(:adsl:)

31.1K posts

(:adsl:) banner
(:adsl:)

(:adsl:)

@ADSL1390

may the force be with you🙏

가입일 Ocak 2017
407 팔로잉495 팔로워
고정된 트윗
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
اینجا بماند برای روز اجرای عدالت، آن‌ زمان که به هیچ دلقک و شارلاتانی اجازه نمی دهیم با سیرک نه به اعدام و چرخه‌ خشونت بگذارند قاتلان فرزندان ایران از مجازات فرار کنند و به ریش ملت بخندند.
ـــه@HeKasrehCrisis

قهرمانان وطن، جاویدنامان کشته‌شده در خیزش ملی ایران ۱۴۰۴ #رشته_توییت تلاش می‌کنم به کمک هم به مرور این لیست رو کامل کنیم. اگر مایل بودید اسامی و اطلاعاتِ جاویدنامانی که تا امروز جایی ثبت نشدن رو زیر این توییت یا در دایرکت بفرستید.

فارسی
0
1
2
885
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
برخلاف این جو ناامیدی، حالا آن بزنگاهیه که براندازی و مشخصاً جریان پادشاهی می تونه وارد فاز مسلحانه بشه. آرمان و پایگاه این جریان، پویا و فراگیره و برخلاف مجاهدین و چپهای قومگرا جزمی و محدود نیست . برای همین خیلی امیدوارم همین روزها صداش از تهران تا اتاق آن املاکی مادرقحبه بیاد.
(:adsl:)@ADSL1390

دیگه همه فهمیدیم در گه دانی ج.ا ما آتش به اختیار نداریم‌. فلذا اگر بتوان اقلیت حاکم ولایی که تنها سران رژیم نیستند بلکه از اصناف و اقشار مختلفند که منابع قدرت و ثروت رو به دست گرفته‌اند معدوم کرد آن روز واقعاً ایران از طاعون اسلامگرایی و امت ۵۷ خلاص خواهد شد.

فارسی
0
0
1
41
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
دیگه همه فهمیدیم در گه دانی ج.ا ما آتش به اختیار نداریم‌. فلذا اگر بتوان اقلیت حاکم ولایی که تنها سران رژیم نیستند بلکه از اصناف و اقشار مختلفند که منابع قدرت و ثروت رو به دست گرفته‌اند معدوم کرد آن روز واقعاً ایران از طاعون اسلامگرایی و امت ۵۷ خلاص خواهد شد.
(:adsl:)@ADSL1390

آن کسشر تنگه رو بستیم و اینا که ادا بود و حالا نه تنها فروش نفت آزاد شده بلکه ترامپ جنده‌هاش رو فرستاده یه حال اساسی به قالیباف و عراقچی بدن. اما در انفعال گله های ارزشی یه چیز خوبی هست اینه که معلوم میشه اگه اقلیت حاکم ولایی معدوم بشوند هواداران آنان هیچ گهی نخواهند خورد :)

فارسی
0
0
1
63
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
ترامپ دروغ گفت. این خیلی فرق می کند با همپوشانی منافع و همکاری موقت در موضوعی. دولت آمریکا دروغ گفت تا به ج.ا کمک کند ۱۸ دی کشتار کند و امروز هم به طور سیستماتیک صدای ایرانیان رو سانسور میکنه. اما هر جا منافع ج.ا و آمریکا یکی باشد این حق ملت ایرانه که به آن منافع ضربه بزند.
Rosebud𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁@RosebudDonKhoan

۱.اینکه اعتماد بسخنان ترامپ کار درستی بود یا نه این را تاریخ مشخص میکند اما یک چیز را هرگز فراموش‌نکنیم:ما در برحه ای بلند‌مدت با آمریکا همپوشانی منافع یافتیم وهیچ سیاستمدار عاقلی این فرصت را از دست نخواهد داد درسیاست بین‌الملل «عشق» و «نفرت» وجود ندارد؛همپوشانی منافع وجود دارد

فارسی
0
0
2
55
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
آن کسشر تنگه رو بستیم و اینا که ادا بود و حالا نه تنها فروش نفت آزاد شده بلکه ترامپ جنده‌هاش رو فرستاده یه حال اساسی به قالیباف و عراقچی بدن. اما در انفعال گله های ارزشی یه چیز خوبی هست اینه که معلوم میشه اگه اقلیت حاکم ولایی معدوم بشوند هواداران آنان هیچ گهی نخواهند خورد :)
فارسی
0
0
3
55
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@marklevinshow The Islamic Republic shut down the internet and slaughtered countless pro-American Iranians. Had it known the Trump administration would help silence Iranian voices, it might not have bothered with the blackout—and could have bought the bullets from America instead.
English
0
0
1
28
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@alexbruesewitz You cheap whores have now become the IRGC's whores with Qatari money. What a shame for America—once the world's superpower, now turned into MAGA's brothel.
English
0
0
1
20
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@FoxNews This is Abdanan, a small and poor town in Iran. People are throwing away rice from an IRGC-affiliated store. They trusted Trump’s government to help end the Islamic Republic. Instead, the IRGC is being rewarded while Iranians pay the price. Shame on you
(:adsl:) tweet media
English
0
1
2
61
Fox News
Fox News@FoxNews·
JUST IN: Vice President Vance pushes back on “misreporting” about Iranian assets potentially being unfrozen and says that if any of the regime’s money is freed up, it will go to help the American economy and make U.S. farmers richer: “We wanted to make sure that we set up a process where if- if we ever unfreeze Iranian assets, we can ensure that those- that that money, that Iranian money goes to help the people of Iran and not to fund terrorism.” “If there is any frozen Iranian assets that are unfrozen, then we have approval over that process… and then the money would actually go to buy American soy, American corn, and American wheat.” “If Iranian assets are ever unfrozen, they're going to go to make American farmers richer and feed the Iranian people. That's a very, very good and very classic Trump deal.”
English
1K
756
3.5K
605.1K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@FoxNews What a clown🤡 What an idiot🤪 Vance and the Trump administration have officially become the IRGC's bitches
English
0
1
3
27
Fox News
Fox News@FoxNews·
NEW: VP Vance reveals he told the Iranians they better expect President Trump to respond when they “trash talk” the U.S. during the negotiating process: “What we told the Iranians yesterday is when you guys engage in what us millennials might call trash talk, you can't expect the president of the United States not to respond and not to correct the record.” “When they say things that aren't true, the president is going to respond to it. I'm going to respond to it… There was a little bit of threatening, there was a little bit of whining. But at the end of the day, the talks continued and we made great progress.”
English
1.3K
2.2K
18.3K
2.2M
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@Kazii_kesslerr اگه اسرائیل چنین اقتدار و نفوذی داشت ۷ اکتبر اتفاق نمی افتاد
فارسی
0
0
0
11
𝕛Ø𝐄 Kessler(فیلد مارشال کاظم)
@ADSL1390 نه واقعا. اول که حزب دموکرات و چپ اروپایی اتفاقا تحت کنترل خودشونه و این تظاهرات pro palestine که شما میبیندش کنترل شده هست، رهبر حزب دموکرات که چاک شامر باشه خودش یه یهودی صهیونیست هست عرب ها که بخش زیادی شون با اسرائیل پیدا و پنهان درحال همکارین. پاکستان هم تحت تاثیر عربستان و
فارسی
2
0
4
69
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
اسرائیل شاید تا قبل ۷ اکتبر تصور می کرد تجزیه ایران به نفعه ولی خب دید که محور ترکی،عربی،پاکستانی در اتحاد با چپ اروپا و دموکراتهای آمریکا چه خطر جدی براشون داره. امروز هم که ماگا به آنان پیوسته و با نفوذ قطر، پیمان ابراهیم کسشری بیش نخواهد شد.ایران متحد بیشتر به دردش می خوره
Danial 𓃬☼@DanielTaghaddos

«دست‌کم بخشی از ساختار سیاسی اسرائیل (نه همه آن) سال‌هاست در پی آن بوده که با توزیع سلاح و بسیج گروه‌های قومی تجزیه‌طلب، جمهوری اسلامی را سرنگون کند و ایران را به سوی تجزیه بکشاند.»

فارسی
1
1
2
124
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
ایشالا به وقت بسته شدن ج.ا و تشکیل گروه‌های شکار و معدوم سازی اقلیت حاکم ولایی و سگ پیاده سرکوب‌، ما هم از این اخبار مسرت‌بخش و غرورآفرین داشته‌باشیم.
(:adsl:) tweet media
فارسی
0
0
0
28
(:adsl:) 리트윗함
Storyteller
Storyteller@itellsadstories·
درباره‌ی این حمله‌ای که به ایرانی‌های لس‌آنجلس داره میشه خواستم چند تا فکت بگم تا بهش فکر کنیم: ۱. جمعیت ایرانی‌های شهر بیش از ۵۰۰ هزار نفر تخمین زده میشه (بیشترین جمعیت دیاسپورای خارج از ایران) ۲. تماشاچی‌ها از هر شهر دیگه‌ای ممکنه رفته باشن چون مساله تو سوشال مدیا خیلی مورد توجه قرار گرفت پس ج.ا می‌تونه برده‌هاشو از جاهای مختلف فرابخونه. ۳. لس‌آنجلس میزبان تظاهرات چندصدهزار نفری بوده تو ماه‌های گذشته. ۴. هزینه‌ی بلیت‌ بازی‌ها واقعا زیاده و خیلی‌ها برای چنین چیزی نمی‌خوان خرج کنن. ۵. ج.ا در تمام این سال‌ها سعی کرده بین ایرانی‌های مخالف تفرقه بندازه از جمله ایجاد جوک و استریوتایپ راجع به اقوام مختلف ایران و جریان «آب کانادا» که دیدیم چقدر اشتباه بود. کلا تا الان باید فهمیده باشیم که تفکیک و تفرقه تو چنین شرایط حساسی به ضرر خودمونه و نباید با حرف‌ها و کارهامون بقیه رو که واقعا همراهن برنجونیم و بهشون انگ بزنیم.
فارسی
39
70
449
17.4K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
بازی بلژیک هم تمام شد. یحتمل دستاوردهای آنان که گفتن ورزشگاه نرید و کوچه بغلش اعتراض کنید معلوم میشه چه بازتاب تبلیغی داشته
فارسی
0
0
2
26
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
@RabbiPoupko When Europe and the United States turn a blind eye to the massacre of a hundred thousand defenseless Iranians and become the bitches of the IRGC terrorists, the result is nothing but humiliation for them. The Islamic Republic takes pleasure in humiliating others.
(:adsl:) tweet media
English
1
2
14
856
Rabbi Poupko
Rabbi Poupko@RabbiPoupko·
Qatar were not just meaning to humiliate JD Vance. They are humiliating each and every American in Switzerland today.
English
391
629
4.3K
600K
(:adsl:) 리트윗함
Amirhossein Miresmaeili
Amirhossein Miresmaeili@AmirMiresmaeili·
پدرومادر میکائیل میردورقی، کودک کشته‌شده در حمله به مدرسه میناب، به قالیباف می‌گویند حاضرند ۱۰ میکائیل دیگر را هم فدای انقلاب اسلامی کنند! الهه محمدی پیش از این در روزنامه شرق با این خانواده مصاحبه کرده و بدون هیچ اشاره به عضویت پدرش در سپاه پاسداران، در دروغی تخیلی مدعی شد میکائیل یک روز قبل از کشته‌شدن، در نقاشی‌اش حمله به مدرسه و حتی «پیروزی ایران» را در جنگ پیش‌بینی کرده بود! بعد چپ‌های آمریکایی به همین خبرنگار امنیتی جایزه «شجاعت در روزنامه‌نگاری» داده‌اند :))
Amirhossein Miresmaeili tweet mediaAmirhossein Miresmaeili tweet media
Amirhossein Miresmaeili@AmirMiresmaeili

خواهران محمدی که ساختمان وزارت اطلاعات را خوابگاه دخترانه جا می‌زدند، نیروهای سپاه و یگان‌ویژه کشته‌شده را ورزشکار معرفی کرده و سیمکارت سفید امنیتی هم داشتند، توسط بنیاد بین‌المللی زنان رسانه در آمریکا جایزه «شجاعت در روزنامه‌نگاری» گرفتند! چه لجن‌زار متعفنی است این چپ جهانی :))

فارسی
12
122
644
28.6K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
قبل از دی ۴۰۴ هم ترامپ کسشر زیاد می گفت اما تنها چیزی که با برنامه دروغ گفت همین کمک در راه است بود. دولت او از روبیو ، هگست و بسنت تا سنتکام داشتند عملیات فریب انجام می دادند.
ژان کریستف🇮🇷@JeanChristophff

من مشکلم با ترامپ اصلا این نیست که چرا بد حمله کرد...چرا خوب نزد....چرا آتش بس داد.....چرا توافق کرد یا هر چی.... من مشکلم باهاش فقط و فقط اینه که چرا قول ک شر داد....اون حرفا رو به مردم نزده بود من الان هیچ طلبی ازش نداشتم..

فارسی
0
0
1
48
(:adsl:) 리트윗함
LouieStill 🇮🇷
LouieStill 🇮🇷@STILL_LOUIE·
دوستان شطرنج ۶ بعدی و اینا رو بریزید تو سطل زباله. وقتی میریام آدلسون به زبون میاد یعنی اوضاع خیطه. باید هر چه زودتر با در نظر گرفتن بدترین سناریو به راهکاری رسید. حداقل کاری که باید کرد اینه که روایت تغییر رژیم و «پذیرشش از سمت مردم» که دولت آمریکا میخواد جا بندازه شکسته شه.
Azadeh T.Nasab@NasabAzadeh

روزنامه میریام ادلسون، حامی مالی ارشد ترامپ، نامه سرگشاده تندی به رئیس جمهور منتشر کرد: «شما شکست خوردید» دتی زاکن در این نامه خطاب به ترامپ نوشت: «دو هفته پیش، یکی از اعضای حلقه نزدیک شما کاری کرد که مکالمه جنجالی شما با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به اطلاع عموم برسد. و من عمداً روی عنوان کامل تأکید می‌کنم. او «بی‌بی» نیست. او نخست وزیر منتخب کشور مستقل و دارای حاکمیت اسرائیل است، مانند هر کس دیگری که در این سمت قرار دارد.» او ادامه داد: «و من بیهوده تلاش می‌کنم بفهمم چه چیزی باعث این تغییر رویه پوچ شده است، که با همه گفته‌ها و کارهای شما تاکنون در تضاد است. انتخابات میان‌دوره‌ای بهانه‌ای بی‌اساس است. شما در دوره دوم خود هستید و توافق تسلیم برای جمهوری‌خواهان بیشتر ضرر خواهد داشت تا فایده.» ما احساس خیانت می‌کنیم، نه کمتر، زیرا با وجود همه اشتباهات شما، به نظر می‌رسید که قلبتان در جای درست قرار دارد. شما خلاف آن عمل کردید. شما صبر، قطب‌نمای اخلاقی و حس رهبری خود را از دست دادید. تنها در صورتی که تصمیم خود را تغییر دهید و از توافق نهایی با ایران اجتناب کنید، می‌توان اصلاحی در کار بود. او با «یک کلام آخر» نتیجه‌گیری کرد: و از جایگاهم در نزدیکی اورشلیم، پایتخت ابدی قوم اسرائیل از دوران پادشاهی داوود و سلیمان، به شما می‌گویم: شما مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اید. شما با امضای توافق‌نامه تسلیم با یک رژیم ترور قاتل و بی‌رحم، شکست خورده‌اید. شما به منافع آمریکا و ارزش‌های دموکراتیک و بشردوستانه جهان روشنفکر آسیب جدی وارد کرده‌اید و ساعت شنی را برای جنگ بعدی که جانشینان شما در سال‌های آینده باید با آن دست و پنجه نرم کنند، به حرکت درآورده‌اید. ترامپ خودش رو با بزرگترین حامی مالی لابی یهودش بدجور در انداخت. ببینیم پایان داستان ماگا با حمایت مالی قطر می‌تونه پیروز این نبرد باشه ( که بعید بدونم چون سناتورهای جمهوری خواه از دیرباز تحت حمایت لابی یهود بوده اند) و یا لابی یهود با ادلسون ها آنچه که باید را انجام می دهند. 🍿

فارسی
4
71
407
6.9K
(:adsl:)
(:adsl:)@ADSL1390·
کاری که ترامپ کرد دروغ گفتن بود فلذا در نقد و فحشهاتون به دیگران(( که چرا به این املاکی مادرقحبه امید داشته‌اید!؟ )) رو توجه کنید که ما در دی ۴۰۴ تا فروردین ۴۰۵ تحت یک عملیات فریب توسط دولت آمریکا بودیم.طوری که حتی اسرائیل هم با آن دستگاه اطلاعاتی قوی شوکه شده ، ما که دیگه یماند.
فارسی
0
0
1
57