Ms

165 posts

Ms banner
Ms

Ms

@rend_rend_rend

参加日 Mart 2026
135 フォロー中8 フォロワー
Ms
Ms@rend_rend_rend·
دوستای جدیدم
Ms tweet media
فارسی
0
0
2
5
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی من فردای خودم رو نمی‌تونم ببینم
فارسی
0
0
0
28
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
من الان نميخوام ازدواج كنم ولى وارد رابطه اى كه تهش ازدواج نباشه هم نميشم اصلا.
فارسی
10
9
180
3K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و‌ همه همیند ولی لزوما به سمت خوبی نمیره حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی
0
0
0
28
Hamid 𝕏
Hamid 𝕏@hamiderfani·
پورشه اعلام کرده که ۳۹۰۰ نفر رو لِی‌آف خواهد کرد. دلیل اصلی مشکلات مالی و کاهش فروش بلاخص در چین و اثر تعرفه‌های امریکاست و عدم توان رقابت پورشه با برندهای چینی در بازار چین هست. ویدیو زیر بخوبی یکی از تِرهای اخیر پورشه در پرچمدارش Cayenne EV رو نشون میده.
فارسی
7
1
109
38.7K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@marishinyyy نمی‌دونم چه فیلمیه ولی چقدر خوب بازی میکنه در دنیای تو ساعت چند است همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی
0
0
0
120
َꪑꪖꪹꪗ
َꪑꪖꪹꪗ@marishinyyy·
دَر نکوهشِ هَـول بودن ..😏
فارسی
13
7
336
45.4K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zaariran @mo_perau ولی خدا کنه آدم پولداری که احمقه رو نبینی. هرچقدر آدم پولدار و عاقل میدرخشه آدم احمق، هرچقدر هم که پول دار باشه حتی لازم نیست دهن ش رو باز کنه از مدل مدل نگاه کردنش هم بیزار میشی
فارسی
0
0
0
27
MO
MO@mo_perau·
جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در می‌ره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس. سیاوش چراغی‌پور: اون بنز منم، اون کارخونه‌م منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام. جهان با من برقص-سروش صحت به نظرم این حرف خیلی درسته، همون‌قدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran

وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣

فارسی
5
0
71
8.1K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@aaniarch قشنگی چشم گیر یعنی چی
فارسی
0
0
0
16
پرتغال خانوم
من: درهم شکسته، بدون هیچ قشنگیِ چشم‌گیری، اما هنوز سرپا.
پرتغال خانوم tweet media
فارسی
8
0
156
1.8K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@786_fajr اخ اخ 🌹❤️
العربية
0
0
1
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
نمی‌دونم چرا ولی همیشه از پیری ها خوشم میاد اگر خجالتی نبودم میپریدم بوس شون میکردم
Ms tweet media
فارسی
1
0
2
58
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@Morybadakhlagh به جان خودم که در به در دنبال ش میگردم از قدیم
فارسی
0
0
1
111
مورینتس
مورینتس@Morybadakhlagh·
یه سوال ؟ همتون صادقانه جواب بدین لطفا، آیا از مرگ میترسین🤔
فارسی
517
1
345
39.5K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes صرفا مزاحی بود برای کوچک شمردن آلام و تقدیر از شجاعت ت
فارسی
1
0
0
10
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes چقدر هم چیز داری ازش همین که از جنس کاغذ (عه) باز خوبه
فارسی
1
0
0
29
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@emre226182 واقعا کاملا موافقم
فارسی
0
0
1
14
tete
tete@emre226182·
هروقت جاییم که یک بچه کوچیک با مامانش هست بیش از پیش مطمئن میشم نباید بچه داشته باشم😶‍🌫️ بی نهایت سخته واقعا خودتون و از نظر روانی برای وقف کردن آماده کنید و بعد بچه بیارید
فارسی
1
0
5
65
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@TheNowhereGirl0 همین که به زن زندگی آزادی معتقدی عالیه رواست تنها به خاطر همین من قربون شما برم
فارسی
1
0
1
29
Taraneh
Taraneh@TheNowhereGirl0·
بعضی آدما انقد مهربون و دوس داشتنی‌ان، همش دوس داری بهشون بگی قربونت برم
فارسی
2
0
3
95
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@kian_aghaei @xbyelli چقدر خوشحالم که بعد مدت ها به پست به جز پیک می پلیز دیدم
فارسی
0
0
0
16
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@OrderOfTheShah خوبه که چه مشکلی باهاش داری ؟
فارسی
0
0
0
34
BEHDAD
BEHDAD@OrderOfTheShah·
دوستان کربلا چه خبره؟🫪
فارسی
170
62
664
49K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
خانم رییس سه لول‌‌ بالاتر امروز تو جلسه سه تایی بین من و رئیسم‌ و اون بازم برام بوس صدا دار همراه با حرکت دست فرستاد و باز من لبخند زدم ولی چند ساعت بعدش رفتم براش گیلاس خریدم هر دونه ای که میخوره از اون ور داد میزنه و تشکر میکنه
Ms tweet media
Ms@rend_rend_rend

یه مدیر سه لول بالاترمون رو جدیدا عوض کردن و یه خانومی اومده جاش. چند روزه امروز وقتی داشت میرفت صدام کرد جلوی همه برام بوس فرستاد لیترالی بوس صدا دار همراه با دست منم خشکم زده بود هنوز م تو شوکم

فارسی
0
0
2
47
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@yasi_t1998 علاقه خاصی به اون قسمت ها دارم ارادت فراوان هم به گاندو 😅
فارسی
0
0
0
15
yasi_tabatabayi
yasi_tabatabayi@yasi_t1998·
@rend_rend_rend انتخاب خاصی بود، معلومه اهل کشف جاهای کمتر دیده‌شده‌ای 😎
فارسی
1
0
1
73
yasi_tabatabayi
yasi_tabatabayi@yasi_t1998·
یه شهر معرفی کن که ارزش سفر داره ؟
فارسی
138
0
122
11.4K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@amooaria اخ قوربون آدم خوش سلیقه دمت گرم بعد عمری یه پست درست دیدم بلاخره البته شخصا ۵۲۳۶ پرسنم ولی همه شون خوبن
فارسی
0
0
0
54
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@hamiidaskarii قسمت اولش رو دیدم. هرچی تلاش کردم هیچی از دو فصل قبل ش یادم نیومد. ولی نمی‌دونم چه حکمتیه هنوز اکثر سکانس های سرسی و آریا رو یادمه
فارسی
1
0
1
7
همید
همید@hamiidaskarii·
فصل جدید House of the Dragon اومده و منتظرم برگردم خونه و ببینمش، اینجوری و خونه بابام حال نمیده 🥸
فارسی
4
0
21
413