Samet ŞEN
7.7K posts


@avcemilcicek İnsanlara it köpek derken iyiydi demi. O koltuktan defolup gideceksin. Senden daha iyi yapmazsam o işi şerefsizim.
Türkçe

📍Yanlış duymadınız! TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, kendisini eleştiren insanların adeta “tutuklanmasını” talep etti:
“— Buradan kıymetli dostum, Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle atanan Adalet Bakanı Akın Gürlek’e sesleniyorum:
— Bunlar artık iyice haddini aşmaya başladı. Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir şey yok. Gereğinin yapılmasını talep ediyorum!”
Birinin kötü yönettiğini söylemek, istifasını istemek suç değildir.
Bakın bu herifin inadına söylüyorum: Hacıosmanoğlu ekibi süreci çok kötü yönetti. TFF istifa!
Türkçe

@serbestiyetweb Bence de baksa keşke de sizin gibilerden kurtulsak keşke.
Türkçe

TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, “Biz bu takımın hocasına da sahip çıkacağız oyuncularına da” dedi, eleştirilere karşı Adalet Bakanı Akın Gürlek’i göreve çağırdı:
“Ben buradan çok sevdiğim, değer verdiğim, beraber de İstanbul Başsavcılığı'yken çalıştığım Adalet Bakanımıza sesleniyorum.
Sayın Cumhurbaşkanımızın tensipleriyle Adalet Bakanlığına görevlendirildi ve kendisinin de bu ülkeye üstün hizmetleri olacağına inanıyorum. Ama elbette ki yorum yapacağız, yazacağız, çizeceğiz ama ahlak sınırlarını aşmayacağız.
Kendisinden özellikle istirhamım; dünyadaki bütün örneklerine baksınlar, böyle bir rezillik dünyanın hangi ülkesinde var? Ve bunlarla ilgili acilen kanuni bir düzenlemenin yapılması gerektiğine inanıyorum.”
Türkçe

💬 "Hakikaten kalbimiz sızlıyor, Dünya Kupası'na bu hedefler için gelmemiştik."
💬 "Kalbinden söylemesi gerekeni cesaret edip dilinden söylemeyenler ancak eliyle cevap verirler."
🗣️🎙️ TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: Öncelikle futbolculara teşekkür ediyorum, buralara bizi taşıyanlar onlar. Biz bu takımın hocasına da sahip çıkacağız oyuncularına da.
Türkçe

İbrahim Hacıosmanoğlu: "Ben 60 yaşındayım. Futbolun 40 yılını bana sorun.
Kimin eli, kimin cebinde gün ve saat olarak söylerim. Buna milli takım da dahil.
Ben böyle bir insanım. Herkes TFF Başkanı böyle konuşur mu diyor. Evet konuşur. Alışacaksınız. Ben kalbiyle dili bir olan bir insanım.
Kalbimde ne varsa, dilimle konuşurum. Çünkü arkamda bagajım yok.
Kalbindekini diline yansıtamayanlar, ancak sinsice konuşmalarının arasına cümleler sokabilir.
Sırtında bagaj taşıyıp da onun ağırlığının altında ezilenler, kalbiyle söylemesi gerekeni cesaret edip diliyle söyleyemeyerek, ancak eliyle cevap verir.
Bizim kalbimiz ve dilimiz bu. Kalbimizden ne geliyorsa dilimizden söylemeye devam edeceğiz."

Türkçe

@siyahsancakx Sen hiç girme ablaacım o toplara. Boşver sen. Çoluk çocuk bak sen ablacım.
Türkçe

@MilliTakimlar Montella yol al birader. Yol al defol git. Seni ülkede görmek duymak istemiyorum artık. Defol git !!! Allah seni bildiği gibi yapsın, rezil herif.
Türkçe

@MilliTakimlar Bu kadroyla çıkamazsın. Çıkarsan yenilirsin. Takım 10 kişi. Taktik vs hiç bir şey yok sahada. Ne oynadıkları belli değil. Bunlar turnuvayı kafada bitirmiş çoktan. Kereminide al siktir ol git bu ülkeden
Türkçe

@MilliTakimlar Golü yememize sebep olanlar; yunus, Abdülkerim ve uğurcan Çakır.
Türk futbolunu katlettiğin için teşekkürler galatasaray!
#BizimÇocuklar
Türkçe

@galamedyatr Montella ya değil. Ben topçulara güveniyorum. Bu adama gram güvenmiyorum. Tecrübesiz biri. Dünya kupası tecrübesi yok. Biz adama tecrübe katıyoruz ama o bize bir şey kattığı yok. Oyuncuya yer bulamadım diyor hocaya bak yani. O kadroyla çıkarsan nah bulursun.
Türkçe

@tylerdu18870635 @trtspor @Ulker Rotasyona uygun. Futboldan anlayan anlıyor ne demek istediğimi. Yorumlara baksana. Bir dünya mal dolu.
Türkçe

@LacivertTayfaFB @trtspor @Ulker Olum ne kadar fenerli gördüysem alayınız çapsızsınız ya siz. Yazık olm size vallahi bak :)
Türkçe

@PrimeAirdropTR @trtspor @Ulker Olum sizin mallığınız şaka mı? Sen gel ben sana öğreteyim futbol nedir diye. Şuna bakıp anlamayacak kadar yani ne diyeyim ki olum size. Size diyecek lafta yok. Kapa çeneni makarna yemeye devamm et
Türkçe

@rolanddes38 @trtspor @Ulker Sen boşver be abicim. Hayatında top oynadın mı sen? Gs ile alakası yok mevzunun. Burası milli takım gs fb bjk değil. Boş boş konuşma. Bak işine
Türkçe


















