Moon
243 posts


@alipalvane اره خوبیش اینکه که دوران نقاهتش خیلی کم اما تا یک ماه اول حس میکنی یک چیزی تو چشمت این خودش خوب میشه نگران نشو و قطره هاتو سر تایم و دقیق بریز ، بسلامتی هم باشه
فارسی

@moonlight7330 دکتر بهم گف فمتو اسمایل بهترینشه دیگ
احتمالا اونو انجام بدم اختلاف قیمتی هم ۱۰ ۲۰ تومن بیشتر نی
ولی خب کمتر به چشم فشار میاره
فارسی
























