
Ömer Yolbir
202 posts















Ozan Kabak ile Merih Demiral arasında seviye ve kalite farkı var. Suudi Arabistan Ligi'nin olumsuz etkisini Merih Demiral iyiden iyiye hissettiriyor. Ağırlaşmış, savunma melekeleri geriye gitmiş. Zaten geriden iyi oyun kuramaz, topla çıkamaz, moden stoper diyeceğimiz özellikleri gösteremezdi. İyi de savunamadıktan sonra geriye bir şey kalmıyor. Ozan Kabak gibi bir alternatifin varken çok fazla düşünmeye gerek yok. Ozan Kabak, sakatlıktan müthiş döndü ve Hoffenheim'da çok formda bir dönem geçirdi. Modern stoper olan o. Geriden iyi oyun kurar, topla çıkar, zaten iyi savunmacı. Abdülkerim Bardakcı ile birlikte tandemi oynaması gereken isim o. Maalesef Milli Takım'ımızda adamcılık üst seviyeye erişmiş. Montella'yı çok beğeniyorum ama ipleri futbolcuya bıraktığı ortamda ne konuşacağız. Neyse ki Ozan Kabak'a dönmüş. En azından arkayı toparlarız, Avustralya'dan yediğin o ilk saçma golü yemeyiz.



































