Sabitlenmiş Tweet
nothing
897 posts


@StructuralView این مقایسهها رو من بهشون میگم «مقایسههای دیوثانه» اینا از قیاس معالفارق خیلی اونورتره
فارسی

@Gahvare @aryankhosro حکومتی که تونسته کارون حاجیزاده رو تیکه پاره بکنه، چرا نتونه بچههای میناب رو سپر کنه یا حتی خودش بزنه؟ بحث سفیدشویی امریکا نیستا، ولی وقتی هر دو طرف جون کودک براشون بیارزشه، بهتره زود یه طرفو تبرئه نکنیم. ج.ا توی قرن اخیر بیشتر از هر کسی کودک ایرانی کشته.
فارسی

@Gahvare @aryankhosro درضمن این مسأله هنوز شفاف نشده. و مسالهای که شفاف نشده رو با شکاکیت بهش نگاه میکنیم. متاسفانه حکومت متبوع شما ید طولایی داره توی کلک زدن. اینا به خودشونم رحم نمیکنن و هم رو ترور میکنن. رفسنجانی رییسی و ...
زدن یا توطئه سر مدرسه به راحتی ازش برمیاد.
فارسی

تکهای از ماکان هیچ جا نیست
ابدا هیییییچ جا
و ایشون یه پیام تسلیت هم نگفت!
#میناب
RG@PutakPoori84252
تکه ای از ایران در قاهره جا مانده است 🇮🇷❤️🩹
فارسی

@Gahvare @aryankhosro ابله. مدرسهی میناب توی جنگ هدف قرار گرفت. جنگ از خلأ نیومد. این جنگ رو جمهوری اسلامی سالها پیش شروع کرده بود و الان فقط یه آدم شبیه خودشون که اهل مدارا نیست خورده به پستشون. مدرسه مینابم قربانی همین پروسهس. انداختنش گردن هر شخص یا کروهی به جز شخص خامنهای و ج.ا باطله.
فارسی

@amirsam1191 فرگوسن فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ که نویر تو شالکه بود گفت نویر بهترین گلریه که تو این ۲۵ سال دیدهم. بعد شما معتقدی به خاطر بازی با پا ریت میشده.
فارسی

@k_ghalam اصلاً اینکه این دو یا هر بازیکنی رو جدا از تیم و شرایط تیمشون بررسی کنی به خطا رفتی. فوتبال فردی نیست. اینو ۹۹ درصد فوتبالدوستا درک نمیکنن. فکر میکنن فقط تو حرفه. مسی زیر نظر اسکالونی و مسی زیر نظر بائوسا یه جور بازی میکرد برای تیم ملی؟ ذونالدو تو رئال بنیتز به کمک تیم اومد؟
فارسی

@Sjd47795532 @Bahram567679 ریدم به بچگی و بزرگسالیت هر دوش. حق و باطل. کسخل حق و باطل کجا بود احمق
فارسی

@Bahram567679 بچه بودم قبلا نمیفمیدم زیاد، بزرگتر که شدم دیدم درک بهتری از حق و باطل پیدا کردم
فارسی

@Aliaqo_ @Amin_Jua7nito خب همینطوری که نمیتونی بگی مسی بدتر بود تو بازی با اتریش! باید بتونی درست توضیح بدی. این ادعاس نه استدلال. ادعا که بدون استدلال ارزشی نداره. هر کی هر ادعایی میتونه بکنه.
فارسی

@Bluefacetwi اخلاق ریاکارانه چیه؟
مسی در کل آدم جمعگراییه. رفیقبازه. و به فوتبال هم اول دید تیمی داره بعد دید فردی. البته وقتایی بوده که مسی سعی کرده بیشتر گل بزنه و حریص شده ولی در کل هیچوقت موفقیت فردی نسبت به موفقیت تیم براش اولویت نبوده.
فارسی

من بازی مسی رو بیشتر میپسندم ولی اخلاق ریاکارانش رو نه.رونالدو خیلی کم پیش میاد این تواضع فیک ریاکارانه از خودش نشون بده ،وقتی باسن خودتو پاره میکنی گل بزنی یا قهرمان بشی قطعا اول رکوردهای شخصیت واست مهمه.رونالدو شخصیت سالم تری داره در کل
Out Of Context Football@nocontextfooty
فارسی

@Bluefacetwi @venomaniiac مثلا چیکار کرد که میگی از خشم و ناراحتی میمرد؟ زرت و زرت در مورد رونالدو حرف زد؟ چرند چرا میگی
فارسی

@venomaniiac فشار زیادی روشه،باید مسی رو تو شرایط مشابه قبل بدست آوردن جام جهانی مقابسه کنی.اون سالی که دوم شد با اینکه بهترین بازیکن دوره سد داشت از خشم و ناراحتی میمرد
فارسی

@Arman_Jnsr @Barca_parast داداش بازی اخرش رو تو خاک ارژانتین رو هم برگزار کرد رفت.
فارسی

@Barca_parast اگه میخواست بهخاطر جامجهانی خدافظی کنه همون چهار سال پیش کفشها رو آویزون کرده بود!
ولی دیگه سنش (و حرفهایگری خودش) اجازه حضور تو جام بعدی رو بهش نمیده. مگر بخواد بهصورت نمادین اون بازی اول رو تو کشور خودش بازی کنه.
فارسی

@HazratAadam2 بعدم اینترنشنال یه شبکه چند سالهس؟ ده سالم نیست این شبکه هست. و طبیعتا چه از نظر سن و چه از نظر نفرتپراکنی و دروغپراکنی به گرد پای صدا سیمای کثیف ج.ا نمیرسه.
مردم میفهمن میخوایید زورکی براندازان رو به اسم سلطنتطلب سرکوب نرم بکنید. ولی این کارای کسشر دورهش کذشته ؛)
فارسی

@HazratAadam2 مشاهدات شخصیام:
نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کیر کسی هم نیستن و اون بخش ولایتمدار همچنان به عنوان قاتل و زندانبان شناخته میشن.
ظریف و روحانی کیر کسی نیستن. رضا پهلوی بین عدهای که امادگی غش تو دامن ج.ا رو داشتن منفور شد. برای بقیه یا محبوبه یا خنثی یا صرفا نابخرد.
فارسی

@Saeidi_Saeid3 @HRA80 داداش بیسواد نیستی. میخواد دستکاری روانیت کنه تا سوال نپرسی. تا قدرت خودش رو اینطوری حفظ کنه. ؛)
فارسی

@HRA80 سلام آقا حمید من بی سواد میشه بگید کدوم قیاس باطله و چرا باطله؟؟؟
معنای حرف رهبری این بود که من مخالف مذاکره و مخالف توافق با یزید زمانم...
فارسی

@thebabak1 ربطی به سلطنتطلبی نداره. خیلی از غیرسلطنتطلبا هم از این تیم بدشون میاد. اگر اینو نمیدونی که جاهلی. اگر میدونی که کسکشی
فارسی


@abosconor از نظر تکنیکی شاید، از نظر تاکتیکی و هوش فوتبالی و درخشش هرگز. انگشت کوچیکه کسی مثل کارواخال و حتی آرنولد هم نبوده. تا یه مدت سر نخواستنش دعوا بود به خاطر اخلاق غیرحرفهایش.
فارسی

@juanmaradoniana دقیقا خیلیا تو سن کمتر طرفدار رونالدو ان
میان بالا میفهمن چه خبره 😁
فارسی

@13virginiawoolf پادشاهیخواهان و جمهوریخواهان خپاهان براندازی. کاش اینا با هم خوب میبودن. اونوقت شیرین ۹۰ درصد مردم برانداز متحد میبودن. پادشاهیخواه از جمهوریخواه برانداز دفاع میکرد و برعکس. ریدم به این زندگی و ج.ا
فارسی

اکانت من چند روز لاک بود.
اولین توییتی که بعد از باز شدنش زدم این توییت بود و دو ساعت بعد از زدن این توییت، باز اکانتم سه روز لاک شد.
بچههای پایگاه اکانتهای براندازها رو با کمک باتها و به صورت گلهای ریپورت و ساسپند میکنن و بعد به سیاوش اردلان ماموریت میدن که بیاد اینجا بگه اون اکانتهایی که دیگه نیستن بات بودن.
ما هستیم سیاوش.
پادشاهیخواه و جمهوریخواه برانداز.
ما کابوستون بودیم، هستیم و خواهیم بود.

Siavash Ardalan@BBCArdalan
این تنها کاربری نیست که خبر از پاک شدن تعداد زیادی از اکانتهای سلطنت طلب در روزهای گذشته داده. خیلیها متوجه شدند فعالیت این گروه در فضای ایکس به شکل چشمگیر و محسوسی کم شده. خودشون دارن میگن دولت ترامپ به ایلان ماسک گفته حالا که داریم با ایران توافق میکنیم جلوی اینا رو بگیر. میگن زد و بند کردند. خیلیها هم میگن اینها نتیجه پاکسازی فضای ایکس از باتها و اکانتهای تحت حمایت دستگاه تبلیغاتی خارجیست که این اکانتها رو علم کرده بودند. عده ای هم معتقدند اینها نتیجه تلاش عده ای افراد معدودیست که مصمم شدند این اکانتها رو رپورت کنند.
فارسی

@_erfanmnd_ رونالدو از نظر فوتبالی به هیچوجه خودخواه نیست. یعنی از نظر فنی. نه با توپ لاس میزنه و نه جایی که باید پاس بده کار کسشر میکنه. خودخواهی رونالدو فنی نیست. خودخواهیش اینه که در نهایت همه چیو به نام خودش مینویسه. درضمن رونالدو همونه که به خاطر گل زدن اربلوئا داشت خودشو میکشت
فارسی













