Janti

481 posts

Janti banner
Janti

Janti

@jantisosyal

Kimsenin kayığına binmeden, şarkısını söylemeden... Fenerbahçeli olmanın gururunu; sırtımda forma, boynumda atkı, göğsümde nişan, kalbimde aşkla yaşıyorum.

Katılım Ağustos 2018
43 Takip Edilen111 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Janti
Janti@jantisosyal·
Fenerbahçe'yi ne kadar sevdiğimi bilseniz gözlerinize mendil yetiştiremezsiniz. Sabahları çayım sigaram, en kötü günümde anam babam Fenerbahçe. Hiç şampiyon olmasa da omurgasını aldırmayan, tahriklere kapılmayan, yanağını okşatmayan, onurunu haysiyetini satmayan bi' camianın ferdi olmanın gururunu; sırtımda forma, boynumda atkı, göğsümde nişan, kalbimde aşkla yaşıyorum.
Türkçe
0
0
0
178
Doruk Tecimer
Doruk Tecimer@doruktec·
🚨 Kim Min-Jae, Bayern Münih’ten net 9 milyon euro kazanıyor. Fenerbahçe yöneticileri ve temsilcisi arasında yapılan toplantıda gündeme gelen maaş 12 milyon euro + bonuslar oldu. @trtspor Başkanlar arasındaki görüşmede ise konuşulan bonservis bedeli: 25 milyon euro.
Doruk Tecimer tweet media
Türkçe
345
85
2.9K
1.3M
Janti
Janti@jantisosyal·
@VFENERLI907 @TekYolFener Hocanın İsmail Kartal olacağını son ana kadar İsmail Kartal'ın da bilmemesi dışında sorun yok
Türkçe
0
0
0
18
Volkan⚡
Volkan⚡@VFENERLI907·
@TekYolFener İsimleri kimsenin tam olarak bildiğini sanmıyorum. Doğru olan da bu. Aziz Başkan olması gerekeni yavaş ama kimseye bilgi sızdırmadan yapıyor. Hocanın İsmail Kartal olacağı mesela kimse son ana kadar diyemedi. Bunu transferlerde de göreceğiz. Bekleyelim bakalım.
Türkçe
1
0
7
609
Tek Yol FENER
Tek Yol FENER@TekYolFener·
Yağız Sabuncuoğlu: "Fenerbahçe şu anda bir stoperin üzerinde çalışıyor, 48 saattir resmi olarak görüşülüyor."
Tek Yol FENER tweet media
Türkçe
85
79
4.7K
177.7K
Janti
Janti@jantisosyal·
Yıllardır hiçbir hoca takımı 2 yıl üst üste çalıştırmadı. İlk yıl sebebin ne olursa olsun başarısız olduysan siktir ediliyosun bu camiada. Bunu da "Bal Gsaray'a, adamların kimseye eyvallahı yok. Vasata hemen yol veriyolar" gibi sikko bi' argümanla savunuyolar. Gsaray "O kadar kollanmaya nasıl kötü olursun" diye adam kovuyo. Senin düzeninde basından başkana, taraftardan GS saksocusu Anadolu kulüplerine, TFF MHK ve medyaya kadar hepsiyle mücadele etmek var. Kim ne derse desin 100 yaşına da gelsem Tedesco'yu savunucam. Saha içi hataları bakî ama geri kalan tüm cepheleri harika yürümüştü. Saha içinde de kendi kuracağı ve kampa sokacağı takımla yapacakları beklenmeliydi 1 yıl daha.
Türkçe
0
0
1
17
Erman
Erman@34Eru·
@jantisosyal @mertevg Evet, kesinlikle haklısın, ama bu kısır döngüye bir noktada son vermek zorundayız hocam.
Türkçe
1
0
0
7
Mert
Mert@mertevg·
Bugün Kaleci mevzusunun ne kadar önemli olduğunu da bir kez daha gördük. Ama kalecilik de hava işi. Aynı adamı alıyorsun cok iyi bu diyip iyiyken, geliyor yapamıyor sende. Uğurcan Gs ile Ts ile iki iyi sezon geçirdi. Ama son 3 turnuva 2 kere kalede o vardı 2'si de skandal sonuç çıktı. Aradaki tek başarılı turnuvada Mert günok kaledeydi. O sıralar Uğurcan Ts'de de iyi değildi. Benim en büyük endişelerimden biri taraftarla arası bozulan Ederson kalırsa ne olacağı? Ki adam sene boyu gayet ideal kalecilik yaparken hatta ilk yarıda özellikle toplu oyuna da ciddi katkı verirken, eşine yapılanlar sonrası hatalar yapmasıyla işlerin rayından çıkması. Ederson sezona iyi başlasa iyi oynasa da ilk yediği hatalı golde hatta bazen hatası yokken eleştiri odağı olacak. Yine eşine saldırılar olacak. Bu nasıl yönetilebilir ki? ciddi risk
Türkçe
6
3
41
6.9K
Janti
Janti@jantisosyal·
Birinin Galatasaray'a faydalı olması için Galatasaraylı olmasına gerek olduğunu sanacak birine laf anlattığımı bilsem hiç tenezzül etmezdim Selin. Tükürükler saçarak tepinmene bakınca cevabımı almış oldum zaten. Sizin ne haysiyetiniz var ne de şerefinizle mücadele etme niyetiniz. Herkesi aptal zanneden şark kurnazlarısınız sadece
Türkçe
0
0
0
11
SeLiN GaLaTaSaRaY’Lı🦁
SeLiN GaLaTaSaRaY’Lı🦁@Selin48341905·
@jantisosyal @HulusiBelgu Galatasaraylı mı? ilk döneminde Galatasaray zaten Uefa ve süper kupa alacak dünya kupasında 11de en çok oyuncusu olan takımdı o dönem kıskançlıktan kudurdunuz tüm sezonlarında 1 şampiyonluk farkı var boş yapacağına az araştır son 20 yılda 2. Başlanlığında ise fark yok
Türkçe
1
0
0
50
Hulusi Belgu ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Milli takımlarda son 70 yıldır Fenerbahçeli hocaların görev aldığı süre 1 seneden az ! Aynı şekilde Federasyon Başkanları da genelde Galatasaraylı isimlerden seçilmiş. Bir haftadır milli takım hakkında sosyal medyada ve medyada yazılanları takip ediyorum ve gördüklerime şaşırıyorum. Galatasaray her istediğini yaptıramadığı için Futbol Federasyonu’na yükleniliyor. Hakan Çalhanoğlu ve Merih Demiral’ın isimleri Fenerbahçe ile anıldığı için eleştiriliyor, hatta özel hayatları bile didik didik ediliyor. Kerem Aktürkoğlu ise “şerefli bir kulübe geldim” diyerek Fenerbahçe’yi seçtiği için alay konusu yapılıyor, haysiyetiyle oynanıyor. Ne yazık ki buna yalnızca bazı Galatasaraylı çevreler değil, sürüye katılan Beşiktaşlı ve Fenerbahçeli medya mensupları da eşlik ediyor. Gözünüz açın ve bir geriye bakın, Ersun Yenal nasıl harcandı? Bir hatırlayın lütfen ! Sanki Federasyon Başkanı’nın Galatasaraylı olması, Teknik Direktör’ün Galatasaraylı olması gerekiyormuş gibi bir anlayış var. Ancak o zaman mı herkes memnun olacak?
Türkçe
928
428
2.8K
469.5K
yes context
yes context@yescontextfb·
şok içindeyim
yes context tweet mediayes context tweet media
Türkçe
73
171
11.7K
303.5K
Janti
Janti@jantisosyal·
@bekircantetik18 @HulusiBelgu Kovulduğu yaz 1 ay önce şampiyon olmuştu. Hatta 2-3 ay önce olmuştu da neyse. Bu bile meselenin ne kadar kişisel olduğunun kanıtıdır. Ersun Yanal'ın Milli Takım kariyerini, Fetöcü Hakan Şükür'e neşter vurmak bitirmiştir
Türkçe
0
0
1
27
Bekir Can Tetik
Bekir Can Tetik@bekircantetik18·
@HulusiBelgu Hulusi yine büyük büyük konuşmuşsun ama sahiden Fenerbahce'yi şampiyon yapan son adam olan Ersun Yanal'a milli takımda haksızlık yapıldı(!) peki mevcut başkan şampiyon olduğu sezonun yazında kovdu hocayı bir de senden dinleyelim?
Bekir Can Tetik tweet media
Türkçe
2
1
7
1.1K
Janti
Janti@jantisosyal·
@Selin48341905 @HulusiBelgu Haluk Ulusoy Ali Sami Yen'den Metin Oktay'dan çok katkı vermiştir Galatasaray'a. Vefa İstanbul'da bi' semt adı gerçekten
Türkçe
2
0
0
29
SeLiN GaLaTaSaRaY’Lı🦁
SeLiN GaLaTaSaRaY’Lı🦁@Selin48341905·
@HulusiBelgu Beyin sadece boş konuşmak için verilmemiş araştırıp analiz etmek içinde verilmiş değil mi? Şimdi en azından son 20 yıla baktığımızda aşağıdaki başkanlardan hangisi Galatasaraylı?
SeLiN GaLaTaSaRaY’Lı🦁 tweet media
Türkçe
4
2
18
686
Janti
Janti@jantisosyal·
Bu tarz hamleleri rakip yapıyo evet ama birincisi tonla illegal geliri var, ikincisi kurduğu sistemde başarı kazanıp bütün yüksek gelirlere de çöküyo ve 5 yıldır aynı antrenörle çalışıyo. 1 yılın sonunda şampiyon olamazsan ne İsmail kalır ne Aziz. Sonra yeni başkanın yeni hocası diyo ki bu benim istediğim profil değil, bana kaleci lâzım. Hah, döndük mü başa... Önümüzde örneği var, 11 milyon maaşlı kaleci toksik ortamda mentali patladığı için mutlu değil ve toparlanması da çok zor görünüyo. Atsan atamıyosun, satayım desen aynı maaşı verecek enayi bulmak Arabistan dışı mümkün değil
Türkçe
1
0
1
25
Erman
Erman@34Eru·
@jantisosyal @mertevg 😊 Vedat'ta yaptıkları gibi yapsınlar yahu... Ederson/Liva/İCE den çıksınlar zaten ilk yıl ödemesi çıkar hemen hemen...
Türkçe
1
0
0
12
Janti
Janti@jantisosyal·
@34Eru @mertevg Götünde donu olmayan, varsa da Fener'e zırnık koklatmaya niyeti olmayan, Vedat'ın 15 milyonunu bile 3'e bölüp 10'unu sonraki yönetime saplayan nu yönetim kaleciye 60 milyon mu bayılacak? Böyle bi' dünya varsa taşınalım hemen
Türkçe
1
0
0
11
Erman
Erman@34Eru·
@mertevg Yönetilemez. O yüzden Ederson'la uygun şartlarda yolları ayırmak gerek. Keza Liva içinde aynı şey geçerli. Ben olsam Kobel'i zorlarım mesela. 60 milyon filan ister herhalde Dortmund. Maaşı da 15 filan olur. Edersonu 10'a Liva'yı 5'e İ.Can'ı 1'e verebilsek mali yükünü kurtarır.
Türkçe
2
0
0
253
Janti
Janti@jantisosyal·
@Yeah7649284422 @TheFreace @fenerlimete09 Adım atmadan olduğu yerden atlamak zorunda değil, siz de bilmediğiniz şeylere yorum yapmak zorunda değilsiniz. Vurulan şut bazuka değil, o mesafede pozisyon almaya vakit var
Türkçe
0
0
0
11
Yeah
Yeah@Yeah7649284422·
@jantisosyal @TheFreace @fenerlimete09 Amk o top kaybinin sonrasina bak. Orta saha ortada yok oyuncuyu toplayan yok. Adam serbest kaldi golu inceledindede gorursun yan aglardan tam koseye giriyo. Ilk macta ugurcan hataliydi ama bu gol ona yazilmaz
Türkçe
1
0
0
50
Mete Mete
Mete Mete@fenerlimete09·
40 yaşındaki kaleci İspanya'dan gol yemedi, Bizimki 4 kaleye bulan şutta 3 gol yedi, Hem de uyduruk takımlardan....
Türkçe
42
353
5.3K
41.2K
Janti
Janti@jantisosyal·
Abdülkerim Z'yle mi başlıyo? Metehan mevzusunda "Abdülkerim ve Barış'tan silip bana yazdılar" beyanı herkesin malumuyken aklınıza M. United'lı Altay ve R. Madrid'li Arda geliyo ama Abdülkerim Bardakçı gelmiyo. :) Aynen, Premier League ve La Liga'da kendi maçlarına bahis oynadılar ve bunu o federasyonlar değil bizim TFF tespit etti, ayyynen.
Türkçe
0
0
0
37
serbestiyet
serbestiyet@serbestiyetweb·
Ahmet Çakar, bahis soruşturmasında adı geçen milli oyuncuların olduğunu iddia etti: "Milli Takım’da 4 oyuncunun kendi maçlarına iddia oynadıklarına yönelik tespitler var. Dedikodu değil, tespitler var. Ben bunları söylediğimde kimse yalanlamadı. Uçak indiğinde ‘beyler Vatan Emniyet’e gidiyoruz’ denildiğinde kimseden tepki gelmez. Ama yarı final oynayıp gelselerdi herkes tepki gösterirdi. Şimdi kimsenin umrunda olmaz. Adı “S” ile başlayan futbolcumuz çok ciddi adli risk altında. Adı “A” ip ile başlayan futbolcu risk altında. Adı “B” ile başlayan futbolcumuz oldukça risk altında. Adı “H” ile başlayan oyuncumuz ağır risk altında."
Türkçe
11
23
100
77.9K
Janti
Janti@jantisosyal·
@yurserener @kkbb1907 @populicc Galatasaray torpili şikesi karaborsası karaparası olmadan elini bile sikemez. Onun da adamını bulur öyle siker elini
Türkçe
0
0
0
18
Populicc
Populicc@populicc·
KÜFÜRLÜ | Halil Söyletmez: "Ben onu bunu bilmem arkadaş. 4000 km yol yapıp, geldim. 4000 km de tekrar yol yapıp gideceğim. Benim paramı Hacıosmanoğlu ödesin."
Türkçe
55
8
364
508.9K
Janti
Janti@jantisosyal·
@mertevg Fenerbahçe'nin İrfan'ı değil, İrfanın Fenerbahçe'yi kazanması gerek. İnsanlar galiba farkında değil ama artık 30 yaşında. Bu takımın gerçekten taraftarıysa hoca değişti diye rahata takmadan kendi de değişecek. Dönüp bugüne dek parasının hakkını verip vermediğine bakacak.
Türkçe
0
0
4
461
Mert
Mert@mertevg·
Hata Hata Hata… Umarım ben yanılırım. Ve yanıldım diye anlatırım keyifle. Yanıldım demek iyi oldu demek. Ama bu kararı alanlar yanılıyorsa geçmiş olsun. 1 sene daha kahır sezonu anlamına gelir. Şu dünya kupası bile kanat forvet oyuncusunun önemini sizlere göstermediyse artık ne gösterir bilmiyorum. O yedek ya dediğiniz adamlar 3-4 gün maç temposunda ya 11 çıkacak ya hadi gir maç tıkandı kurtar olacak. İrfan ne zaman maça girip kurtardı Fb’de? Kasımpaşa dönemi hariç her maç gir kurtar diyor hocalar kurtamadığı ve içeride de bıdı bıdı yaptığı için yollandı zaten. Hadi bıdı bıdı yapmasın yerli hoca geldi diye. Kasımpaşa’yı kurtardı mı her maç oynamasına rağmen 2 gol 3 asist? Bırakın İrfan can gönül rahatlığıyla deniz türüçleşme sürecini yaşasın Fb’den uzakta. Salın artık umut bağlamayın O olursa bu olur şu olursa yeter yahu. Olmuyor işte olsa olurdu. 5.5 sene oynamış 1 sene hadi yarım sezon da Jesus zamanı. O kadar. Fenerbahçe forması giymek bu kadar kolay olmamalı.
Furkan@EzelBayraktarIO

🟡🔵 Fenerbahçe’de İsmail Kartal, İrfan Can Kahveci’den yeniden faydalanmak istediğini yönetime iletti. (Milliyet)

Türkçe
21
14
218
32.4K
Janti
Janti@jantisosyal·
@sinan_deyup @mertevg İrfan Can kendi üstüne düşeni yapacak disiplinde ve efendilikte olsun da abiliği kusur kalsın. Takımı karıştırdığı için uzaklaştırılan adama nasıl böyle bi' misyon yüklenmesini istiyosunuz anlamıyorum
Türkçe
0
0
1
69
Sinan Deyup ¹⁹⁰⁷
Sinan Deyup ¹⁹⁰⁷@sinan_deyup·
@mertevg Geniş kadroda yer almalı. İki iamail Kartal döneminde de çok verimli oldu. Ve artık abilik yapacak yaşta.
Türkçe
2
0
21
829
Janti
Janti@jantisosyal·
Döl ziyanı bi' tanesi Avrupa'ya göndermedi, biri de binbir martavalla sol bek dahi aldırmadı. Sizden çıkan adamlar içinde size fayda sağlamak için götünü yırtmayan dek adam Selçuk İnan, onu da aforoz ettiniz. Mehmet Ali ve Nihat'ın FB camiasındaki yeriyle Fatih Terim'in GS'yle bağı bir mi? Kollanacağınızı bilmeseniz havlamadan bize ne derdiniz zaten
Türkçe
0
0
0
16
Eren Atlas Ahmet
Eren Atlas Ahmet@ErenAtlasAhmet·
@Fener_ Ulan, skkkk başkan adayınız Mehmet Ali Aydınlar TFF Başkanı oldu. Sizin ikinci başkanınız Nihat Özdemir TFF Başkanı oldu. O zaman kimse tarafsızlık masalı anlatmıyordu. Şimdi iş Fatih Terim’e gelince mi sorun oluyor? Yani size serbest, başkasına yasak öyle mi aQ pçi
Türkçe
2
1
42
958
Serkan Gazioğlu
Serkan Gazioğlu@Fener_·
Kulislerde Fatih Terim’in TFF başkanlığı için hazırlandığı konuşuluyor. Bunun zemini şimdiden medyada hazırlanıyor. Bu olay gerçekleşirse Fenerbahçe’yi direkt ligden çekin! Aksi halde bu bozuk düzende bir 30 yıl daha GS’nin figüranlığını yaparız.
Türkçe
713
337
3.9K
208.4K
Janti
Janti@jantisosyal·
@tahirirmakfb @fenerlimete09 2012 Süper Final'de 70 küsur dk Alex'i yanında oturtup sahasında kupa veren adamdan büyük GS'li mi var amk
Türkçe
0
0
0
4
tahir
tahir@tahirirmakfb·
@fenerlimete09 Aykut’u boklayan kğm varsa siktirsin gsyi tutsun 3 temmuzda kim nerede durdu bilmeyene ihtiyacı yok Fenerbahçe’nin
Türkçe
1
0
2
75
Mete Mete
Mete Mete@fenerlimete09·
Futbol aklına güvenmiyorum kardeşim, Onun olduğu yerde başarı olmaz, Kuyu kazma olur, Hagi hayranı bir tip, Tedesco'nun kuyusunu kazan bir vasıfsız.
Türkçe
10
6
151
4.2K
N
N@Nano3907·
@fenerlimete09 Tedesconun kuyusunu kazdıysa iyi birşey yapmış aslında
Türkçe
1
0
0
79
Janti retweetledi
safa
safa@kerizmuhalif_·
Adam beleşçilik yapmamış, hemen futbol hayatım biter bitmez torpille kendimi hoca yaptırayım dememiş kendini geliştirmek için yıllarca yardımcı antrenörlükle kulübe emek vermiş. Ama o da sizi memnun etmemiş bu kez de "maraba" demişsiniz adama. Bu adam öyle taptığınız camia evlatları gibi yan gelip yatmadı. Anadolu'da yıllarca takım çalıştırdı, 2. ligden süper lige takım çıkardı, kendini geliştirmek için Avrupa'ya gidip en iyi hocaların idmanlarını takip etti, Fenerbahçe'de yıllarca kapris yapmadan 2. adamlık yaptı. Sonuna kadar hak ediyor Fenerbahçe hocalığını.
GeW@gew1cht

İsmailin marabalık yarıyor amk ya

Türkçe
22
130
3.5K
134.5K