nothing

914 posts

nothing banner
nothing

nothing

@Dopamingio

آتئیست

가입일 Haziran 2022
108 팔로잉7 팔로워
고정된 트윗
nothing
nothing@Dopamingio·
اسم بعضی مرده‌ها را می‌خواندم. افسوس می‌خوردم، که چرا به جای آنها نیستم با خودم فکر می‌کردم:اینها چقدر خوشبخت بوده‌اند! هیچوقت یک احساس حسادتی باین اندازه در من پیدا نشده بود. به نظرم می‌آمد که مرگ یک خوشبختی و یک نعمتی است که به آسانی به کسی نمی‌دهند. #زنده‌به‌گور
فارسی
0
0
0
529
nothing
nothing@Dopamingio·
@JeanChristophff @Mo85437707 اینکه دید ما از ارتش از هالیوود میاد حرف دقیقی نیست. اولا همه‌ی فیلما در مورد ارتش امریکا با یه دید ساخته نمی‌شن. مگه توی فارست‌گامپ چی نشون دادن؟ بعدم تو اصلاً مگه خبر داری که اهداف ارتش امریکا تو این جنگ چی بوده؟ بعدم «رید» یعنی چی؟ از کجا میارین اینا رو؟
فارسی
0
0
0
1
ژان کریستف🇮🇷
ژان کریستف🇮🇷@JeanChristophff·
ما کلا چرا فکر میکردیم ارتش آمریکا قدرت افسانه ای داره؟....تو ویتنام که رید...تو عراق که رید....تو افغانستان که رید.....تو ایران هم که رید! تنها دلیلی که به ذهنم میرسه هالیوود ه
فارسی
120
188
7K
115.8K
nothing
nothing@Dopamingio·
@NamelessGuts فکر کردی این برد قرار بود خوشی به جامعه بده؟ مثلا پدری که پسرشو چند ماه پیش کشتن با گل رامین رضاییان خوشحال میشه؟ اساساً درکی از شرایط داخل ایران نداری.
فارسی
0
0
0
9
گاتسِ ایرانی
گاتسِ ایرانی@NamelessGuts·
چرا دوست داشتم در فوتبال پیروز بشه تیم ایران؟ چون خیلی وقته در همه‌ی عرصه‌ها داریم باخت میدیم. انقدر باخت دادیم که سِر شدیم‌. انقدر که تلقی‌ای ساختیم از خودمون و ایران که در اون باختِ ایران، پیروزیِ ماست. فوتبال مهم نیست. ما به پیروزی احتیاج داریم تا دوباره احساس کنیم ایران عزیزه
فارسی
10
3
64
1.3K
ستاره پارسی
ستاره پارسی@setareparsii·
@Amin_Jua7nito همون کرواسی هم نمیبره ولش کن من ناامید شدم امسال فرانسه یا ارژانتین قهرمانه
فارسی
0
0
2
162
nothing
nothing@Dopamingio·
@Amin_Jua7nito خودشون راضی‌ان. اینطوری میگن قرعه‌مون سخت بود حذف شدیم. بهتر از اینه برن به ارژانتین با ابروریزی ببازن 😁 دیدی که دیشبم تلاش خاصی نمیکرد پرتغال برای گل زدن 😁 ناخوداگاه میترسن و میدونن جام خوبی نخواهند داشت.
فارسی
0
0
0
21
nothing
nothing@Dopamingio·
@Baharicksha فقط پادشاهی‌خواهان نیستن که از این تیم دلدخوشی ندارن. حتی پدر کیان پیرفلک هم استوری کذاشته راضیه. شما میخوای یه پکیج خیالی بسازی به اسم سلطنت‌طلب و هر چی برچسب بلدی بهس بچسبونی مشکل توئه
فارسی
1
0
1
138
کوچه اخترچی
کوچه اخترچی@Baharicksha·
زورتون به ج ا نرسیده ، تا خرتناق از پایین تنه ناتانیاهو رو ارتزاق کردید، حالا زورتون به چهار تا فوتبالیست رسید و حس می‌کنید عدم صعودشون شد موفقیت مردم…بدبختی اینجاست که از نظر شما فقط هرکی مثل شما و شازده کج و کوله‌تون فکر کنه مردمه…بقیه توله سگن….با اینکه بقیه حداکثرن….و شما حتی در زمین فوتبال هم اقلیتید
فارسی
16
9
158
2.6K
nothing
nothing@Dopamingio·
@hafezeye_rapfa @souloflionnnn مگه ندیدی دو تا گل به ازبکستان زد که قطعاً هر دو مهم‌ترین‌ گلهای تاریخ ج.ج هستن؟ مگه ندیدی با هوش سرشار اجازه داد مندز کاشته رو گل کنه؟ :)))) چطور میگی سلطون کاری نکرده؟ بقیشم تقصیر زن نوسه.
فارسی
1
0
3
28
غیر مجاز
غیر مجاز@hafezeye_rapfa·
@souloflionnnn میخواست پرتغال در برابر کنگو و کلمبیا پیروز بشه تا مسیر راحت تری داشته باشه. اینکه سلطونتون نتونسته کاری بکنه تقصیر ما نیست.
فارسی
2
0
50
997
nothing
nothing@Dopamingio·
@minamonteguide باید لیگ برتر ایران رو ببینی. تقریبا تموم مربیا معتقدن که دیگران نمیخوان که اینا نتیجه بکیرن و دستایی تو کاره تا نذارن تیمش نتیجه بگیره. مصاحبه‌های قبل و بعد بازی پر از این تئوری توطئه‌هاس. یه حوری بود که وقتی افشین قطبی اومد ایران و ادبیاتش فرق داشت همه پشمشون ریخته بود.
فارسی
0
0
1
34
Mina Ghorbani
Mina Ghorbani@minamonteguide·
کرواسی تیم اول گروهش بود و خیلی شانس و احتمال کمی بود ببازه به غنا. ازبکستان تیم بسیار ضعیفی بود و امکانش تقریبا صفر بود نبازه به کنگویی که با پرتغال مساوی کرده بود. به نفع دوتا تیم اتریش و الجزایر هم بود که بازی مساوی شه چون تو بازی‌های بعد کمک‌شون می‌کرد و الجزایرم با مساوی صعود می‌کرد و خب انقدر تو زمین خودشون توپ زدن و فقط بعد هر گل امتیاز گرفتن که شد! حذف ایران به این‌ها ربطی نداره. پیروزی از منطق، پشتکار و تخصص و البته بازی عادلانه پیروی می‌کنه نه شانس! همینطور که اگر یه تیم توی آفساید بدشانس باشه باید تو بازی و پاسکاری و توپ به تیرک نزدن و تعویض درست داشتن و پنالتی خراب نکردن توانایی داشته باشه که «برنده» باشه. از وقتی یادمه بچه بودم مسابقه می‌دادم فرهنگ رقابتی ایران موقع باخت سرزنش حریف و شرایط مسابقه بوده. باشه شرایط ناعادلانه بود فیفا نذاشت ایران ریکاوری شه. شرایط سیاسی اجتماعی ملتهب بود تیم تحت فشار بیرونی بود. اما نتیجه تیم با همه این مسائل همینه که حاصل شده. درس بگیرین. فوتبال رو سیاسی نکنید. مربی و ورزشکار درست حسابی برا تیم بذارین. گزینش نکنید تا نتیجه بگیرین.
فارسی
49
11
434
34.2K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Avestajam1 مغلطه‌های آخوندی و درواقع سوفیستی. سفسطه. تموم حملاتت مغلطه‌س
فارسی
0
0
1
30
Avesta Jam
Avesta Jam@Avestajam1·
طرف برای فوتبال دیدن مردم تعیین‌تکلیف می‌کنه، بعد ژست مخالف ج‌.ا می‌گیره که چرا برای سبک زندگی مردم تعیین تکلیف می‌کنیید. شما هنوز کاره‌ای نیستین تا این اندازه مستبد تشریف دارین. تیم ملی جنگید و نباخت، شرفش از کل این نسخه‌پیچ‌ها بیشتر است. دم تک تک اعضای تیم ملی گرم.
Avesta Jam tweet media
فارسی
27
26
355
3.4K
nothing 리트윗함
👑🇨🇦 نیمه ابری
استوری خواهر جاویدنام #صهبا_رشتیان داور بین المللی
👑🇨🇦 نیمه ابری tweet media
فارسی
54
852
9.7K
81.5K
A|🇵🇹|
A|🇵🇹|@Anon_User_9j·
@Logallyme بعیده با این سبک بازی بتونه اسپانیا رو ببره
فارسی
1
0
3
218
رافائل 🇮🇷
رافائل 🇮🇷@Logallyme·
پرتغال شانس آورد که مثلا رفت سمت سخت جدول چون آرژانتین نسخه لول آپ همین کلمبیاس + مسی. خلاصه کریس کونتو آخر عمری نجات دادی.
فارسی
4
0
141
4.3K
Allen Ekbatani
Allen Ekbatani@allenekba·
@Kayvan_Hosseini @PanahFB انسانیت زدایی، وطن زدایی، نوکر صفتی، ذلیل باوری، پدیده هایی است که از طریق سازمان های اطلاعاتی دست راستی اسرائیل و برخی کشورهای عربی توسط رضا پهلوی و طرفداران او توسط من و تو ‌‌و ایران اینترنشنال بر بخشی از جامعه جوان ایران تحمیل شد.بی بی سی هم،به نعل و به میخ زد ولی کمکی نکرد.
فارسی
3
0
4
139
Kayvan Hosseini
Kayvan Hosseini@Kayvan_Hosseini·
تیم ملی همیشه یکی از منابع الهام‌بخش و متحد‌کننده ملت ایران بود که برد و باختش، شهر را به هم می‌ریخت. زمین و زمان عاشقش بودند. همان را هدف گرفتند.
فارسی
66
45
802
23.5K
nothing
nothing@Dopamingio·
@shamse_man چرا داخل ایران از «فقط یک فوتبالیست» در میان و سیاسی هم حرف میزنن و به میل حکومت هر کاری لازم باشه میکنن؟ برن تو کونم. تو هم بری
فارسی
0
0
1
95
hanaasemani
hanaasemani@shamse_man·
اولاً خبرنگار گوه میخوره چنین چیزی میپرسه از طارمی، طارمی یک فوتبالیسته نه قانون گذار کشور. دوماً طرف نظر شخصی خودشو داره میگه و این یارو فقط یک فوووووتتتتتبالیییییسته!!!! نه قاضیه نه قانون گذار! زورتون به رژیم نمیرسه، عوضشو از این بچه ها درنیارید بی عرضه ها
Maryam Moqaddam مریم مقدم@MaryamMoqaddam

#طارمی اینجا میگه: «ما به افراد ال‌جی‌بی‌تی احترام می‌گذاریم.» -لابد روش نمی‌شه جلوی دنیا بگه ج ا اعضای جامعه ال‌جی‌بی‌تی+ را اعدام می‌کنه یا اگه شانس بیارن زندان و شکنجه در انتظارشونه

فارسی
10
17
347
5.7K
nothing
nothing@Dopamingio·
@straypatriot خاک دو عالم بر سرت. اگر شعور داشته باشی، اینکه یه سری ایرانیا بی‌هویتن و تبعیدی، اینا مایه ننگ حکومت کسشر شماس. افتخار هم بهش میکنی که این همه ایرانی رو بیرون کردین و سالها نفرت‌پراکنی کردین؟
فارسی
0
0
0
21
Alex M 🎒
Alex M 🎒@straypatriot·
این خنده های هیستریک چیزی جز نشانه ی فروپاشی روانی قریب الوقوع نیست. ببین سر یه مشت دلار چه بلایی سر خودتون آوردین. خار بیایان هویت داره اما شماها نه.
Kamran@Kamrano666

مگه داریم آدم به این نچسبی و چندشی؟ بشر تو چقدر لو لول و بدبختی! بدبخت تو و دوستات در کانال منوتو نماد شکست خورده و تحقیر شدگان هستید چطور روت میشه باز بیای اراجیف بگی؟ وطنفروش و بد ذاتی و بیشرفی از صفات بارزته! #فرقه_پهلوی

فارسی
24
25
707
8.7K
nothing
nothing@Dopamingio·
@amirmoghadam_ir @saadati_va1993 ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ! کجا رضا پهلوی گفته فتح کنید؟ نشون من بده
فارسی
1
0
8
214
Amir Moghadam
Amir Moghadam@amirmoghadam_ir·
هزار استارلیک دروغ! ریزش ۱۶۰ هزار نفر دروغ! کیو‌آرکد دروغ! ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ! ارتباط با ترامپ دروغ! مصداقی هم که گفت، رضا پهلوی اصلا توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچ‌ کاری نمیتوانند بکند! حتی فالورهای رضا پهلوی دروغ! ریات و ساختگی! حالا هم که سیرک گارد جاویدان و حرف از فعالیت مسلحانه که چیزی جز تجزیه و جنگ داخلی و لیبی ‌سازی و ثبت‌‌شان بعنوان یک گروهک تروریستی نخواهد داشت... اینها همه فکت و حرف خود رضا پهلوی است..
فارسی
11
0
6
2.1K
Amir Moghadam
Amir Moghadam@amirmoghadam_ir·
من هم خواهان #محاکمه_پهلوی هستم رضا پهلوی یک #عملیات_فریب رقم زد بسیار جنایتکارانه‌تر و‌کثیفت‌تر از کربلای چهارِ لو رفته و محسن رضایی و هاشمی و روحانی... رضا پهلوی یک #سینما_رکس به بار اورد! ۱۸ و ۱۹ دی سینما رکسِ رضا پهلوی بود، خیلی کثیف‌تر و جنایتکارانه‌تر... اما: 👈تراژیک ترین قسمتِ اتفاقی که افتاده این است که: از این نقطه به بعد رضا پهلوی بدلایل خیلی روشن، ترمز عبور از جمهوری اسلامی و هر تغییری بنفع مردم است. قبل و بعد از حمله از هر نظر متفاوت است، همه چی تغییر کرده! حتی وضعیتِ قبل و بعد آن حرف سنگین ونس معاون ترامپ متفاوت است {که عده‌ای دنبال لیبی‌سازی از ایران هستند، که طبیعتا مرجع پیمانکارش برمیگردد به رضا پهلوی} بعد از این رضا پهلویِ نقاب و تشت رسوایی افتاده با این وضعیت مایه ننگ فرقه‌اش ! فقط پتانسیل منفی و بازدارنده، بنفع جمهوری اسلامی تولید میکند... به دلیل ده‌ها دروغ آگاهانه و پروژه‌ای! تلاش برای لیبی‌سازی و غزه‌سازی از ایران و انچه ونس گفت! {تجزیه و جنگ داخلی} نابودی فرصت تغییر بنفع مردم و نجات و تثبیت و تقویت و‌ حجامت جمهوری اسلامی! ‌ ایران‌ستیزی، تجزیه‌طلبی، تلاش برای جنگ داخلی، حمایت از فحاشی سازمان یافته و بازتولید همه زشتی‌‌های جمهوری اسلامی! تبدیل شدن به مایه ننگ و انسداد! به محاق بردن دادخواهیِ حتی طرفداران خودش که به او اعتماد کرده بودند! رضا پهلوی با توهم، خیانت، فساد، دروغگویی ها، ایران‌ستیزی ما را در نقطه کنونی پیاده کرد و در همه جنایات جمهوری اسلامی تا هر وقت بماند متهم ردیف دوم است.
فارسی
642
50
375
38.6K
nothing
nothing@Dopamingio·
@abolfaz97652177 @Ramin_Rezaian_ تو به کس ننت خندیدی که مسئول تعیین کردی. مادرقحبه‌های از خودراضی. شاشبدم به خودت و دولتت و آمارش.
فارسی
0
0
1
17
abolfazlasgari
abolfazlasgari@abolfaz97652177·
@Ramin_Rezaian_ آقای رضاییان با احترام به پاس زحماتی که کشیدید اما اگر تونستید از این ۴۰ هزار نفر فقط اسم ۱۰ هزارتاشونو لیست کنید تف به شرفم اگر از این به بعد اونقدر پست ندارم که اینها ۴۰ هزار نفر بودند نه آماری که دولت داد . ضمن اینکه مسئول خون اون ها هم فقط سس خرسی و موساد بود و بس.
فارسی
2
0
2
524
رامین رضاییان
رامین رضاییان@Ramin_Rezaian_·
گلی که زدم تقدیم میکنم به روح تمام دانش آموزای مدرسه میناب و 40 هزار نفری که جاویدنام شدن🖤 🟢⚪🔴 FIFA World Cup 2026 🇮🇷 v 🇪🇬
رامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet mediaرامین رضاییان tweet media
فارسی
981
340
5.3K
369.4K
nothing
nothing@Dopamingio·
@mim_dal_ چه ربطی داره. هاکان شوکور مشکلش با پرچم نیست. ما مشکلمون با پرچم ایدئولوژیکه که تو حافظه حمعی مردم با خون و سرکوب و کثافت همراه بوده. دیر یا زود باید به شیر و خورشید عادت کنید.
فارسی
0
0
0
28
میم. دال 🎒
میم. دال 🎒@mim_dal_·
زندگی هاکان شوکور رو به خاطر روابط ادعایی با گروه فتح‌الله گولن نابود کردند و از ترکیه پرت کردند بیرون! از فوق ستاره فوتبال ترکیه رسید به رانندگی تاکسی در آمریکا. اما همچنان پرچم میزنه روی سینه و میره تیم کشورش رو تشویق میکنه. اوباش وطنی ما هم...
Footfun@footfuniran

چی به سرت اومده مرد؟ هاکان شوکور شبیه یکی دو تا از عموهای فیتیله‌ای شده.

فارسی
77
101
1.9K
66.3K
nothing
nothing@Dopamingio·
@StructuralView برای توهین نمیگم. واقعیت عینیه. میتونم نشون بدم.
فارسی
1
0
0
43
ColdAnalysis 🎒
ColdAnalysis 🎒@StructuralView·
سالهاست در تورونتو مراسم عاشورا برگزار می شود. درست مانند مراسم رژه حانوکای یهودیان و کالسای سیک های هند. در هیچ مراسمی، مخالفان مذهبی یا سیاسی با چنین روش سخیفی به شرکت کنندگان حمله کلامی و فیزیکی نمی کنند و در بهم زدن مراسم هم تا این حد ناموفق نبوده اند! التماس عقل!
فارسی
47
29
543
18.1K
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجی‌زاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچه‌های میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بی‌ارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی
0
0
1
10
nothing
nothing@Dopamingio·
@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مساله‌ای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ... زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی
1
0
0
74