Deep Blue 💙💛

3K posts

Deep Blue 💙💛 banner
Deep Blue 💙💛

Deep Blue 💙💛

@Providas78

Bilenler konuşmazlar. Konuşanlar bilmezler. Cahille en fazla 2 mention sonra uğraşmam kural bu. psişikler ve şarlatanlara acımam çakar geçerim

San Diego, CA 가입일 Eylül 2025
295 팔로잉67 팔로워
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@tahtaci_borsa Kirada oturduğum villayı o yıllarda 650 bine ev sahibi satmak istemişti alabilecekken almadım. Bugün en qz 40 milyon
Türkçe
0
0
1
91
Tahtacı
Tahtacı@tahtaci_borsa·
10 yıl önce 1.000.000 TL YKBNK hissesi alan birisinin şuanda 26.900.000 TL parası olacaktı. Bu kişinin yatırımı sizce iyi mi kötü mü olurdu
Türkçe
164
2
94
88.9K
Deep Web Kripto
Deep Web Kripto@deepwebkripto·
🚨 #SONDAKİKA Bir Türk Vatandaşı evini ve arabasını satıp 6.200 Liradan 1 Kilogramlık Altın aldı ve şunları söyledi: “1 yıl sonra 5 ev 5 araba alacağım”
Deep Web Kripto tweet media
Türkçe
530
40
1.2K
871.1K
Mustafa Serdar Karakeçili (M.S.K. Mimarlık)
@deepwebkripto Vatan hayini derim ben o vatandaşa ve bunun gibi vatandaşlara kusura bakmayın,bu ne demek biliyormusunuz ülke ekonomisinin batması kendini düşünen ülkesi ve vatandaşı zerre umrunda olmayan bencil insanların bayramından başka bişey değil,altın satım ev alan ekonomiyi canlandırır.
Türkçe
29
0
23
23.7K
Bifizik
Bifizik@bifizik33·
@solakoglu İlanda 3200 fiyat girilmilti 2200 teklif etmiştim. 2525’e anlaştık. 15 gün oldu Hazır kiracılı Kira getirisi 25 bin Yılbaşında tefe-tüfe oranında güncellenecek
Türkçe
20
1
198
95.5K
Solakoğlu
Solakoğlu@solakoglu·
“Bir gayrimenkul alacaksan sahibinden’de yazılı fiyatın %40 altından pazarlığa başla.” Hafta sonu emlak işi yapan arkadaşlarla sohbet ettik, ağız birliği yapmış gibi hepsi aynı şeyi söyledi. Tapuda işler genelde ilan fiyatının %40 altında bitiyormuş.
Türkçe
702
175
3.4K
1.6M
Fenerli Adam
Fenerli Adam@Fenerliiadam·
Bu adamın hâla 75 milyon euro görünmesi komediden başka bir şey değildir. hak ettiği 40 falan.
Fenerli Adam tweet media
Türkçe
107
10
603
23.4K
RED
RED@Redbeeea·
Kuzenim maddi sıkışıklık yaşayınca ona 170 gram altın verdim. O dönem gramı 7.500 TL’ydi ve altınları bozdurup parasını kullandı. Aradan zaman geçti, altın gramı 6.150 TL’ye düştü. O da gidip tekrar 170 gram altın alıp bana geri verdi. Gram olarak eksik yok, verdiği miktar aynı. Ama arada ciddi bir değer farkı oluştu. Siz olsanız sadece gram hesabı mı yapardınız, yoksa değer farkını da hesaba katar mıydınız?
RED tweet media
Türkçe
5.2K
53
918
1.4M
emir
emir@emiroskifb·
Olm amerikayı yensek bizim averajdan çıkma ihtimalimiz yok mu hâlâ paraguay yenilse
emir tweet media
Türkçe
1.7K
35
7.9K
6.3M
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@Kaya_oglu29 Mert ve Apo dışında ortaya varlık koyan olmadı. Değerli değersiz onu bilemem ama resim net
Türkçe
0
0
1
221
Kaya
Kaya@Kaya_oglu29·
Milli Takım Skandalı: Artık Yeter! Barış Alper Yılmaz 23 maçta 0 gol 0 asist yapıyor, hâlâ milli formayı giyiyor. Bu rezalet karşısında teknik heyet ve federasyonun hemen istifa etmesi şart. Bir Fenerbahçeli olarak net söylüyorum: Kerem, Merih, Abdülkerim, Hakan Çalhanoğlu, Kaan Ayhan ve Orkun Kökçü gibi değerli oyuncular bu zihniyetin milli takımında bir daha forma giymemeli. Kulüp taassubu, liyakatsizlik ve başarısızlığı ödüllendiren kadro tercihleri Türk futbolunu bitiriyor. Bu kadro ve bu yönetimle bir yere varamayız. İstifa edin, yenilenin! Artık utanç değil, gurur istiyoruz. Değişim şart! #ıgurcan
Kaya tweet media
Türkçe
62
12
217
9.9K
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@DisinOtesi Kıyı ya yıkılacak ya hatalı dalga kıran nedeniyle sular altında kalacak hem müteahhit hem vatandaş elden çıkarmaya çalışıyor çok insan zarar etti girmeyiniz
Türkçe
0
0
0
174
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı)
Sakarya Karasu ilanlarını çok fazla görmeye başladım bu fiyatlara paylaştıkları evler çok iyi duruyor. Bana göre burda bi iş var ama çözemedim Sizce buralarda dikkat edilmesi gereken şey nedir?
Finansal Fakkir (Sisteme bağımlı) tweet media
Türkçe
180
4
164
493.9K
Objektif 🇹🇷
Objektif 🇹🇷@obj_yorum·
@cografiofsaytGS Kerem'e en fiyasko demem, onun fiyaskosu ısrar eden Montella'ya yazar. 1 numaralı fiyasko Arda Güler. Tartışmasız.
Türkçe
1
0
2
102
Cografi Ofsayt
Cografi Ofsayt@cografiofsaytGS·
Kulüpçülük yapmayın, objektif olun. Bu sezon Türkiye Milli Takımı'nın en büyük fiyaskosu kim?
Cografi Ofsayt tweet media
Türkçe
198
2
46
16.5K
anıl
anıl@anilttk3·
Tüm Galatasaray ve Beşiktaş taraftarları Fenerli topçulara saldırıyor milli takım dertleri falan yok. Fenerliler de Fenerli topçulara saldırıyor. Lan siz akıllanmaz mısınız? Herkesin kulüpçü olduğu yerde bok mu var da akil adam kesiliyorsunuz?
Türkçe
8
24
265
5.2K
Ali Sami Yen Sokak
Ali Sami Yen Sokak@ASYSokakcom·
O değilde.. Şu çocuğa çok üzüldüm. Tek başına mücadele etti, canın sağolsun.. Bir tek senden razıyız Mert Müldür..
Ali Sami Yen Sokak tweet media
Türkçe
187
380
18.9K
517.4K
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@bbosports 1 gol atıp dünyanın dalga geçmesini durdursanız kafi puan beklentimiz bulunmuyor
Türkçe
0
0
0
50
BBO Sports
BBO Sports@bbosports·
Vincenzo Montella: “ABD maçını kazanarak halkımıza kendimizi affettirmek istiyoruz.”
BBO Sports tweet media
Türkçe
3.3K
22
2.1K
1.2M
Yakup Turan
Yakup Turan@ytrn214·
@umutkoca3232 Maçta orta açmayı bile tek kişi abdulkerimdi ne anlatıyorsun? Adam stoper iki maçta isabetli şutu olan tek kişi. Arda topu iki saniye daha ayağında tutacak diye kaç top öldürdü. Deniz gül diye başımızın etini yediniz gördük 7 m kalede şut çekemedi.
Türkçe
2
0
1
114
Umut Koca
Umut Koca@umutkoca3232·
Uğurcan,Yunus,Abdülkerim,Barış Alper,Eren ‘in ne katkısı oldu da suçu Arda Güler’e yükledik
Türkçe
155
105
1.5K
24.3K
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@umutkoca3232 Hocam öyle deme Arjantin için mesai neyse Arda bizim üçün oydu diğerleri Asker. Keza abdulkerim ve mert bugünün ayakta kalan iki oyuncusuydu. Yıldızlar beklentiyi arttırır normal yani
Türkçe
0
0
0
99
Elis Buse Araç
Elis Buse Araç@ElisBuseArac·
Hakan Çalhanoğlu: Tüm halkımızdan takım adına özür diliyorum. Belki benim için son Dünya Kupası olabilir ama diğer genç arkadaşlarımıza sahip çıkmamız gerekiyor.
Türkçe
32
2
178
13.8K
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@Burakeren_1987 Apo bu maç Müldür ile birlikte iyi idi iki isimden biriydi ben Arda adına şaşkınım sanırım abarttık onu biraz vasat ile hiçlik arasıydı
Türkçe
0
0
0
365
Burak Eren
Burak Eren@Burakeren_1987·
Abdülkerim Bardakcı, Paraguay karşısında isyan eden 2. isimdir. Tüm maçı sürüklemeye çalıştı ama bu kadar başarabiliyorsun. Stoper performansı beklerken, hücum oynamak zorunda kaldı. Yüzde 100 pas isabeti varken, bunu hücumu zorlayarak başardı. Şut atmak zorunda kalıyor, sol bek misali orta kesme işi de ona bakıyor. Dönüyor savunma da yapıyor, rakibin geçiş imkanını engelliyor. Ağır bir stoper olarak bunu başarıyor. Partneri Merih Demiral felaket halde, diğer yandan onun açığını kapatma peşinde. Yerine sol stoper aramaya devam mı? Abdülkerim Bardakcı'dan daha iyisi kaç para, nasıl transfer etmeyi düşünüyorsunuz?
Burak Eren tweet media
Sami Yen Gündem@samiyengundem

Abdülkerim Bardakcı, Opta'nın detaylı Dünya Kupası verisine sahip olduğu 1966'dan bu yana bir maçta pas hatası yapmadan en yüksek isabet sayısına ulaşan oyuncu oldu. (98/98)

Türkçe
54
61
2K
300.4K
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@pusholder Bu da sanki ronaldo her sene katılıyor da bir sonrakine gitmem diyor zaten 25 yılda bir gidiyoruz
Türkçe
0
0
0
42
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Hakan Çalhanoğlu: “Bu benim belki de son Dünya Kupam oldu.”
Pusholder tweet media
Türkçe
2.7K
37
7.2K
1.3M
Deep Blue 💙💛
Deep Blue 💙💛@Providas78·
@perhapsinyo Adalet duyguna katılmakla birlikte bunlar hiç yaşanmasaydı dahi 5 yıldır topa halı sahada vuran bizim kaptanı almazlardı
Türkçe
0
0
0
634
ya yeter be
ya yeter be@perhapsinyo·
Mert Hakan Yandaş, bahis oynadığı iddia edildiği için bir yıllık futboldan men alırken aynı suçu işleyen Eren Elmalı’yı milli takımla Abd’ye götürürseniz ortada ne adalet vardır ne liyakat. O liyakata böyle saç böyle futbol.
ya yeter be tweet media
Türkçe
114
1.1K
10.2K
116.3K