
@satu_lipponen Ja ?? Puolusteliko Bergholm jotenkin omankin puolueen kuulumista rälssiin tai sanoiko vihervasemmiston retoriikan tavoin, että eri asia ? Minusta on ryhdikästä ottaa asia esiin, vaikka itsekin olisi siitä hyötyjä. Joten äly hoi itsellesi, jonka mukaan pitäisi vaieta.
Suomi


























