
büyük S
323 posts


@omer97332361331 çok iyi. keşke re zeronun novellerini de bulabilsek bir şekilde türkiyede. fena yakışırdı rafa.
Türkçe

@ChadGercek @rezero_ice Usually they fix a few drawings that looked subpar. For example they could fix Subaru's parents looking very weird in S4 Ep 8 at around 21:20
English

Benimle arkadaş olmayın
-Profil
-Kilit ekranı
-Son dinlediğim
-İlk pinterest




winter✩₊˚.⋆@rezeseviyom
Benimle arkadaş olur muydun? -Profil -Kilit ekranı -Son dinlediğim -İlk pinterest
Türkçe
büyük S 리트윗함

Best Characters
En iyi yazılmış: subaru
En komik: kazuma
En zeki: yagami light
En korkusuz: luffy
En çok acı çeken: Subaru
En sevdiğim: sanji
Hatake Ken 🇹🇷@SelocanMesst
Best Characters 🔥👑🎗️ En iyi yazılmış: Kakashi En komik: Anya Forger En masum: Hinata Hyuga En zeki: Aizen & Urahara En korkusuz: Naruto & Luffy En çok acı çeken: İtachi & Sanji En sevdiğim: Kakashi & Kurapika & Sanji & Hikigaya & Byakuya En güçsüz: Kon ( Bleach )
Türkçe

@ElijahSchacher but the question is why the FUCK do you rig a best male character poll ? what is the reason ? glazing up their own best series or sum ? or just re zero hate ?
English

Usually am not too paranoid but this is the most obvious rigging for a poll against Re:Zero Ive seen. It logically doesnt make sense for Subaru to have dropped so low after his highest character peak of the season, and the most highly regarded episode of the season as well.
Anime Trending@AniTrendz
Here are your Top 10 Male Characters for Week#10 of the Spring 2026 Anime Season! Vote on our Supporting Character Polls here 👉atani.me/spring2026-sc
English


THE GOAT DESERVES IT




Anime Corner@animecorner_ac
Best male character of the week: Subaru Natsuki! 🤎 Anime: Re:ZERO Season 4
English

@dogukanlgn okeanix çevirisiyle izlenmeli. ayrıca ileriki sezonlara ilerledikçe ve geri sezonlara baktıkça puanın katlanarak artacaktır.
Türkçe

Re0'ın ilk sezonunu bitirdim ve kısa değinmek istersem 8/10'luk bir sezon olduğunu düşünüyorum. Çok beğendiğim yerler de oldu çok beğenmediğim yerlerde. Belli başlı yerlerde sıkıldığım yerlerde oldu gerçekten ağzım açık izlediğim yerlerde oldu. Ama şunu net diyebilirim ilk sezonun ikinci yarısı gerçekten kaliteli. Çok tatlı bi sezon finali de verdi o yüzden çok iyi bir ilk sezon olduğunu düşünüyorum. Artık devamında ne olur bilmiyorum ama beklentim çok yüksek özellikle şu cadı olaylarına. Tıpkı aottaki bodrum meselesi gibi sürekli izleyiciye bir gizem bıraktırma peşinde seri ve hype'ımı çok yüksek tuttum. Aot bodrum meselesinde beklentimi çok iyi karşılamıştı, çok iyi kurgulanmıştı her şey umarım bunda da aynı seviyeyi görürüm. Eğer görürsem büyük ihtimal favori serilerime girer. Özellikle sezon 4'ü aşırı merak ediyorum.

Türkçe

Happy birthday Eri Suzuki! 🎉
Let's wish Suzueri all the best @Erietty_55
#EriSuzuki #鈴木絵理 #鈴木絵理生誕祭2026

English



















