Bir Annenin Fon Günlüğü

2K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye 参加日 Mayıs 2026
862 フォロー中1K フォロワー
Bir Annenin Fon Günlüğü
@susamsokagi37 Kısacası; manavda domatesten çok kripto para veya borsa konuşuluyorsa, arkana bakmadan uzaklaşmak ya da en azından kâr realizasyonu yapmak hayat kurtarabilir. 😊
Türkçe
0
0
0
5
Küçük Yatırımcı
Küçük Yatırımcı@susamsokagi37·
🙋Sokakta gördüğün arkadaşın, gittiğin berber, alışveriş yaptığın manav bile aynı yatırım aracını konuşuyorsa ona karşı temkinli olmanın vakti gelmiştir.. 👉🏼Bir söz vardır ya ;
Küçük Yatırımcı tweet media
Türkçe
18
1
41
807
Peri🧚‍♀️
Peri🧚‍♀️@Peri1473340·
@hsadic612 Afiyet olsun iyi akşamlar huzurlu vakitler ⭐🙋‍♀️🧚‍♀️🐞
Türkçe
1
0
2
27
YatirimDefteri
YatirimDefteri@YatirimDefterii·
#Servet , Gösterilen Değil; Görünmeyendir İnsanlar genellikle serveti pahalı arabalarda, büyük evlerde ve dışarıdan görünen yaşam tarzlarında arar. Oysa gerçek servet, çoğu zaman başkalarının göremediği şeydir. 💡 Bankadaki birikim, yatırım hesapları, gelecekte özgürlük sağlayacak varlıklar… Bunlar gösterişli olmayabilir. Hatta çoğu zaman dikkat bile çekmezler. 🚨 #Çünkü servetin gerçek amacı başkalarına bir şey kanıtlamak değil, kendine seçenekler sunabilmektir. Gerçek zenginlik, istediğin zaman “hayır” diyebilme özgürlüğüdür. Ve bu özgürlük, görünmeyen birikimlerin üzerine inşa edilir. 💰 #Borsaİstanbul #yatırım
YatirimDefteri tweet media
Türkçe
11
0
17
155
Bir Annenin Fon Günlüğü
@AliYatirimci Çok haklı bir sitem.Maalesef bugünün ekonomik şartlarında sadece tasarruf etmek yetmiyor, parayı akıllıca büyütmek gerekiyor."
Türkçe
1
0
1
46
Ali | Genç Yatırımcı
Ali | Genç Yatırımcı@AliYatirimci·
Biz gençler nasıl ev alacağız? Nasıl araba alacağız? Nasıl mutlu bir aile kuracağız? İlk 1 milyona ulaşmak için yıllarca birikim yapıyoruz. Ama o para bugün sıfır bir araba almaya bile yetmiyor.
Türkçe
20
1
30
6.5K
keyser
keyser@keyserr_s·
Ne yalan söyleyim şuradayken bir korktum malum bugün de #AşureGünü tarihteki büyük hadiselerin ortak noktası, burdan aşağı giderse gemi karaya vurur aşure yapacak malzeme de alınmazdı. #borsa #xu100
keyser tweet media
Türkçe
17
1
83
1.2K
Yol Uzun | 2030
Yol Uzun | 2030@Finansozgurlugu·
Portföye 5 tane daha #TUPRS ekledim. Güvendiğim hisseler düştükçe kademeli alışlar yapıyorum. ❗️Yatırım tavsiyesi değildir, risk yatırımcıya aittir.
Yol Uzun | 2030 tweet media
Türkçe
7
0
27
592
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Gamze6835 70 bin TL'yi Reeder hissesinde 8 bin TL'ye düşürmek gerçekten kalbe iyi gelmeyecek bir tecrübe olmuş. Eşinizin "araba alacağız" hayaliyle biriktirdiği para olunca o yük daha da ağırlaşmıştır, geçmiş olsun.
Türkçe
1
0
1
45
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Gamze6835 Aynı fikirde olmamıza sevindim. Dualarınız ve güzel dilekleriniz için de ayrıca çok teşekkürler; hepimiz için hayırlı, bereketli ve bol kazançlı bir dönem olur inşallah.
Türkçe
1
0
1
18
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
27
0
48
2.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@siyahsancakx Halil Ergün bu çıkışıyla, kavramların içinin boşaltılmasına ve ideolojik istismara tepki gösterirken; Atatürk’ü dogmatik bir figür olarak değil, Osmanlı'dan devralınan mirasla Cumhuriyeti inşa eden tarihsel bir lider olarak görmeyi tercih ettiğini ifade ediyor.
Türkçe
0
0
0
9
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Oyuncu Halil Halil Ergün: ▪️"Ben Cumhuriyetçiyim, Atatürkçü falan olmadım. Her haltı Atatürkçü olanlar yiyor." ▪️"Mustafa Kemal dahil hepimiz imparatorluk çocuğuyuz. Mustafa Kemal gökten zembille inmedi."
SİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
573
256
3.6K
468.6K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Salihcxt Haklısın, Türkiye bu konuda tam bir cennet. Dört mevsimin hakkıyla yaşandığı bu topraklarda her meyvenin, her sebzenin lezzeti, kokusu bambaşka.
Türkçe
0
0
1
10
Kral Can
Kral Can@Salihcxt·
@hsadic612 Ülkemin bütün meyve ve sebzeleri güzel ayırt edemiyorum 💛 Allah’a şükürler olsun 🤲
Türkçe
1
0
1
15
Bir Annenin Fon Günlüğü
Eşim pazar alışverişimizi yapmış... Ülkemizi çok seviyorum... Her türlü sebze ve meyve yetişiyor 🇹🇷 Rabbimize şükürler olsun... 😊 #domates #biber #patlıcan 🍅 🍈🍓 🍒 Siz en çok hangi sebze ve meyveyi seviyorsunuz? Yorumlarda buluşalım...
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
12
0
42
648
Ezgi
Ezgi@Ben_ezooo·
Aşk hayatınız ne durumda ?
Türkçe
58
8
114
5K