Post

@MotionRobotic فک کنم زاویه ی رو به رو ایستادنت برا عکاسی خوبه نیم رخ ها فک کنم بد باشن در هر صورت جذابید
فارسی

@MotionRobotic زاویه اشتباهه پس
دماغ ایرانی عمل نمیخواد🤫
فارسی

@MotionRobotic یه تقارن ریز بزنه روش عالی میشه
عمل لازم نیست به صورتت میاد
فارسی

















