PermanentMisunderstanding

8.3K posts

PermanentMisunderstanding

PermanentMisunderstanding

@SumppiJ

✝️🇫🇮🇺🇦🇮🇱 参加日 Haziran 2022
111 フォロー中126 フォロワー
PermanentMisunderstanding
@satu_lipponen Ja ?? Puolusteliko Bergholm jotenkin omankin puolueen kuulumista rälssiin tai sanoiko vihervasemmiston retoriikan tavoin, että eri asia ? Minusta on ryhdikästä ottaa asia esiin, vaikka itsekin olisi siitä hyötyjä. Joten äly hoi itsellesi, jonka mukaan pitäisi vaieta.
Suomi
0
0
0
22
Satu Lipponen
Satu Lipponen@satu_lipponen·
Äly hoi: 1. kauden nuori kansanedustaja moittii A-studiossa entisiä kansanedustajia hillotolpalla olevaksi rälssiksi. Oma puolue on saanut liki 8 milj. euroa puoluetukea 2026 + verovapaita etuja ja etuoikeuksia. Kansanedustaja tietää, mistä puhuu. Katsokoon ensin peiliin.
Satu Lipponen tweet media
Suomi
172
6
138
13.7K
PermanentMisunderstanding
@PiaKauma @YleAstudio Suomalaisen korruption malli: Poliitikot myöntävät avustuksia ex-poliitikkojen överisuurien johtajapalkkojen järjestöille. Kaverien johtamille järjestöille. Turhaan yritätte selittää muuta.
Suomi
0
1
79
947
PermanentMisunderstanding
@armanalizad Aikanaan osaksi tuon aloituksesi ajatuksen vuoksi olen itse pariin kertaan downgreidannut vaativammista hommista helpompiin; vittuuntuneena oman ajankäytön ja henkisen kantin huoraamisella maksamaan korkeita veroja ikuisopiskelijoihin ja kaiken maailman työhaluttomiin pummeihin.
Suomi
3
0
11
871
Arman Alizad
Arman Alizad@armanalizad·
Miettikää et käytte koko ajan salilla, syötte hyvin ja teette ihan helvetisti töitä lihaksikkaan kroppanne eteen, mut sit joku tulis ja ottais 50% teidän lihaksista ja antais ne jolleki jäbälle joka ei liiku koskaan ja dikkaa makoilla sohvalla & syödä sipsejä
Suomi
111
144
2.9K
62.4K
PermanentMisunderstanding
@SebastianTyne KD ei halua antaa Setalle tukea. Tiedät tämän itsekin. Sikamaista luoda valheellista mielikuvaa ainoasta puolueesta, jonka kanssa olette suunnilleen samoilla linjoilla asioista. Haluatko tehdä KD:stä vihollisen, mikä trumppimainen sekasortoa aiheuttava tyyli PS:llä tuntuu olevan?
Suomi
2
0
0
112
Sebastian Tynkkynen MEP 🇫🇮
Nyt olisi ollut historiallinen mahdollisuus leikata Setan ja vastaavien identiteettilobbarien tuet ja ohjata soten järjestörahoitus kohtaavaan työhön. Mutta niin vain kristillisdemokraatit äänestivät oikeudenmukaisten kriteerien määrittelyn pois ministeri Rydmanilta. Taas nähtiin se, että tiukan paikan tullen KD:n arvot lentävät roskakoppaan. Tällä kertaa kridepuolue onkin pridepuolue. Tällaista mahdollisuutta, joka nyt menetettiin, ei tule pitkään aikaan uudestaan. Herra varjele.
Suomi
39
93
1.5K
18.5K
Riikka Purra
Riikka Purra@ir_rkp·
”En ole persu, mutta kyllä tämä on vaan just näin!” ”En äänestä persuja, mutta kyllä ne ovat oikeassa ja tekevät oikein!” ”On kyllä vaikeaa olla muu kuin persu.” Ja sama taas ja taas, asiasta toiseen. Niin? Silloin varmaan kannattaa olla persu, äänestää persuja, seisoa oikean asian takana eikä selitellä itselleen tai muille. Politiikan kanssa saa käyttää omia aivojaan. Emme me täydellisiä ole, mutta olemme tosissamme. (Kuvassa aikainen aamukahvi ja koira vesisateessa.)
Riikka Purra tweet media
Suomi
176
166
3.3K
57.9K
PermanentMisunderstanding
@NatalkaKyiv Well, maybe we now understand a little bit better, how Putler gets new voluntary meat to frontline and why Putler does not care (or better: even hopes) about casualties.
English
0
0
3
59
Natalka
Natalka@NatalkaKyiv·
One thing is for sure — Putin is very lucky when it comes to ruling over a people like the Russians.🤪
English
323
264
1.6K
48.6K
Mika Salmi
Mika Salmi@MikaUolevi·
@Apar_maker Maassa jossa lähes kaikki sähkö tulee maakaasusta…
Suomi
3
0
25
2K
Major
Major@Apar_maker·
Tosi miehet käy Qatarissa juomassa teetä ilmastoiduissa katukahviloissa. Varmaa siellä pöydissä naureskellaan suomalaisten hiilinieluille.
Suomi
26
140
1.6K
55.8K
PermanentMisunderstanding
@OsmoSoininvaara Olisiko mahdollista, että kommunistista vihreäksi siirtyneet kustantaisivat edes jotain itse ? Eivätkä aina vinkuisi kollektiivisen kullaron puoleen - paitsi autoilijat, joiden pitää kustantaa omien lisäksi myös muiden viulut.
Suomi
0
0
6
88
Osmo Soininvaara
Osmo Soininvaara@OsmoSoininvaara·
Olisiko kohtuuton pyyntö, että kun hallitus järjestää viihdyttävän poliittisen showpainiottelun niin kun tänään, se kustantaisi katsomon puolelle popcornit?
Suomi
30
4
107
6.6K
MaSu🦋
MaSu🦋@kolmetoivetta·
Uutuus
MaSu🦋 tweet media
Eesti
7
3
60
552
Taija Myyrä
Taija Myyrä@taija_myyra·
Mulla on kaksi sopivaa kansallispukua. Vielä kun tulis semmosia sopivia menoja, joihin voisi mennä näillä. 👌
Taija Myyrä tweet media
Suomi
39
1
248
5K
PermanentMisunderstanding
@PetteriOrpo Puolustat korruption suomalaista muotoa: Poliitikot myöntävät rahaa toisille ex-poliitikoille, kavereilleen. Emme tarvitse 50 eri lasten auttavaa puhelinta tai 100 somalijärjestöä. Emmekä kattojärjestöjä. Haluatko edes oikeasti säästää vai olla rahaa kavereille kylvävä vassari ?
Suomi
0
1
31
241
Petteri Orpo
Petteri Orpo@PetteriOrpo·
Ministeri Rydmanin esittämistä STEA-avustusten kriteereistä ei ole hallituksessa sopua. Ministeri ei voi edistää asiaa ilman hallituksen hyväksyntää. Siksi vien asian valtioneuvoston istuntoon käsiteltäväksi. Säästöihin on sitouduttu ja ne toteutetaan yhdessä.
Suomi
950
40
302
291.1K
Anna-L
Anna-L@AnnaStanu·
@SumppiJ @viren_matti loukkaavat eleet, muun häiritsevän möykkäämisen naisten perään. Perussa, Argentiinassa, Mexicossa myös. Lakeihin liittyy puhelinpalvelu, hätänumeto, johon voi heti ilmoittaa katuhäirinnästä. Rangaisuksena sakkoja. Suuri vaikutus näillä. Kun osaa käyttäytyä, ei tule onglmia.
Suomi
1
0
0
20
Matti Viren
Matti Viren@viren_matti·
Naisviha on YLE & HS:n mukaan kauheaa Suomessa. Mutta jutut tuntuvat kyllä kielivät enemmänkin miesvihasta: "Yksikään karhu ei ole minua pelotellut, mutta sitten jotenkin ne limaiset miehet, Leino aloittaa”. No onneksi väestönvaihdon myötä asia korjaantuu. yle.fi/a/74-20225601
Suomi
55
86
1.4K
23.9K
Mikko Vuorenpää
Mikko Vuorenpää@MikkoVuorenpaa·
Eikö Kiuas kannata neljän päivän työviikkoa, johon siirtymällä irtisanomiset voisi vältää. Ja hänen järjestössään riittäisi käsittääkseni ihan vaan yhdenkin päivän työviikko hommien hoitamiseen. Hyvää huomenta.
Mikko Vuorenpää tweet media
Suomi
43
106
2K
21.3K
PermanentMisunderstanding
@TechFinland On oikein, että ihmisiä kohdellaan yhdenvertaisesti työelämässä. Teille ja pridelle haistatan pitkät paskat jatkuvasta agendan naamaan hieromisesta. Esim verileikkejiäkö teknologiateollisuuden konttorissa kannatatte - aina vain överimmäksi vetää haista paska pride ?
Suomi
0
5
157
1.5K
Teknologiateollisuus
Teknologiateollisuus@TechFinland·
Jokaisella on oikeus tulla kohdelluksi yhdenvertaisesti työelämässä. 🫶 Yhdenvertaisuus ja ihmisoikeudet eivät ole mielipidekysymyksiä, vaan perustavia arvoja. 🌈 Hyvää ja turvallista Pride-viikkoa! 🌈
Teknologiateollisuus tweet media
Suomi
16
14
128
43.5K
PermanentMisunderstanding
@AnnaStanu @viren_matti Väkivaltaa en hyväksy koskaan. Kummaltakaan sukupuolelta. Koskee myös henkistä väkivaltaa ja missä naiset ovat parempia. En myöskään hyväksy vakavaa seksuaalista häirintää, mutta missä rajanveto on jo vaikeampaa; Ei esim ole hyväksyttävää työpaikalla jatkuvasti suoraan ehdotella.
Suomi
1
0
0
25
Anna-L
Anna-L@AnnaStanu·
@SumppiJ @viren_matti Oletko nyt tosissasi sitä mieltä että biologiaa pakottaa? Että tahto ja tahdonalainen käytös ei ole terveiden yksilöiden kohdalla ihmiyhteisössä määräävä? Kakkaatko myös mihin vain kadunkulmaan heti kun kakattaa? Pieraiset äänekkäästi? Tämäkin oli nimittäin joskus ihan normaalia
Suomi
1
0
0
24
PermanentMisunderstanding
@AnnaStanu @viren_matti En minä vaadi naisilta mitään länsimaisten hyvien tapojen ylittävää itsensä peittämistä. Vaatetus tilanteen mukaan. En paheksu, mutta silti ihmettelen useiden naisten hinkua pukeutua vaikkapa minihameisiin ja sitten paheksuvat miesten kuolaamista. Kaksinaismoralistista.
Suomi
1
0
0
27
Anna-L
Anna-L@AnnaStanu·
@SumppiJ @viren_matti - tukudut siis mulkahien selitykseen että mieihet eivät voi peniksilleen yhtään mitään joten naisen tehtävä peittäö itsrnsä muutoin penis pakotta miehen ahdistelmaan. No, en epäillytkään että mitään eroa olisi missään kulttuurissa.
Suomi
1
0
0
34
PermanentMisunderstanding
@AnnaStanu @viren_matti Senkus kiukuttelet, mutta biologia on mitä on. Toki enemmistön joukkoon aina mahtuu pieni vähemmistö toisella tapaa asioita kokevina ja jotka ovat viime vuosikymmeninä saaneet ihan liikaa huomiota. Pienet vähemmistöt besserwisseröivät valtaenemmistöä.
Suomi
1
0
1
36
Anna-L
Anna-L@AnnaStanu·
@SumppiJ @viren_matti Mitä sä luulet selittäväsi? Ollaannko siinä keskustelun vaiheessa jossa miehet itse vetää biologian esiin , ei voi mitään sössönsöö eli itse vähentää itsensä täysin hallitsrmattomiksi peniksiksi? Ahdistelu on valinta, iljettävää, vastenmielistä ja pelottavaa huonoa käytöstä
Suomi
2
0
0
79
PermanentMisunderstanding
@AnnaStanu @viren_matti Ja loput 1/10 naisista toivoo, että antaisipa edes joskus joku mies huomiota. Kiinni käyminen tahi törkeä ehdottelu on eri asia, kuin kaksimielinen vihjailu silloin tällöin. Biologia molempien sukupuolien osalta kun on, mitä on, ja ohjaa myös naisten tarvetta saada huomiota.
Suomi
1
0
2
106
Anna-L
Anna-L@AnnaStanu·
@viren_matti Väheksyt ja pilkkaat sitä että 9/10 suomalaisnaisista kokenut seksuaalista häirintää ja puolet joutunut kokemaan väkivaltaa. - tästä puhuminen aina johtaa väitteisiin miesvihasta mikä vain alleviivaa miesten käytösongelmaa jonka kanssa naiset joutuvat ja ovat joutuneet elämään.
Suomi
7
0
15
1.2K