
قهرمانان وطن، جاویدنامان کشتهشده در خیزش ملی ایران ۱۴۰۴ #رشته_توییت تلاش میکنم به کمک هم به مرور این لیست رو کامل کنیم. اگر مایل بودید اسامی و اطلاعاتِ جاویدنامانی که تا امروز جایی ثبت نشدن رو زیر این توییت یا در دایرکت بفرستید.
(:adsl:)
31.1K posts


قهرمانان وطن، جاویدنامان کشتهشده در خیزش ملی ایران ۱۴۰۴ #رشته_توییت تلاش میکنم به کمک هم به مرور این لیست رو کامل کنیم. اگر مایل بودید اسامی و اطلاعاتِ جاویدنامانی که تا امروز جایی ثبت نشدن رو زیر این توییت یا در دایرکت بفرستید.

دیگه همه فهمیدیم در گه دانی ج.ا ما آتش به اختیار نداریم. فلذا اگر بتوان اقلیت حاکم ولایی که تنها سران رژیم نیستند بلکه از اصناف و اقشار مختلفند که منابع قدرت و ثروت رو به دست گرفتهاند معدوم کرد آن روز واقعاً ایران از طاعون اسلامگرایی و امت ۵۷ خلاص خواهد شد.

آن کسشر تنگه رو بستیم و اینا که ادا بود و حالا نه تنها فروش نفت آزاد شده بلکه ترامپ جندههاش رو فرستاده یه حال اساسی به قالیباف و عراقچی بدن. اما در انفعال گله های ارزشی یه چیز خوبی هست اینه که معلوم میشه اگه اقلیت حاکم ولایی معدوم بشوند هواداران آنان هیچ گهی نخواهند خورد :)

۱.اینکه اعتماد بسخنان ترامپ کار درستی بود یا نه این را تاریخ مشخص میکند اما یک چیز را هرگز فراموشنکنیم:ما در برحه ای بلندمدت با آمریکا همپوشانی منافع یافتیم وهیچ سیاستمدار عاقلی این فرصت را از دست نخواهد داد درسیاست بینالملل «عشق» و «نفرت» وجود ندارد؛همپوشانی منافع وجود دارد


I want to know who invited this totalitarian thug who is targeting Jewish Americans to the NCGOP convention last week. Alex doesn’t belong in North Carolina, nor anywhere near @NCGOP.






«دستکم بخشی از ساختار سیاسی اسرائیل (نه همه آن) سالهاست در پی آن بوده که با توزیع سلاح و بسیج گروههای قومی تجزیهطلب، جمهوری اسلامی را سرنگون کند و ایران را به سوی تجزیه بکشاند.»


المیادین: هیئت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و نیروهای اسرائیلی از جنوب لبنان خارج نشوند، به مذاکرات باز نخواهد گشت. ایرانیها اکنون تنها خواستار توقف تجاوز نیستند، بلکه خواستار خروج (نیروهای اسرائیلی) از جنوب لبنان هستند./انتخاب





خواهران محمدی که ساختمان وزارت اطلاعات را خوابگاه دخترانه جا میزدند، نیروهای سپاه و یگانویژه کشتهشده را ورزشکار معرفی کرده و سیمکارت سفید امنیتی هم داشتند، توسط بنیاد بینالمللی زنان رسانه در آمریکا جایزه «شجاعت در روزنامهنگاری» گرفتند! چه لجنزار متعفنی است این چپ جهانی :))

من مشکلم با ترامپ اصلا این نیست که چرا بد حمله کرد...چرا خوب نزد....چرا آتش بس داد.....چرا توافق کرد یا هر چی.... من مشکلم باهاش فقط و فقط اینه که چرا قول ک شر داد....اون حرفا رو به مردم نزده بود من الان هیچ طلبی ازش نداشتم..

Reports from Geneva: The Americans had planned a joint photo and handshake at the start of the meeting — senior members of the Iranian delegation refused.

روزنامه میریام ادلسون، حامی مالی ارشد ترامپ، نامه سرگشاده تندی به رئیس جمهور منتشر کرد: «شما شکست خوردید» دتی زاکن در این نامه خطاب به ترامپ نوشت: «دو هفته پیش، یکی از اعضای حلقه نزدیک شما کاری کرد که مکالمه جنجالی شما با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به اطلاع عموم برسد. و من عمداً روی عنوان کامل تأکید میکنم. او «بیبی» نیست. او نخست وزیر منتخب کشور مستقل و دارای حاکمیت اسرائیل است، مانند هر کس دیگری که در این سمت قرار دارد.» او ادامه داد: «و من بیهوده تلاش میکنم بفهمم چه چیزی باعث این تغییر رویه پوچ شده است، که با همه گفتهها و کارهای شما تاکنون در تضاد است. انتخابات میاندورهای بهانهای بیاساس است. شما در دوره دوم خود هستید و توافق تسلیم برای جمهوریخواهان بیشتر ضرر خواهد داشت تا فایده.» ما احساس خیانت میکنیم، نه کمتر، زیرا با وجود همه اشتباهات شما، به نظر میرسید که قلبتان در جای درست قرار دارد. شما خلاف آن عمل کردید. شما صبر، قطبنمای اخلاقی و حس رهبری خود را از دست دادید. تنها در صورتی که تصمیم خود را تغییر دهید و از توافق نهایی با ایران اجتناب کنید، میتوان اصلاحی در کار بود. او با «یک کلام آخر» نتیجهگیری کرد: و از جایگاهم در نزدیکی اورشلیم، پایتخت ابدی قوم اسرائیل از دوران پادشاهی داوود و سلیمان، به شما میگویم: شما مرتکب اشتباه بزرگی شدهاید. شما با امضای توافقنامه تسلیم با یک رژیم ترور قاتل و بیرحم، شکست خوردهاید. شما به منافع آمریکا و ارزشهای دموکراتیک و بشردوستانه جهان روشنفکر آسیب جدی وارد کردهاید و ساعت شنی را برای جنگ بعدی که جانشینان شما در سالهای آینده باید با آن دست و پنجه نرم کنند، به حرکت درآوردهاید. ترامپ خودش رو با بزرگترین حامی مالی لابی یهودش بدجور در انداخت. ببینیم پایان داستان ماگا با حمایت مالی قطر میتونه پیروز این نبرد باشه ( که بعید بدونم چون سناتورهای جمهوری خواه از دیرباز تحت حمایت لابی یهود بوده اند) و یا لابی یهود با ادلسون ها آنچه که باید را انجام می دهند. 🍿