‌دیم؟
فارسی
0
0
3
67
Mina Kamran
Mina Kamran@minakamran7·
چه ژانر‌خوبیه امیدوارم به زودی این حق انتخاب رو برای دختران نازنین افغانستانی هم ببینیم
lily@lilynienie

2022. 2026.

فارسی
10
42
3.6K
21.5K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@meow_limow این روزا هر کی بی‌طرفه، بی‌شرفه به نظرم.
فارسی
0
0
0
16
لیمو 🍋‍🟩
لیمو 🍋‍🟩@meow_limow·
@ir_medea حکومتی نیست فکنم از ایناست که هیچی براش مهم نیست زندگیشو میکنه
فارسی
1
0
1
19
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@meow_limow آره مثل این که حکومتیه 🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
0
24
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Aby_good17 مرسی که گفتی عزیزم، بلاکش کردم 🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
0
23
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Yutaab_ تجربه‌ی منم همین بوده متاسفانه. با این که شرایط واقعا اورژانسی بوده، پرستارا درست رسیدگی نکردن.
فارسی
0
0
0
144
یوتاب 🇮🇷👑
@ir_medea من تا به الان فقط در صورت تصادف یا شکستگی به بیمارستان مراجعه کردم ، توی اون چند مورد اینقدر رفتار مزخرف داشتن که من هر بار دعوام شده با پرستار و منشی خود دکترا خیلی خوش برخوردنا بقیه یجور خودشونو میگیرن انگار تو از پشت کوه اومدی در صورتی که هر کس تو رشته خودش پرفکته
فارسی
0
0
1
274
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.
فارسی
37
10
577
15K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@97h97h ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
1
159
H.R
H.R@97h97h·
#رشتو یه توضیحی بدون جانب داری بدم.خودم هم در جایگاه پزشک و هم بیمار بودم: شما در هر ساعتی با هر درد و علامتی که نگرانتون میکنه میتونید مراجعه کنید‌. سر درد دارید نگرانید،دل درد دارید،سنگ کلیه دارید،حالت تعوع دارین و ... سایر مسائل میتونید مراجعه کنید و پزشک اورژانس باید👇
مده‌آ@ir_medea

تقاضا دارم یک بار پزشکای عزیز و زحمت‌کش بیان همین‌جا یک رشته‌توییت بزنن و توقعاتشون از ما انسان‌های معمولی حقیر فرومایه رو بگن تا با حماقت‌های پیش‌پاافتاده‌مون انقدر مصدع اوقات شریفشون نشیم. همه پزشکی نخوندن و این «بدیهیات» رو جای دیگه‌ای هم یادمون ندادن. کاملا جدی‌ام. بااحترام.

فارسی
9
17
63
3.8K
Taka Yasu
Taka Yasu@TakaYasutakaya·
@ir_medea روزي يه مريض مثل شما هم ببينيم بقيه رو ميشوره ميبره
العربية
0
0
2
133
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@sickmindzone ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
1
55
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@shukullat ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
45
شکلات تلخ
شکلات تلخ@shukullat·
@ir_medea معنی اورژانس،تریاژ رو از گوگل بخونید! برای سرماخوردگی و تجدید نسخه و نوشتن آزمایش هم برید درمانگاه،نیاید اورژانس! همین قدر ساده!
فارسی
1
0
3
85
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Hojat_as ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
1
52
hojat
hojat@Hojat_as·
@ir_medea اگه تشخیص تریاژ اورژانس اینه که کار شما اورژانسی نیست،دیگه اینقدر با عجله دنبال این نباشید کارتون زودتر راه بیفته!
فارسی
1
0
2
79
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@unclebarakaa شخصا بله، اگه ایمپرشنت پایینه، می‌تونی برای این که دیده شه روی همین توییت کوت کنی.
فارسی
0
0
1
53
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@ir_medea جدی رشتو بزنیم ریتوییت میکنید همه ببینن و آگاه بشن ؟
فارسی
1
0
1
91
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@divergent_in_Ir ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
77
Divergent
Divergent@divergent_in_Ir·
@ir_medea دور از جونت ولی خیلی توقع بالایی نیست یه سری چیزا مثلا _ حداقل دو دوز مسکن خوردن برای درد یا تب _ داشتن لیست داروهایی که همیشگی استفاده میشه _ دونستن حساسیتا _ توضیح دقیق علائمتون تا جاییکه میتونین .. نیازی نیست هوش پزشکو بسنجین برای اورژانسم نوشتن همکارا دیگه
فارسی
1
0
4
141
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Farmeliii ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
203
این برادر منه..
@ir_medea هیچکس توقعی از شماها نداره..قدر شناس ترین فرد ایرانی در نهایت ناسپاس ترین هستش.اگر مطلبی گفته میشه بخاطر خودتون هستش..وگرنه پولی که پزشک از بیمار خوشحال در اورژانس میرسه با اون بدحال تقریبا یکیه ولی تایم اختصاصی و دردسرش یه شدت کمتره.‌۱۰۰ تا سرماخوردگی نصف شب بیاد یه شکم حاد نیاد
فارسی
1
0
8
304
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@drAllma___ ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
1
0
0
80
Allma
Allma@drAllma___·
@ir_medea اگر دلت میخواد بیخود و بی جهت اورژانس مراجعه کنی میتونی متصور بشی یک یا چند بیمار با اولویت بیشتر منتظر کمک پزشک و پرستارن و شما انرژی پزشک رو برای سرماخوردگی یا سردرد یا اسهالتون تلف میکنید و بیمار نیازمند تر دیرتر بهش کمک میرسه و آسیب میبینه بیمار نیازمند ممکنه خودتون باشید!
فارسی
3
0
3
128
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Allabout1186683 پول می‌گیری و وظیفه‌ته که درست خدمات بدی عزیزم، مثل همه‌ی مشاغل دیگه.
فارسی
0
0
0
25
Allabout
Allabout@Allabout1186683·
@ir_medea مهم‌ترین چیز اینه که فکر نکنین ارث باباتونو از پزشکا و پرستارا طلب دارین عزیزم.
فارسی
1
0
0
20
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@arvand54201650 متوجه سخنان پراکنده‌تون نشدم. من تیمی رو حمایت می‌کنم که طرف مردم کشورم وایسه، نه حکومتی که عزیزای این مملکتو کشته.
فارسی
0
0
0
44
arvand آرمند
arvand آرمند@arvand54201650·
@ir_medea بزرگ َ شدی به ندونستن و ناآگاهی امروزت میخندی چند سال دیگه تاسف میخوری که حتی برای چند لحظه پشت ایران نبودی و سوار بر موج زودون ملی گرایی از ریشه ایرانیان تاختط اون تیم ملی ایران هست نه آخوندی چون نتایج تیم فوتبال ایران در جام جهانی فارغ از پهلوی و ج ا، ثبت میشه بنام ایران ثبت
فارسی
1
0
2
74
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
بغض دارم. حتی دیگه از فوتبالم نمی‌تونم لذت ببرم. دیگه تیمی ندارم که تشویقش کنم. من ایرانی حتی یه تیم فوتبال هم ندارم، دیگه کدوم ملیته که بتونه این جمله رو درک کنه؟ با همین بغض، تیم بلژیک رو تشویق می‌کنم. حداقل پادشاه بلژیک، همین ۵ ماه پیش، بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از هم‌وطنانم رو نکشت.
فارسی
8
2
53
2K
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Xuser429153 خاک بر سرت حر*م‌زاده. تو بوی خون هم‌وطناتو می‌دی. تو اصلا انسانی؟ چیزی از انسانیت می‌فهمی؟ حیف فضایی که تو این خاک اشغال می‌کنی ولد ز*ا.
فارسی
0
0
0
15
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@ir_medea چقدرحقیر چقدر ذلیل چقدر وقیح و کثیف حیف نفس کشیدن حیف بوی تعفن سرگین سگ‌میدید
فارسی
1
0
0
10
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@Nrin901710391 ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
77
It’s me
It’s me@Nrin901710391·
@ir_medea درخواست اصلي من اينه كه كدملي تون رو حفظ باشيد، اسامي داروهاتون رو بدونيد يا همراه داشته باشيد. دارو و ازمايشات به صلاحديد پزشك نوشته ميشه پس اصرار به ازمايش يا داروي خاصي نكنيد، به راهنمايي و درخواست پزشك توجه كنيد.
فارسی
1
0
23
663
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
@drsamabtahi ممنونم از توضیحاتتون و وقتی که گذاشتید 🙏🏻
فارسی
0
0
0
575
سیدامیرمحمد ابطحی
@ir_medea فرو مایه که دشمن تونه. اما کیس های سرپایی رو به اورژانس های تک پزشک مراجعه نکنن. حالا اورژانسی هست پزشک برا مریض های سرپایی داره که آقا برن حرفی نیست. ولی اون ننه مرده آب که باید پنج سطح از سرماخوردگی تا سکته قلبی و مغزی رو جمع کنه این وسطا آب روغن قاطی میکنه
Turkmenistan 🇹🇲 فارسی
2
0
13
649