고정된 트윗
nothing
914 posts


@JeanChristophff @Mo85437707 اینکه دید ما از ارتش از هالیوود میاد حرف دقیقی نیست. اولا همهی فیلما در مورد ارتش امریکا با یه دید ساخته نمیشن. مگه توی فارستگامپ چی نشون دادن؟ بعدم تو اصلاً مگه خبر داری که اهداف ارتش امریکا تو این جنگ چی بوده؟ بعدم «رید» یعنی چی؟ از کجا میارین اینا رو؟
فارسی

@NamelessGuts فکر کردی این برد قرار بود خوشی به جامعه بده؟ مثلا پدری که پسرشو چند ماه پیش کشتن با گل رامین رضاییان خوشحال میشه؟ اساساً درکی از شرایط داخل ایران نداری.
فارسی

@Amin_Jua7nito همون کرواسی هم نمیبره
ولش کن من ناامید شدم
امسال فرانسه یا ارژانتین قهرمانه
فارسی

@Amin_Jua7nito خودشون راضیان. اینطوری میگن قرعهمون سخت بود حذف شدیم. بهتر از اینه برن به ارژانتین با ابروریزی ببازن 😁 دیدی که دیشبم تلاش خاصی نمیکرد پرتغال برای گل زدن 😁 ناخوداگاه میترسن و میدونن جام خوبی نخواهند داشت.
فارسی

@Baharicksha فقط پادشاهیخواهان نیستن که از این تیم دلدخوشی ندارن. حتی پدر کیان پیرفلک هم استوری کذاشته راضیه. شما میخوای یه پکیج خیالی بسازی به اسم سلطنتطلب و هر چی برچسب بلدی بهس بچسبونی مشکل توئه
فارسی

زورتون به ج ا نرسیده ، تا خرتناق از پایین تنه ناتانیاهو رو ارتزاق کردید، حالا زورتون به چهار تا فوتبالیست رسید و حس میکنید عدم صعودشون شد موفقیت مردم…بدبختی اینجاست که از نظر شما فقط هرکی مثل شما و شازده کج و کولهتون فکر کنه مردمه…بقیه توله سگن….با اینکه بقیه حداکثرن….و شما حتی در زمین فوتبال هم اقلیتید
فارسی

@hafezeye_rapfa @souloflionnnn مگه ندیدی دو تا گل به ازبکستان زد که قطعاً هر دو مهمترین گلهای تاریخ ج.ج هستن؟ مگه ندیدی با هوش سرشار اجازه داد مندز کاشته رو گل کنه؟ :)))) چطور میگی سلطون کاری نکرده؟ بقیشم تقصیر زن نوسه.
فارسی

@souloflionnnn میخواست پرتغال در برابر کنگو و کلمبیا پیروز بشه تا مسیر راحت تری داشته باشه.
اینکه سلطونتون نتونسته کاری بکنه تقصیر ما نیست.
فارسی

شما ببین مسیر رو اخه!
سه بار فینال جام جهانی رد شن تازه برسن فینال
Nahuel 1000 🇦🇷@RealGOA7
The history of their lives...
فارسی

@minamonteguide باید لیگ برتر ایران رو ببینی. تقریبا تموم مربیا معتقدن که دیگران نمیخوان که اینا نتیجه بکیرن و دستایی تو کاره تا نذارن تیمش نتیجه بگیره. مصاحبههای قبل و بعد بازی پر از این تئوری توطئههاس. یه حوری بود که وقتی افشین قطبی اومد ایران و ادبیاتش فرق داشت همه پشمشون ریخته بود.
فارسی

کرواسی تیم اول گروهش بود و خیلی شانس و احتمال کمی بود ببازه به غنا.
ازبکستان تیم بسیار ضعیفی بود و امکانش تقریبا صفر بود نبازه به کنگویی که با پرتغال مساوی کرده بود.
به نفع دوتا تیم اتریش و الجزایر هم بود که بازی مساوی شه چون تو بازیهای بعد کمکشون میکرد و الجزایرم با مساوی صعود میکرد و خب انقدر تو زمین خودشون توپ زدن و فقط بعد هر گل امتیاز گرفتن که شد!
حذف ایران به اینها ربطی نداره. پیروزی از منطق، پشتکار و تخصص و البته بازی عادلانه پیروی میکنه نه شانس! همینطور که اگر یه تیم توی آفساید بدشانس باشه باید تو بازی و پاسکاری و توپ به تیرک نزدن و تعویض درست داشتن و پنالتی خراب نکردن توانایی داشته باشه که «برنده» باشه.
از وقتی یادمه بچه بودم مسابقه میدادم فرهنگ رقابتی ایران موقع باخت سرزنش حریف و شرایط مسابقه بوده. باشه شرایط ناعادلانه بود فیفا نذاشت ایران ریکاوری شه. شرایط سیاسی اجتماعی ملتهب بود تیم تحت فشار بیرونی بود. اما نتیجه تیم با همه این مسائل همینه که حاصل شده.
درس بگیرین. فوتبال رو سیاسی نکنید. مربی و ورزشکار درست حسابی برا تیم بذارین. گزینش نکنید تا نتیجه بگیرین.
فارسی

@Avestajam1 مغلطههای آخوندی و درواقع سوفیستی. سفسطه. تموم حملاتت مغلطهس
فارسی
nothing 리트윗함

@Kayvan_Hosseini @PanahFB انسانیت زدایی، وطن زدایی، نوکر صفتی، ذلیل باوری، پدیده هایی است که از طریق سازمان های اطلاعاتی دست راستی اسرائیل و برخی کشورهای عربی توسط رضا پهلوی و طرفداران او توسط من و تو و ایران اینترنشنال بر بخشی از جامعه جوان ایران تحمیل شد.بی بی سی هم،به نعل و به میخ زد ولی کمکی نکرد.
فارسی

@shamse_man چرا داخل ایران از «فقط یک فوتبالیست» در میان و سیاسی هم حرف میزنن و به میل حکومت هر کاری لازم باشه میکنن؟ برن تو کونم. تو هم بری
فارسی

اولاً خبرنگار گوه میخوره چنین چیزی میپرسه از طارمی، طارمی یک فوتبالیسته نه قانون گذار کشور.
دوماً طرف نظر شخصی خودشو داره میگه و این یارو فقط یک فوووووتتتتتبالیییییسته!!!!
نه قاضیه نه قانون گذار!
زورتون به رژیم نمیرسه، عوضشو از این بچه ها درنیارید بی عرضه ها
Maryam Moqaddam مریم مقدم@MaryamMoqaddam
#طارمی اینجا میگه: «ما به افراد الجیبیتی احترام میگذاریم.» -لابد روش نمیشه جلوی دنیا بگه ج ا اعضای جامعه الجیبیتی+ را اعدام میکنه یا اگه شانس بیارن زندان و شکنجه در انتظارشونه
فارسی

@straypatriot خاک دو عالم بر سرت. اگر شعور داشته باشی، اینکه یه سری ایرانیا بیهویتن و تبعیدی، اینا مایه ننگ حکومت کسشر شماس. افتخار هم بهش میکنی که این همه ایرانی رو بیرون کردین و سالها نفرتپراکنی کردین؟
فارسی

این خنده های هیستریک چیزی جز نشانه ی فروپاشی روانی قریب الوقوع نیست. ببین سر یه مشت دلار چه بلایی سر خودتون آوردین. خار بیایان هویت داره اما شماها نه.
Kamran@Kamrano666
مگه داریم آدم به این نچسبی و چندشی؟ بشر تو چقدر لو لول و بدبختی! بدبخت تو و دوستات در کانال منوتو نماد شکست خورده و تحقیر شدگان هستید چطور روت میشه باز بیای اراجیف بگی؟ وطنفروش و بد ذاتی و بیشرفی از صفات بارزته! #فرقه_پهلوی
فارسی

@amirmoghadam_ir @saadati_va1993 ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ!
کجا رضا پهلوی گفته فتح کنید؟ نشون من بده
فارسی

هزار استارلیک دروغ!
ریزش ۱۶۰ هزار نفر دروغ!
کیوآرکد دروغ!
ساختار سرکوب فرو ریخته، فتح کنید، دروغ!
ارتباط با ترامپ دروغ!
مصداقی هم که گفت، رضا پهلوی اصلا توان کار تشکیلاتی در داخل ندارند و هیچ کاری نمیتوانند بکند!
حتی فالورهای رضا پهلوی دروغ! ریات و ساختگی!
حالا هم که سیرک گارد جاویدان و حرف از فعالیت مسلحانه که چیزی جز تجزیه و جنگ داخلی و لیبی سازی و ثبتشان بعنوان یک گروهک تروریستی نخواهد داشت...
اینها همه فکت و حرف خود رضا پهلوی است..
فارسی

من هم خواهان #محاکمه_پهلوی هستم
رضا پهلوی یک #عملیات_فریب رقم زد بسیار جنایتکارانهتر وکثیفتتر از کربلای چهارِ لو رفته و محسن رضایی و هاشمی و روحانی...
رضا پهلوی یک #سینما_رکس به بار اورد!
۱۸ و ۱۹ دی سینما رکسِ رضا پهلوی بود، خیلی کثیفتر و جنایتکارانهتر... اما:
👈تراژیک ترین قسمتِ اتفاقی که افتاده این است که: از این نقطه به بعد رضا پهلوی بدلایل خیلی روشن، ترمز عبور از جمهوری اسلامی و هر تغییری بنفع مردم است. قبل و بعد از حمله از هر نظر متفاوت است، همه چی تغییر کرده! حتی وضعیتِ قبل و بعد آن حرف سنگین ونس معاون ترامپ متفاوت است {که عدهای دنبال لیبیسازی از ایران هستند، که طبیعتا مرجع پیمانکارش برمیگردد به رضا پهلوی}
بعد از این رضا پهلویِ نقاب و تشت رسوایی افتاده با این وضعیت مایه ننگ فرقهاش ! فقط پتانسیل منفی و بازدارنده، بنفع جمهوری اسلامی تولید میکند...
به دلیل دهها دروغ آگاهانه و پروژهای!
تلاش برای لیبیسازی و غزهسازی از ایران و انچه ونس گفت! {تجزیه و جنگ داخلی}
نابودی فرصت تغییر بنفع مردم و نجات و تثبیت و تقویت و حجامت جمهوری اسلامی!
ایرانستیزی، تجزیهطلبی، تلاش برای جنگ داخلی، حمایت از فحاشی سازمان یافته و بازتولید همه زشتیهای جمهوری اسلامی!
تبدیل شدن به مایه ننگ و انسداد!
به محاق بردن دادخواهیِ حتی طرفداران خودش که به او اعتماد کرده بودند!
رضا پهلوی با توهم، خیانت، فساد، دروغگویی ها، ایرانستیزی ما را در نقطه کنونی پیاده کرد و در همه جنایات جمهوری اسلامی تا هر وقت بماند متهم ردیف دوم است.
فارسی

@abolfaz97652177 @Ramin_Rezaian_ تو به کس ننت خندیدی که مسئول تعیین کردی. مادرقحبههای از خودراضی. شاشبدم به خودت و دولتت و آمارش.
فارسی

@Ramin_Rezaian_ آقای رضاییان با احترام به پاس زحماتی که کشیدید اما اگر تونستید از این ۴۰ هزار نفر فقط اسم ۱۰ هزارتاشونو لیست کنید تف به شرفم اگر از این به بعد اونقدر پست ندارم که اینها ۴۰ هزار نفر بودند نه آماری که دولت داد . ضمن اینکه مسئول خون اون ها هم فقط سس خرسی و موساد بود و بس.
فارسی

زندگی هاکان شوکور رو به خاطر روابط ادعایی با گروه فتحالله گولن نابود کردند و از ترکیه پرت کردند بیرون! از فوق ستاره فوتبال ترکیه رسید به رانندگی تاکسی در آمریکا.
اما همچنان پرچم میزنه روی سینه و میره تیم کشورش رو تشویق میکنه.
اوباش وطنی ما هم...
Footfun@footfuniran
چی به سرت اومده مرد؟ هاکان شوکور شبیه یکی دو تا از عموهای فیتیلهای شده.
فارسی

@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجیزاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچههای میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بیارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی

@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مسالهای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ...
زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی

تکهای از ماکان هیچ جا نیست
ابدا هیییییچ جا
و ایشون یه پیام تسلیت هم نگفت!
#میناب
RG@PutakPoori84252
تکه ای از ایران در قاهره جا مانده است 🇮🇷❤️🩹
فارسی
















