고정된 트윗
دکتر هکتور
55.7K posts

دکتر هکتور
@Docter_Hector
دانشجوی دکتری شیمی، مسئول مرکز پژوهشی شهید شهریاری عاشق خانواده و طبیعت//من خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی مهربانند... 🔗https://t.co/LsO9Osopfq
زنجان 가입일 Ağustos 2019
684 팔로잉2.1K 팔로워

امروز آقای پزشکیان در سخنرانی خود نکاتی گفته که آن ها هم به نوعی جزو مباحث محرمانه بوده و باعث ارسال پالس ضعف و خالی کردن دست تیم مذاکره کننده است، طرح این مباحث با افشاگری های آقای نبویان تفاوت چندانی ندارد و باعث ایجاد اضطراب و ناامیدی در مردم می شود
علی چاهخوزاده@ali_chahkho
ظاهرا آقای نبویان قبل از مصاحبه تعهد داده بود که مباحث حاشیه ساز را مطرح نکند اما بدعهدی می کند، روزی طلب مدیرکل برنامههای سیاسی صداوسیما هم در واکنش به این مسئله تو اینستاگرام نوشت: از راه گناه به مقصد نمیرسی و شنیده ها حکایت از استعفای ایشون داره
فارسی

@Docter_Hector اتفاقا اینجا اصلا اینجوری نیست، تقریبا همه ساکنای اینجا ییلاق قشلاقی زندگی میکنن اینجا و اکثرا تهران یا ساوه هستن مگر کارشون اینجا باشه
فارسی

@Docter_Hector فعلا صداشو درنیار لطفا😅
اما در مورد زیتون خدمتتون عارضم که امسال ماشالله هزار ماشالله اوضاع میوهها تا این لحظه خوبه.
هم ریزش گل زیاد نبود و هم ریزش میوه.
روی تغذیه هم امسال یه بازنگری اساسی داشتیم.
بنابراین امیدواریم امسال هم کمیت و هم کیفیت بالاتر بره.
فارسی

@RNafaspour کی، طاووس خانم رومیگین؟😁
از کجا معلوم درست نگن؟😜
از زیتوناتون نگفتین چطورن؟
فارسی

@Docter_Hector الان اون مازندرانی میاد میگه شما منابع طبیعی رو به تاراج بردین.😁😅
فارسی

@RNafaspour آخه پس اون بالاها که جنگله، یعنی خاک اونجا با خاک اون بلندی ها فرق میکنه؟
فارسی

@Docter_Hector اینجا بستر گرگانروده.
اطراف این رود جنگل نیست.
اصلا این خاک مستعد جنگل نیست.
قدیما احتمالا درختچه و بوتههای وحشی و نیزار بوده احتمالا.
طی هزاران سال و شاید بیشتر این رود پیچ و تاب خورده. یه جا رو گرفته، یه جا رو داده.
سند این زمینها مربوط به سال ۱۳۳۹ هست.
فارسی

@foad777imq منم نگفتم خانم ها خوشحال نمیشن، گفتم خیلی هاشون رو(نه همه) دیدم که ابراز خوشحالی میکنن و دیگه هیچ اهمیتی به گل نمیدن و گل خشک میشه :))
و این با چیزی که شما گفتین متفاوت و دوتا موضوع جدائیه😄
فارسی

@Docter_Hector مخالفم
هیچ هدیه ای به اندازه گل نمیتونه عمیقأ خانمهارو خوشحال کنه.
فارسی

@Iranland7 خیلی خیلی کند رشده و دقیقا همین مسئله هم یکی از مشکلات تکثیر بلوطه ولی چه کتر خوبی کردن و ان شاءالله با گذشت چندین سال اینا به نهالهایی تبدیل بشن که دیگه گوسفندا با خوردن برگاشونم نتوننن خشکش کنن
فارسی
دکتر هکتور 리트윗함

@TavosHosseinpo1 @mojtaba_____ واقعا سوال منم دقیقا همین بود، خودشم فکر نمیکنم متوجه میشد که داره چی میگه و چی گزارش میکنه، صد رحمت به خیابانی😂
فارسی

@Docter_Hector @mojtaba_____ چطور اون خل و چل رو برای بازی به این مهمی انتخاب کردند🤦
فارسی

باسمه تعالی
جناب آقای قالیباف
سلام
احتمالا به خاطر دارید که قبل از شروع به کار مجلس دوازدهم، در تماس تلفنی به شما گفتم که یکی از راههای نزدیک شدن سلایق سیاسی مختلف در جبهه انقلاب این است که جلوی رسانههای بداخلاق و بی تقوای خودتان را بگیرید تا به جای تخریب و فحاشی به منتقدان شما، زمینه گسست بیشتر را فراهم نکنند.
آن روز مصداق صحبت بنده یکی از افراد بدنام و نامتعادل در تیم رسانهای شما بود و امروز بعد از ۲ سال صدها نمونه دیگر وجود دارد که یک مثالش همین کلیپی است که صفحه رسمی هواداران شما علیه بنده ساخته اند. صفحه ای که زیر نظر مشاورتان جناب احدیان فعالیت میکند و البته از انتشار هیچ دروغ و تهمت و بداخلاقی نیز دریغ نمیکند؛ به عنوان نمونه در همین کلیپ که یک روز قبل از پیام مهم رهبرانقلاب منتشر شده، انواع تخریبها علیه بنده صورت گرفته که چرا گفته ام توافق با امریکا مورد رضایت رهبرانقلاب نیست! در حالی که با پیام اخیر ایشان بر صغیر و کبیر روشن شد جنابعالی و تیم مذاکره کننده برخلاف رضایت ایشان و با نقض خطوط قرمز متعدد رهبری با امریکا توافق کرده اید اما امثال بنده به خاطر فهم این واقعیت و موارد مشابه دیگر، مدتهاست از جانب رسانههای اجارهای منتسب به شما و حتی رسانههای رسمی حامی شما ناسزا میشنویم.
علی ای حال، بنده امیدی به اصلاح این رویه توسط شما ندارم چون تجربه نشان داده عموما حلقه اطراف جنابعالی قدرت شان از خود شما بیشتر است و شما نمیخواهید یا نمیتوانید افسار آنها را بکشید و دقیقا همین افراد هستند که نقش محوری در "خطاهای محاسباتی" متعدد شما در بزنگاههای مختلف دارند. لذا غرض از نگارش این چند خط نیز این بود تا ثبت شود امثال ما به خاطر فهم جلوتر از زمان خودمان و مطالبه خطوط قرمز رهبرانقلاب، اول از رسانههای پرشمار شما که منابع مالی شان هم شفاف نیست فحش خوردیم و بعد هم از اینترنشنال و پهلوی و ...
راستی آقای قالیباف! توافق با امریکا برخلاف رضایت رهبری، در این دنیا هم عزتی برایتان نخواهد داشت چه برسد به آن دنیا.
امیرحسین ثابتی
۳۱ خرداد ۴۰۵
فارسی

@TavosHosseinpo1 @mojtaba_____ دقیقا
حضور میثاقی با اون لحن صحبت کردن واقعا حال بهم زنه، گزارشگره هم این حال بهم زنی رو تکمیل کرد و کلا رو اعصاب بود
فارسی

@mojtaba_____ واقعا دیشب برنامه فوتبالی شبکه ۳ با اجرای لوس میثاقی و گزارش اون مردک قانع، چقدر سخیف بود.
محمدرضا احمدی کجاست
فارسی

@RealSaeedDmn البته این وال نیست و یک کوسه نهنگه...
عکس خوبی گرفته شده، طوریکه آدم فکر میکنه کوسه نهنگ خیلی خیلی بزرگه(جلوتره اینطور به نظر میاد)
فارسی


















