جامونده از قطار🥫 がリツイート

تمام کنکوریهای هنر بعد خداحافظی با رستمعلی:
کیان@foghehustler
مووآن کردن از معلم/استاد خوب از مووان کردن از هزارتا اکس سخت تره. یعنی چی که دیگه قرار نیست استادم رو ببینم؟ تکلیف اونهمه سوال و جواب خاطره انگیز چی میشه پس؟ یعنی میخوای بگی قرار نیست تا ابد ازت چیزای جدید یاد بگیرم و یکی دیگه بیاد چیزای جدید یادم بده؟؟ من بهت خیانت نمیکنم استاد.
فارسی














