نگینی👆🏻

5.4K posts

نگینی👆🏻 banner
نگینی👆🏻

نگینی👆🏻

@whoseyourmind

تو خوبی

参加日 Ocak 2020
273 フォロー中151 フォロワー
ف.ف
ف.ف@FFARINAMFF·
@whoseyourmind وقتی وارد استپ وزنی شدی این کارو بکن
فارسی
1
0
1
4
ف.ف
ف.ف@FFARINAMFF·
یه هفته اس مث گاو دارم می خورم و هر شب هم دارم نون خامه ای می خورم و سه کیلو اومدم پایین واااااااا
فارسی
4
0
27
453
سَيـارِه
سَيـارِه@zohre_mon·
ولي بدني كه دارم ب دست ميارم و ميسازم ارزش تموم اين سختيا و مرغ خوردن و تخم مرغ خوردنا رو داره 🤓
سَيـارِه tweet mediaسَيـارِه tweet media
فارسی
3
0
33
865
ࢪُزانا
ࢪُزانا@roziiiam·
ولی‌ من‌ ارتعاش و وایب‌ آدمارو ‌تو‌همون ‌سلام‌ اول ‌میگیرم.
فارسی
2
0
56
562
talaa
talaa@talashafiiieiii·
امیدوارم این اخر هفته خوب بگذره. وگرنه از این ناراحت تر میشم.
فارسی
1
3
48
602
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
کاش حداقل گریه کردن باعث می‌شد لاغر بشم
فارسی
0
0
3
63
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
من و لباس کارم👩🏻‍🍳💚
نگینی👆🏻 tweet media
فارسی
0
0
2
26
🦠🦷nafas
🦠🦷nafas@nfasam55·
فقط اسکینی هارو فالومیکنید؟؟ ما تپولو ها هم دل داریمم
فارسی
1
1
8
78
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
@nfasam55 من bmi ام ۳۱ بود دکتر غدد بهم اسپارتینا داد از دوز ۲.۵ شروع کردم الان دوره سومم دارم دوز ۵ میزنم اما وزنم ثابت مونده و هرکار میکنم تغییر نمیکنه شماهم اینطوری شدی؟
فارسی
0
0
0
23
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
من چجوری میتونم ۵ کیلو وزن کم کنم؟
فارسی
0
0
2
23
Azadeh
Azadeh@azadehfllh·
برای این دامن چه مدل نمیتنه ای پیشنهاد میکنید؟ چندماه افتاده گوشه کمدم
Azadeh tweet mediaAzadeh tweet mediaAzadeh tweet media
فارسی
4
0
12
1.8K
نگینی👆🏻 がリツイート
MRYM
MRYM@peydanmikoni·
کل روز خوابم میومد ، الان که باید بخوابم خوابم نمیاد زندگی سخته چقدر
فارسی
0
1
34
337
Fadileh
Fadileh@AnotherFati·
بعضی دلتنگیا مثل بدن درد بعد ورزش میمونه، در اوج تلخی دوست داشتنیه...
فارسی
1
0
8
82
ف.ف
ف.ف@FFARINAMFF·
@whoseyourmind بعد سه ماه رژیم سخت فک کنم شوک بود این
فارسی
1
0
1
26
Azadeh
Azadeh@azadehfllh·
@whoseyourmind بک لس هایی که هست خیلی پهن ان دوستشون ندارم چیزای معمولیم ندیدم ک بند دور‌گردن و پستش بکلس شه :(
فارسی
1
0
1
15
dela
dela@delade97·
شاید کمی نامحبوب: اسپری بدن نیوا خیلی بهتر از داو🌝
فارسی
3
0
8
373
S
S@Seray3epkalo·
@whoseyourmind نخوردم اونو😭
فارسی
1
0
1
14
S
S@Seray3epkalo·
قرمه سبزی و قیمه واقعا بدمزه و ناجالبن. به جاش خورشت کرفس بخورید
فارسی
10
0
31
940
Maya
Maya@Mayaa_amm·
simple✨
Maya tweet mediaMaya tweet media
Español
6
0
226
4.7K
Tara
Tara@basedigevaghean·
یه تیرامیسو انبه درست کردم که انگشتاتو میخوری
فارسی
3
0
17
618
ehtemalat
ehtemalat@ehtemalatt·
الان روز سومه رژیم گرفتم و هنوز وزنم تغییر نکرده. به هرحال من تلاشمو کردم و وقتشه بپذیرم مشکل ژنتیکمه. با حکمت خدا جدل نمیتوان کرد و نشاید به عبث خودمو از بستنی نوتلا محروم کنم.
فارسی
1
0
28
594
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
بچه ها این دوره های شکم تخت که برگزار میکنن همش مارکتینگه؟
فارسی
0
0
2
32