Erman

32.5K posts

Erman banner
Erman

Erman

@34Eru

Yanlış herkes yapıyor diye doğruya, doğru kimse yapmıyor diye yanlışa dönüşmez... 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Gazi Mustafa Kemal Atatürk ❤ ❤🤍 💛💙 💙

Turkey 가입일 Ekim 2014
960 팔로잉583 팔로워
고정된 트윗
Erman
Erman@34Eru·
homo sum humani nihil a me alienum puto
Filipino
0
1
18
0
Erman 리트윗함
Fenerbahçe Medicana
Fenerbahçe Medicana@FBvoleybol·
Yıllardır aynı arma için verilen mücadele, birlikte yaşanan sayısız zafer ve hafızalara kazınan nice unutulmaz an... İyi ki doğdun, iyi ki bizimlesin kaptan! 💛💙
Türkçe
41
168
1.7K
16.5K
Erman
Erman@34Eru·
@elscorpioon14 Euroleague seviyesinden Eurocup seviyesine iniyor olmaktan dolayı olabilir...
Türkçe
0
0
0
57
Erman
Erman@34Eru·
@gamzemidesem 25 Haziran'a 3 gün 5 futbolcu kaldı. (Gelenler 1 TD. 1 Santrfor) Sezon sonu 64500 kişilik stadımızda şampiyonluk kutlamaya 11 ay...
Türkçe
0
0
1
89
Gamze Köymen
Gamze Köymen@gamzemidesem·
Ohoo Aziz Yıldırım başkanım transfer dönemi başlayalı 4 saat 1 dakika oldu nerde kaldı transferler yönetim istifa.
Türkçe
15
2
79
6K
Erman
Erman@34Eru·
@FenerFanMH Herkesin duygularına tercüman olacak bir cevap vereyim. Archie+Becao+Carlos'a Çağlar'ı da ben ekleyeyim, bugün gelsin...
Türkçe
0
0
0
9
Kadıköy Sokak
Kadıköy Sokak@FenerFanMH·
SİZE TARİHİ BİR SORU SORAYIM; Deseler ki "ARCHİE BROWN + BECAO + DİEGO CARLOS" vereceksiniz ve FERDİ KADIOĞLU'nu alacaksınız... TEPKİNİZ NE OLURDU?
Kadıköy Sokak tweet media
Türkçe
372
5
625
148K
𝐁𝐨𝐫𝐚¹⁹⁰⁷
Fenerbahçe 2025/2026 sezonunda 3 ana branşta toplam 10 kupa kazandı ⚽ Erkek futbol 🏆 🏀 Erkek Basketbol 🏆🏆🏆 ⚽ Kadın Futbol 🏆 🏀 Kadın Basketbol 🏆🏆🏆🏆 🏐 Kadın Voleybol 🏆 #FenerbahçeSporKulübü 💛💙
𝐁𝐨𝐫𝐚¹⁹⁰⁷ tweet media
Türkçe
6
67
524
4.8K
Erman
Erman@34Eru·
@jantisosyal @mertevg 😊 Vedat'ta yaptıkları gibi yapsınlar yahu... Ederson/Liva/İCE den çıksınlar zaten ilk yıl ödemesi çıkar hemen hemen...
Türkçe
0
0
0
4
Janti
Janti@jantisosyal·
@34Eru @mertevg Götünde donu olmayan, varsa da Fener'e zırnık koklatmaya niyeti olmayan, Vedat'ın 15 milyonunu bile 3'e bölüp 10'unu sonraki yönetime saplayan nu yönetim kaleciye 60 milyon mu bayılacak? Böyle bi' dünya varsa taşınalım hemen
Türkçe
0
0
0
3
Mert
Mert@mertevg·
Bugün Kaleci mevzusunun ne kadar önemli olduğunu da bir kez daha gördük. Ama kalecilik de hava işi. Aynı adamı alıyorsun cok iyi bu diyip iyiyken, geliyor yapamıyor sende. Uğurcan Gs ile Ts ile iki iyi sezon geçirdi. Ama son 3 turnuva 2 kere kalede o vardı 2'si de skandal sonuç çıktı. Aradaki tek başarılı turnuvada Mert günok kaledeydi. O sıralar Uğurcan Ts'de de iyi değildi. Benim en büyük endişelerimden biri taraftarla arası bozulan Ederson kalırsa ne olacağı? Ki adam sene boyu gayet ideal kalecilik yaparken hatta ilk yarıda özellikle toplu oyuna da ciddi katkı verirken, eşine yapılanlar sonrası hatalar yapmasıyla işlerin rayından çıkması. Ederson sezona iyi başlasa iyi oynasa da ilk yediği hatalı golde hatta bazen hatası yokken eleştiri odağı olacak. Yine eşine saldırılar olacak. Bu nasıl yönetilebilir ki? ciddi risk
Türkçe
6
3
41
6.9K
Erman 리트윗함
Bilgehan 🇦🇷
Bilgehan 🇦🇷@bilgehanyntr·
Melissa Vargas’ın dünyanın en iyisi olduğu açıkken bu ülkede sırf Fenerbahçe düşmanlığından saçma salak kıyaslara sokulmasına mı gülsem, Fenerbahçeliyim diye gezenlerin ona takık olup linçlemek, linçletmek için ortam kollamasına mı üzülsem.. Neyse iyi ki Melissa Vargas var. 🧿
Türkçe
3
15
255
9.4K
Erman
Erman@34Eru·
@FenerReport1907 @cankckandnyadis Arkadaş hem kuralları bilmiyorsun hem millete iş anlatıyorsun. Brown, Nene, Cherif, Diouf, Fayed, A. Fall, Mimoviç... bunların tamamı Fenerbahçenin sözleşmeli futbolcusu ve hepsi +4 kuralına uyuyor...
Türkçe
0
0
0
42
Fener Report
Fener Report@FenerReport1907·
@cankckandnyadis 25/26 sezonunda +4 şartı 2002 ve sonrası doğumlu olmaktı. 26/27 sezonunda 2003 ve sonrası olacak. Bu yüzden Nene ve Archie artık bu kontenjana uymuyorlar.
Türkçe
9
0
2
599
Erman 리트윗함
Borges’in belleğinde
Borges’in belleğinde@harf_olarak·
Biz voleybol ülkesi değiliz. Biz sürekli her konuda mağduriyet yaşadığı için güçlü olmayı, başarısının ardından şımaramamayı, bir yere gelebilmek için tek şansının biteviye çalışmak olduğunu öğrenen/bilen güçlü kadınların ülkesiyiz. Kadınların emek verdiği her alanda güçlüyüz.
Türkçe
0
736
8.1K
114.5K
Erman 리트윗함
Mert
Mert@mertevg·
Kante gidişini Kante gittikten sonra anlarsınız. Varken konforunu çözemedi bir kesim. Müstehak ama. Bu camia maalesef 2. ‘liği bile haketmiyor. 1. olmak zaten hayal bu kafalarla.
Türkçe
13
24
391
11.1K
Erman 리트윗함
moonfade
moonfade@mooonfade·
Bir tarafta boyları 2 metreyi bulan, ülkeye gurur yaşatmak için ekonomi sınıfında sıkış tıkış uçan kadın voleybolcular, diğer tarafta ortada kupa bile yokken villa anahtarlarıyla, primlerle ödüllendirilen erkekler. Bizim tarafımız da, alkışımız da, desteğimiz de kime bellidir.
Türkçe
2
17
198
2.3K
Erman
Erman@34Eru·
@Yakkl14578419 E bu İsmail'in 20 yaşındaki Brezilyalı hali. Ne gerek var böyle bir oyuncuya?
Türkçe
0
0
2
28
Barış 19🍀7🇹🇷 💛💙
Pozisyon Ön libero (6 numara) Merkez orta saha (8 numara) Gerektiğinde çift ön liberoda oynayabilir Güçlü Yönleri ✅ Top kazanma ve pres kırma ✅ Kısa ve orta mesafe pas kalitesi ✅ Oyun temposunu ayarlayabilmesi ✅ Dar alanda top saklama ✅ Pozisyon bilgisi ve savunma disiplini ✅ Baskı altında sakin kalabilmesi André tipi oyuncular genellikle “gösterişli” değildir ama takımın çalışmasını sağlar. Brezilya’da birçok scout onu “oyunun görünmeyen kahramanı” olarak tanımlıyor. Topu savunmadan çıkarıp hücuma bağlayan oyuncu profiline sahip. Zayıf Yönleri ❌ Boy avantajı sınırlı ❌ Hava toplarında dominant değil ❌ Çok gol atan veya asist yapan bir orta saha değil ❌ Tek başına maç kazandıran yıldız profili değil Bu konuda biraz Fred, biraz João Gomes, biraz da genç dönem Casemiro karışımı bir oyuncu olarak görülebilir. Fenerbahçe’ye Uyar mı? Süper Lig İçin Evet. Özellikle: Topa sahip olan takımlara karşı Deplasmanlarda Avrupa öncesi denge kurmak için çok faydalı olur. Avrupa İçin Burada soru şu: Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi son 16 / çeyrek final hedefliyorsa, André tek başına orta sahayı taşıyacak seviye bir yıldız değil. Ama yanında kaliteli bir 8 numara varsa çok değerli Süper Lig şampiyonluğu hedefleyen Fenerbahçe için: 8/10 transfer. Avrupa’da büyük sıçrama yapmak isteyen Fenerbahçe için: 7/10 transfer. Yani “taraftarı heyecanlandıracak yıldız transfer” değil, ama sezon sonunda “iyi ki almışız” denecek türden teknik direktör transferidir. Ben olsam Fenerbahçe’nin orta sahası için André’den daha çok heyecanlanacağım Brezilyalı profil; top kazanabilen ama aynı zamanda dikine oyun oynayan bir oyuncu olurdu. André ise daha çok takımın motorunu düzenleyen bir oyuncu profili.
Barış 19🍀7🇹🇷 💛💙 tweet media
Yağız Sabuncuoğlu@yagosabuncuoglu

ÖZEL | Fenerbahçe, Corinthians forması giyen André'nin durumunu takip ediyor!

Türkçe
5
1
21
3.1K
Fenerbahçeli Bukowski
Fenerbahçeli Bukowski@fenersouza·
Kulübün ekonomik durumu iyi değil mevcut yönetim kurulu ne kadar kaynak ayıracak meçhul oyuncu satmadan transfer zor. Aziz Yıldırım yönetimini sıkıntılı bir dönem bekliyor. Millet Greenwood falan bekliyor da bu şartlarda mümkün değil gibi duruyor.
Türkçe
71
9
138
14.1K
Erman
Erman@34Eru·
@ProfDrAyhan Ben düşünüyorum. Fred'e teşekkür edilip bu arkadaş alınmalı, da, zor iş.
Türkçe
0
0
0
14
Erman
Erman@34Eru·
@irfanyirmibes Teknik Direktörlük onu bıraktı neredeyse diyeceğim, ayıp olacak. Dünyanın hiçbir yerinde 6 senedir kulübeden uzak hocaya takım teslim edilmez bence...
Türkçe
0
0
0
17
İrfan Yirmibeş
İrfan Yirmibeş@irfanyirmibes·
Aykut Kocaman'ın teknik direktörlüğü bırakma gibi bir düşüncesi yok. Böyle bir karar almadı.
Türkçe
138
18
371
24.1K
Afrika Futbolu
Afrika Futbolu@afrikafutbolu1·
🚨 Fenerbahçe'nin yeni yönetimi, maliyeti nedeniyle Kante'den çıkmayı planlıyor! Şimdi sen nasıl bunu dersin diyeceksiniz ama doğru bir karar olduğunu düşünüyorum. Limit açmak gerekiyor, Ederson'dan da çıkılmalı.
Türkçe
296
55
3.9K
427.6K
Prof. Dr. Bengi BAŞER
Prof. Dr. Bengi BAŞER@bengibaser·
🇹🇷Onlar Atatürk’ün kızları… Türk Kadınları… Başarılarıyla konuşulur ve yüreklerde taht kurarlar… Hava-cıva değil gerçek kahramandır Onlar… Hep olsunlar! #AtatürkünKızları 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Prof. Dr. Bengi BAŞER tweet media
Türkçe
30
547
3K
16.1K
Volkan Ulusoy
Volkan Ulusoy@felisdesignus·
@34Eru @mertevg Gelecek adama da aynı tarife uygulanacak. Nasıl çıkılacak bu işin içinden bilmiyorum
Etimesgut, Türkiye 🇹🇷 Türkçe
1
0
1
8