SemAY

227 posts

SemAY

SemAY

@Seylanbir

가입일 Kasım 2021
168 팔로잉157 팔로워
고정된 트윗
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
87
SemAY 리트윗함
Selim🦉
Selim🦉@_selimugur_·
Batı Avrupa’da şehirler bitik. - Roma yankeseci dolu - Paris ve Brüksel’de işletmeciler Kuzey Afrikalı, her yer leş - Amsterdam otelleri tahta kurusu içinde - Londra’da telefonu çalıyorlar, her yerde 3.dünyalı istilası Onun yerine Doğu Avrupa’ya gider misler gibi tatil yaparız.
Türkçe
2
2
14
493
Onedio
Onedio@onedio·
82 yaşındaki Nebahat Çehre, Almanya'dan paylaşım yaptı.
Onedio tweet media
Türkçe
186
20
1.6K
460.6K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@Bzbln_34 @onedio Ben de zaten yüzünün kırışığını attım farkındaysan
Türkçe
0
0
0
78
★
@Bzbln_34·
@Seylanbir @onedio Konu sadece kırışıklık değil dinç olması. Hâlâ ayakta rahatça durabilmesi
Türkçe
2
0
3
200
WolfTeam
WolfTeam@QHaydo·
@Seylanbir @onedio Zaten tahmin ediyoruz merak etme filtreler, boyalar vs ama gene genç görünüyor ve dikkkkat edersen dik duruyor yani fiziken de genç
Türkçe
1
0
0
76
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@TopacPerihan1 @onedio Buna ben de katılıyorum avrupada çoğu yaşlının vücudu bozulmuyor bizimkilere nazaran. Ben kırışığı şoplayıpta gerçek gibi sunmalarına karşıyım.
Türkçe
0
0
0
136
Perihan Topaç
Perihan Topaç@TopacPerihan1·
@Seylanbir @onedio Kadınlar artık kendilerine bakmasını biliyor, o yaşta çok kadın tanıyorum yalnız yaşıyor, yüzüyor, yürüyüş yapıyor vs.
Perihan Topaç tweet media
Türkçe
1
0
1
288
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@izmirli_gocmen @onedio Vücut yapısı olarak iyi ona bir şey demiyorum ama foto yapay zeka ile yapılmış çok belli, kol altı ve yüz yeniden yapılandırılmış, yüzü gerçekte 80 yaş yüzü. Eli yüzü şoplayıpta 30 yaş gibi sunmasınlar, ben inanmam. 30 yaşındakinin bile yüzü böyle görünmüyor gerçekte.
Türkçe
1
0
0
72
MENEKŞE İDİL
MENEKŞE İDİL@izmirli_gocmen·
@Seylanbir @onedio Bence inanılmayacak bir şey yok. O yaş için gayet güzel. O kadarcık kırışıklık olsun zaten. Almanya'daki fotoğrafta cesurca giymiş kollarını açıkta bırakan kıyafeti. Çok ta bi sarkma yok, maşallah.
Türkçe
1
0
0
141
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@emirbozgan @onedio Yapay zekayla yapılan fotoya inanan zavallı, senin anandan güzel kadın kesinlikle.
Türkçe
1
0
0
809
Emir
Emir@emirbozgan·
@Seylanbir @onedio Bu fotolari sanki kotuymus gibi paylasmis bi de :) ne kadar zavallisiniz ya, isiniz gucunuz fitne fesatlik. kadin 82 yasinda. Keza bu attigin fotolarda da COK guzel.
Türkçe
1
0
17
938
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@igorlied @onedio Millet dikkat etsin işte kendine, az yesin böyle yaşlansın.
Türkçe
0
0
2
830
igor
igor@igorlied·
@Seylanbir @onedio on numara beş yıldız; o yaştakiler bokundan heykel yapıyor
Türkçe
1
0
7
894
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@23NISAN1923 İslamda fitre zekat ve sadaka bunun için var işte. Etrafındaki durumu iyi 100 kişi 5 bin lira verse fitre zekat sadaka olarak 500 bin lira yapar. Maaşlarıyla birlikte geçinirler. Muhtar ve cami imamı mahalleye haber etmeli.
Türkçe
0
0
0
19
m & s devrim
m & s devrim@23NISAN1923·
75 yaşında temizliğe gidiyorum diyen teyze hiç mi utanmıyorsunuz beeee hani akepeliler yaşlıları çok seviyordu yabancı ülkeleri ayıplıyordu yaşlılarını bakım evlerine bırakıyorlar diye siz ne yapıyorsunuz yaşlıları bu yaşta çalıştırıp sokaklara düşünüyorsunuz.. #Emekliye40BinSeyyanenVerin
Türkçe
14
111
208
3.7K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@mar_monroe134 @onedio Sizin analarınız bakımsız olup, kiloyla yaşlandığı için herkesi ananız gibi sanıyorsunuz. Git avrupaya bundan çok var.
Türkçe
1
0
0
652
🙊
🙊@mar_monroe134·
@Seylanbir @onedio 82 yasında daha okadar da olacak estetık yok kadında diri daha sen onun yasına gelebilecekmisin
Türkçe
1
0
14
852
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@ZamHaberAjans Ev kiralarını memur maaşlarına göre ayarlıyor evsahipleri. Herhalde 20 bin alan emekliyle ve 28 bin alan asgari ücretliye ev vermeyecekler doğal olarak. 60-70-80-90-100+ bin alana verecekler.
Türkçe
1
0
0
182
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
“Ev kiralarına ne olmuş ya!!” Kira fiyatlarının durmak bilmeyen artışlarına isyan eden kadının videosu sosyal medyada gündem oldu.
Türkçe
75
26
196
54.1K
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@PegasusIzmirTR @sismannews Asıl kendileri fetocu, enflasyonun böyle düşmeyeceğini biliyorlar, memur maaşları ne kadar yüksek olursa ülke daha çok batağa batar diye kimse uyanmasın istiyorlar. Avrupada düz memur maaşları asgari ücrete çok yakındır bu yüzden enflasyon artmıyor,esnaf evsahibi fiyat artıramıyr
Türkçe
0
0
1
87
Göcmen Pegasus
Göcmen Pegasus@PegasusIzmirTR·
@sismannews Herşeyi fetoya bağlamaknyada sihalar ihalar diye dolaşmak tuhaf. 10yılda teknolojik gelişmeler ortadayken 2milyon yeni memur alınmasının sebebi nedir? 10yılda ne oldu?! eğitim, yaşlı bakımı, kreş falanda devrim mi oldu ne yapar bu kadar memur?
Türkçe
2
1
10
302
SemAY
SemAY@Seylanbir·
@Climatolog_ Atanamayıncada evde mal gibi yatıyorlar. Kafa çalışmıyor, hazır yiyiciliğe alıştırmış aile, mesleği dışında çalışmazmış tam bir embesil olarak hayata hazırlandılar.
Türkçe
0
0
1
36
Hasan TATLI
Hasan TATLI@Climatolog_·
Eğitim daha çok ezber ve “devlet memuru ol” zihniyeti üzerine...Eleştirel düşünme, pratik beceri, satış/pazarlama, finans yönetimi gibi girişimcilik yetkinlikleri zayıf. Öğrenciler “birileri bana iş versin” diye yetiştiriliyor. Aile baskısı da var: “Okuyup kadrolu ol, risk alma"
Hasan TATLI@Climatolog_

15-20 yıl önce birçok üniversite öğrencisi “kendi işimi kuracağım” diye heyecanlanırken, şimdi güvenli bir maaş, biri karar versin, risk sıfır yaklaşımı ağır basıyor. Bu “en zahmetsiz yol” tercihi rastgele değil, yapısal nedenleri var...

Türkçe
7
6
46
4.7K
SemAY 리트윗함
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Hazineye en çok borçlu belediye açıklandı; Hangisi biliyor musunuz? Öve öve bitiremedikleri, Londra gezgini. Mansur Yavaş’ın darmadığın ettiği Ankara Büyükşehir Belediyesi… :) Borç: 2 milyar 100 milyon TL
Türkçe
78
280
1.2K
28.4K